Lieve Users,
Een kennis van mij wil nog wel eens alleen uitgaan, ideologisch gezien niks mis mee. Het concept is ideologisch aannemelijk en kan theoretisch gezien nog wel eens werken voor bepaalde users hier op dit forum (een niet nader te noemen pannenkoeken additief).
Samenvatting staat onderaan deze postHet probleem is alleen dat deze kennis een erg grote mond erop aanneemt na het alleen uitgaan, gezien de vele stoere verhalen die hij verteld aan een aantal leden van onze kennisenkring via een instant messaging programma. Deze jongeheer kan echter alleen maar via die methodiek deze prachtige verhalen kenbaar maken, aangezien de beste man vaak tijdens colleges achter in het lokaal zit met zijn laptop en zijn hoofd nooit laat zien bij de koffieautomaat in de pauze.
Verhalen variëren van het 'regelen van schone jonge dames' tot avontuurlijke verhalen met betrekking tot het misbruiken van alcohol (braakpartijen in de sanitaire voorzieningen en uit een uitgaansgelegenheid geschopt worden).
Reden van deze klacht en het plaatsen van deze in dit forum is als volgt: Deze kennis is al velemalen gespot door een aantal kennisen van mij die claimen dat hij maar wat doelloos (en dronken) rondloopt in onze stamkroeg. Ik heb zelf dit verhaal altijd afgedaan als dronkemanspraat/leedvermaak/roddelpraat totdat ik de beste jongen twee weken terug zelf waarnam.
Zijn routine was als volgt: Hij bestelde de hele tijd twee biertjes bij de bar en liep vervolgens naar een hoek, ging daar vervolgens de twee biertjes nuttigen (binnen 10 minuten

) en staarde vervolgens wat voor hem uit. Af en toe liep hij ook nog een paar rondjes. Om de zoveel minuten kwam hij weer terug naar de hoek, leunde daar tegen een muur voor een half uur, en ging vervolgens weer wat bestellen aan de bar. Elke keer kwam hij terug met twee drankjes.
Wij (ik en twee andere maten) zaten aan de bar en verbaasden ons aan dit tafereel. Verder vermaakten wij ons zelf prima met andere zaken zoals het aanspreken van diverse personen aan de bar en door onzin gesprekjes aan te gaan met de bardames

. Op een gegeven moment hoorden wij een paar dames schreeuwen zoals zij dat alleen kunnen ( 'ieeeel' ) en keken om. Wat bleek, onze favoriete kennis had zichzelf blijkbaar ondergekotst (over zijn shirt heen) en zat met zijn dronken kop aan mensen te vragen of zij dit wouden opruimen voor hem. Enkele dames zeiden: "ga weg viezerd, ga van mij weg!"

best vermakelijk maar eigenlijk ook weer best triest. Wij bodem hem dus aan om hem naar buiten te lopen en een taxi voor hem te regelen. Hij zei niks maar wij duwden hem maar richting de uitgang.
Eenmaal buiten liep hij vervolgens tegen zo'n midden-in-de-weg paal (om het verkeer tegen te houden) op, viel om en hierbij scheurde hij zijn broek op een redelijk genante plek (hoe krijg je het voor elkaar

). Enfin we zetten hem de eerste taxi in die wij konden vinden en hij reed weg (wij hadden de taxi chauffeur 20¤ gegeven om hem thuis te brengen omdat meneer ook zijn beurs niet meer kon vinden

). Verder hadden wij nog wel een leuke avond gehad (zelf had ik mijn 06# uitgewisseld met een lief meisje die haar haar ook nog eens aantrekkelijk verzorgde

).
Nu het klachtwaardige. Ik spreek 'de kennis' de volgende dag aan op msn vragende of hij nog heelhuids is thuisgekomen. Meneer kan zich natuurlijk niet herinneren dat wij hem 20¤ hebben voorgeschoten en claimt dat ie een dametje of twee had geregeld en bij een van hun was gaan overnachten. De rest van de nacht herinnert hij niet zoveel meer van. De scheur in zijn broek kon hij niet vinden (was toch wel een jaap van +/- 15cm +

) en claimt dat wij hem aan het 'zieken' waren.
Vandaag sprak hij mij weer aan op msn en zei dat hij naar de stad ging om dames te regelen. Op mijn vraag waar onze 20¤ bleef werd niet gereageerd en hij claimde, nadat ik zei dat hij toch echt een ander shirt moest aantrekken dan die van twee weken geleden, dat ik maar wat jaloers op hem was
Ik heb hem vanaf nu permanent geblokkeerd.
Klacht / Samenvatting: Gast die wij kennen van college zuipt zich altijd in zijn eentje lam in onze stamkroeg, kotst zichzelf onder en 'neemt' vervolgens
onze mijn 20¤ terwijl wij hem (ongevraagd!) hielpen. En gaat de volgende dag een of ander bullshit verhaal verzinnen over het 'regelen' van enkele 'chicks' terwijl hij de hele avond in zijn eentje in een hoek heeft gestaan en heeft vervolgens ook nog het lef om mij jaloers te noemen

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Efilcaz op 15-08-2010 22:00:51 ]