Slechts een vraagje, waar zie jij mij druk maken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Bonzoo het volgende:
Het leven is zwaar he TS. Waar je je al niet druk om kan maken in het leven...
In je op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef laffer het volgende:
[..]
Slechts een vraagje, waar zie jij mij druk maken?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat laffer aanhaalt in de OP heeft geen drol met humor te maken.quote:
Ofwel een KLB 3.0quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Peter het volgende:
Open een filter in ONZ voor alle 'grappige klachten' en schoon KLB op..
Heeft iemand daar ook eigenlijk een foto van? Altijd benieuwd hoe die figuren eruit zienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef debeterebob het volgende:
Penisbaard is al geband. zijn schrijfstijl is nog wel overal te vinden...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft iemand daar ook eigenlijk een foto van? Altijd benieuwd hoe die figuren eruit zien.
Heb wel foto's van ijsmeis.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft iemand daar ook eigenlijk een foto van? Altijd benieuwd hoe die figuren eruit zien.
Ja wat, als je gedrag toelaat en tolereert moet je niet gek opkijken als meerderen het gedrag kopiëren..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
De zoveelste discussie .......
Het is lang geleden dat ik zo hard heb gelachen dat de tranen mij over de wangen stroomden vanwege een topic op FOK!quote:
Het is niet eens een klacht, slechts een vraagje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Lakitu het volgende:
TS je bent fucking 40+ man. Gewoon bek en zoek een leven.
Is het nu Roomboterboy69 of -96? In de titel staat het laatste, in het filmpje de eerste.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit misschien, weet niet zeker, maar hij is roomboterboy op youtube.
Het antwoord is: je bent 40+. Bemoei je niet met shit. Ik ga toch ook niet in OUD vragen waarom ze allemaal pittige kapsels hebben?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef laffer het volgende:
[..]
Het is niet eens een klacht, slechts een vraagje.
Ik snap FOK! meer dan jij, ik snap alleen users zoals jij niet.quote:
>????quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het antwoord is: je bent 40+. Bemoei je niet met shit. Ik ga toch ook niet in OUD vragen waarom ze allemaal pittige kapsels hebben?
veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef laffer het volgende:
En nu ga ik off line, tis zaterdag hè..
Morgen lees ik weer verder..
Oh dit verklaart een hoop trouwensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het antwoord is: je bent 40+. Bemoei je niet met shit. Ik ga toch ook niet in OUD vragen waarom ze allemaal pittige kapsels hebben?
ben ik mee oneens grquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef laffer het volgende:
Humor is natuurlijk subjectief, helemaal mee eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |