dit is weer zo`n simpele opmerking....quote:
Een beetje lol moet altijd kunnen, maar elk topic wordt bijna verkloot met al die grappige opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef Anon4c het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Ff serieus nu: Het is gewoon leuk om af en toe die one-liners er in te gooien. Dat maakt een serieus topic toch wat grappiger.
Heel andere tijd, en toen flamede we nog lekker, nachten langquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beetje jammer laffer, ik ken jou nog als ze ontzettend grofgebekte klootzak van vroegâh.
Staat in de OP, LEES NOU EENSquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef RedFever007 het volgende:
Wat wil je met dit topique bereiken TS
Gelukkig niet, ik wil geen volle zalen.quote:
Ik zal het je vertellenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef laffer het volgende:
[..]
dit is weer zo`n simpele opmerking....
Iets posten wat ik onder mijn avatar heb staan, gerelateerd aan mijn avatar.
En dan in een deuk liggen om die post?
Vertel eens...
De vraag is inmiddels toch beantwoord? Humor is subjectief, hadden we toch besloten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef laffer het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik wil geen volle zalen.
Lees mijn OP, het is een vraag.
Dank je wel voor je antwoordquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Ik zal het je vertellen
Voor echte humor ga ik niet op internet zoeken omdat dat een spelt in een hooiberg zoeken is. voor egte egte humor ga ik naar me vrienden. Die snappen mijn humor. Humor die ik plaatst op forum is alleen voor mezelf om lol te hebben. Dus ik lach idd om sommige dingen die ik plaats op een forum, terwijl het voor sommige mensen totaal niet grappig is. Dus, zoals eerder gezegd is humor is subjectief.
Verder zit men in KLB uit verveling/voor entertainment, het niveau hiervan is gebaseerd op toeval én meelopersquote:
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Peter het volgende:
Open een filter in ONZ voor alle 'grappige klachten' en schoon KLB op..
Ik denk hetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verder zit men in KLB uit verveling/voor entertainment, het niveau hiervan is gebaseerd op toeval én meelopers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |