Ligt iets anders. Sommige autisten hier zitten zo vast gekleefd aan hun computer en hun eigen wereldbeeld dat ze de fictie niet meer kunnen onderscheiden van de realiteit. Oftewel, tenzij het over 4chan, memes of iets dergelijks gaat, is alles pertinent onjuist en verzonnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik post eigenlijk alleen maar waargebeurde verhalen om een beetje mijn leven van me af te schrijven alleen niemand geloofd mij ooitIedereen heeft zo'n saai leven?
En jij snapt niet dat elke mongool denkt dat hij een Maikuuul of Michielos isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Masterboy het volgende:
TS snapt niet dat dit gedrag nu bij KLB hoort
Maikuuul of Michielos als een verheven staat zienquote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat elke mongool denkt dat hij een Maikuuul of Michielos is
1941, als dat je echte geboortedatum is lach ik me kapotquote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef static het volgende:
Het is vechten tegen de bierkaai, laffer. Dweilen met de kraan open, water naar de zee dragen. Misschien zijn we inderdaad te oud ofzo.
Het is slechts een voorbeeld, ik wil zeggen dat veel KLB'ers lijken te denken dat ze grappig zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Maikuuul of Michielos als een verheven staat zien![]()
Sowieso persoon y,x of z als een verheven staat zien.
Wat is er mis met 1941??quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1941, als dat je echte geboortedatum is lach ik me kapot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |