SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
sinds jij langs bent geweest zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen ze allang hoor in dat dorp
Ja man trouwen en station en labrador enzquote:
met een pincetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet achter hoe ik die banner moet opvatten
Je biedt een meisje aan en ze wordt meteen gekocht. Logisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet achter hoe ik die banner moet opvatten
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je biedt een meisje aan en ze wordt meteen gekocht. Logisch.
waarom denk je dak een kloon benquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Intuïtiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom denk je dak een kloon ben
Vergeet het kind niet schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man trouwen en station en labrador enz
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???quote:
ey jong, ik ben met huppelmuts in convoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???
Ik weiger een robot uit te persenquote:
Dat je nog een account hebt/had!quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey jong, ik ben met huppelmuts in convo
Ga eens met een ijzeren staaf buiten staan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???
Ben jij dat blijhoofd in je fobo?quote:
ey. niet mijn fantastische pica belachelijk maken he!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dat blijhoofd in je fobo?
Dat ik hem optimus prime wil noemen maakthet geen robotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger een robot uit te persen
Ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey. niet mijn fantastische pica belachelijk maken he!
Ik weiger, ik weiger, ik weigerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik hem optimus prime wil noemen maakthet geen robot
hoezo huppeltje.. het blixemt hier niet hoor..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eens met een ijzeren staaf buiten staan!
Of wat had de kapper op toen je geknipt werd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben jij dat echt?
Mijn god wat had je op toen je naar de kappert ging dan?
Ook een optie jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wat had de kapper op toen je geknipt werd.
Maar dam voldoen we niet aan de criteria voor een doorsnee gezinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dat echt?
Mijn god wat had je op toen je naar de kappert ging dan?
[..]
Ik weiger, ik weiger, ik weiger
Komt wel nog, gewoon blijven staan tot dinsdagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
hoezo huppeltje.. het blixemt hier niet hoor..
Doen we toch al nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dam voldoen we niet aan de criteria voor een doorsnee gezin
OMDAT PEPERTJE SNIJDEN EN DAN AAN JE PIEMEL ZITTEN!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
WAAROM
MAKEN
FOK-DAMES
MIJN FANTASTISCHE PICA
ALTIJD BELACHELIJK
BOEHOEHOE
Slim kind.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil geen bier pakken voor me.
Er is ergens iets mis gegaan in de opvoeding![]()
* Huppelmuts loopt zelf maar naar de koelkast
je moet ze dat ook al leren als ze beginnen met lopen. anders ben je te laat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil geen bier pakken voor me.
Er is ergens iets mis gegaan in de opvoeding![]()
* Huppelmuts loopt zelf maar naar de koelkast
bedoel je dat ze niet vanachter het aanrecht aan t fok!en is???quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slim kind.
Vrouwen horen het bier te halen
Zegt de man die de hele avond bier staat te tappenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slim kind.
Vrouwen horen het bier te halen
Normaal doet hij het ook maar nu zit ie film te kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet ze dat ook al leren als ze beginnen met lopen. anders ben je te laat.
*ril*quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoel je dat ze niet vanachter het aanrecht aan t fok!en is???
Ik krijg er voor betaald, dan is het anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de man die de hele avond bier staat te tappen
[..]
Normaal doet hij het ook maar nu zit ie film te kijken
terug van?quote:
Hmmquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er voor betaald, dan is het anders.
Is hij transformers aan het kijken?
zeg je nou dat je een taphoertje bent?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er voor betaald, dan is het anders.
Is hij transformers aan het kijken?
Kroegbaas zelfsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg je nou dat je een taphoertje bent?
you make me puke!
Heul wel !!quote:
Daar gaan we woensdagavond heenquote:
gewoon meegaan..quote:
Wat levert dat op jaarbasis opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, pannen zijn je vriend. Ze helpen je om lekkere gerechten te maken.
Ik kan dus gewoon echt niet kokenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, pannen zijn je vriend. Ze helpen je om lekkere gerechten te maken.
Oe ik zie net dat ie dinsdagavond al draaitquote:
Koken is leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon echt niet koken
[..]
Oe ik zie net dat ie dinsdagavond al draait![]()
Voorpremiere
Ze mogen gewoon niet van de vrouwenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken is leuk.
Hier niemand die mee wil naar transformers, vinden het voor kinderen.
Sukkels
gaan we samen naar harry dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Transformers is stom. Harry Potter is tha bomb
Harry potter moet ik ook naartoe, helaas hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Dat ook nog jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon niet van de vrouwen
Boeken zijn veel beterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog geen enkele HP film gezien
Valt weer een beetje tegenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
ik ook niet. en ook geen harrie p films die ik heb afgekeken. echt he zulke ranzige films!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog geen enkele HP film gezien
Ik ging met mijn ex naar de film en toen kregen we de trailer voor de eerste transformers film te zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weer een beetje tegen![]()
Zo gaat het nooit wat worden natuurlijk.
Was zij zo'n chick die alleen naar chickflicks wilde of romantische films?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn ex naar de film en toen kregen we de trailer voor de eerste transformers film te zien.
Zij snapte mijn opwinding niet echt.
Ook niet dat ik nog steeds transformer action figures heb.
Heb je morgen weer wat te doen toch andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog folie over, eens zien of ik kundig een iets kleiner raam kan beplakken.
Heb wel al bier op maar dat geeft niks natuurlijk
Vrouwen ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn ex naar de film en toen kregen we de trailer voor de eerste transformers film te zien.
Zij snapte mijn opwinding niet echt.
Ook niet dat ik nog steeds transformer action figures heb.
Ik weet niet of pa ook een kaartje voor jou heeft gehaaldquote:
Nee helemaal niet. Zijn zelfs samen naar star wars 3 en rocky geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was zij zo'n chick die alleen naar chickflicks wilde of romantische films?
quote:
Nee, voor m'n nagelsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zovaak en nog zo doen
Vanwaar die vaseline, expecting something?![]()
Oh, goshquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je die moeten wel soepel naar binnen glijden
Ik schijn vrouw te zijn en zelfs ik snap dat nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee! Nu is het allemaal duidelijk, de puzzelstukjes vallen op hun plaats!
Hij kent je niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Doos!!
BOH!! IEMAND OP MSN ZEGT/DENKT DAT IK GENOEG HEB AAN 6 BIERTJES
Ik snap 't ook niet...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn vrouw te zijn en zelfs ik snap dat niet
Waarom vaseline voor je nagels?quote:
Hij kent me welquote:
Dan heeft ie je nooit zien drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vaseline voor je nagels?
[..]
Hij kent me wel
Jawel heeft hij welquote:
Jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie met Royquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nagelriemen toch, als ze uitgedroogd zijn.
Omdat geen idee man, geen ideequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan die dan denken dat jij aan 6 biertjes genoeg hebt
Omdat positief ingesteld. Ik kan je ook een blik schultenbrau posten maar dat duurt zo lang. Dus deed ik maar positief doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoax, ik ga toch al met jou trouwenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie met Roy
Waarom denk je dat ik vraag voor die fotos, kan ik meteen mn jurk showenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie met Roy
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Omdat positief ingesteld. Ik kan je ook een blik schultenbrau posten maar dat duurt zo lang. Dus deed ik maar positief doen.VoetstukliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Not in a million years babequote:
Now i'm a sad puppyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not in a million years babe![]()
Ben al getrouwd
Arme hondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is boos.
Nu kan ze niet meer vanaf de bank naar buiten gluren want folie
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je Max een poot gevenquote:
Ik ga weer 'geen man' spelen en echt enorm hard multitasken. Maar nu eerst die-hard focussen op die kutfilm Sniper: Reloaded.quote:
Ik ga je straks wel stalken op de WAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik ga weer 'geen man' spelen en echt enorm hard multitasken. Maar nu eerst die-hard focussen op die kutfilm Sniper: Reloaded.
Wow, ik las nagelrimmen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan die grijze massa nu je grapje ook uitleggen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap he
Soms, heel soms doet die grijze massa nog wel eens wat goeds
Dezelfde. Blackberry geripte tune. Sterk aan te denken mijn inner geek tevreden te stellen en iets met chiptune te doen welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je straks wel stalken op de WA![]()
Wat voor geniaal deuntje heb je nu?
Kont, vaseline, etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan die grijze massa nu je grapje ook uitleggen?
Naisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dezelfde. Blackberry geripte tune. Sterk aan te denken mijn inner geek tevreden te stellen en iets met chiptune te doen wel
Och, ging je daar op door. Ik dacht dat het wat nieuws wasquote:
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
hmm.. raar.. hoe kan die janssen tegelijkertijd zo'n domme doos en lekker mokkel zijn?
Ik ga geen evil opmerking maken. Ik doe het gewoon niet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaar
Lekkere mokkels zijn over het algemeen domme dozen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
hmm.. raar.. hoe kan die janssen tegelijkertijd zo'n domme doos en lekker mokkel zijn?
Niet teveel verwachten he, dit is al heel wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ging je daar op door. Ik dacht dat het wat nieuws was
evident.. en toch ben ik confuusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaar
Je wilde zeggen datbij mij zowel de intelligentie als uiterlijk bedroevend zijn en dus prima matchen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen evil opmerking maken. Ik doe het gewoon niet!
en toch ben ik af en toe blij verrast met de uitzonderingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekkere mokkels zijn over het algemeen domme dozen....
Ik ben een vrouw, wat had je verwachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel verwachten he, dit is al heel wat!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
Chantal janssen, is blont duh!
Nuff said
dat je uitnodigend klaar ligt, op je rug, bier in de hand..?quote:
Ja dat is meestal dat je verrast bent als je een uitzondering ontmoetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
en toch ben ik af en toe blij verrast met de uitzonderingen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut, weer gedist
Veeleisend als altijd
Wat voor een rare verwachting zegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
dat je uitnodigend klaar ligt, op je rug, bier in de hand..?
yup.. baal ook mega dat ik nu niet fit genoeg ben om naar zo'n uitzondering toe te gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat is meestal dat je verrast bent als je een uitzondering ontmoet
inkoppertje was tquote:
leer dan toch ook eens binnen de lijntjes te lakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Even nog een raam met nagellakremover schoonmaken
Geef jij dat even door aan de vorige bewoners?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
leer dan toch ook eens binnen de lijntjes te lakken
Graag of nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja eerst me keihard dissen, en dan goedmaken met een
als dat (ook) een lekker wijf is mag je me d'r telefoonnr wel gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef jij dat even door aan de vorige bewoners?
Als ze al zo met nagellak isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat (ook) een lekker wijf is mag je me d'r telefoonnr wel geven
Goede vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we "een biertje drinken"?
Lelijke irakees die denkt dat ie een of andere king of the ghetto isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat (ook) een lekker wijf is mag je me d'r telefoonnr wel geven
Nee, oke,quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He, ik zeg toch ook niet dat het niet goed is
Als jullie samen komen doe ik zeker de kroeg dichtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag
Huppel, wanneer gaan we een biertje drinken?
Why?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie samen komen doe ik zeker de kroeg dicht
Je laat ze buiten staan, hoe onaardigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie samen komen doe ik zeker de kroeg dicht
ik denk niet in het weekendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze al zo met nagellak is
Wat denk je zelf
Mooie vrouwen laat ik nooit buiten staan hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je laat ze buiten staan, hoe onaardig
overleef jij het wel dan oude man?quote:
als je hulp nodig hebt.. of bier op de tap hebt.. dan zijn er vast wel vrijwilligers om bij te springenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je over mij maar geen zorgen
Had het een uur eerder gevraagd dan had ik gezegd: NUquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag
Huppel, wanneer gaan we een biertje drinken?
Teveel tiet voor zijn klanten schat!!quote:
dan het ie ok uns tet zat heejquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel tiet voor zijn klanten schat!!
Quequote:
nee niet spaans.. gewoon plat fonetisch.. dan heeft hij ook eens tiet genoeg he..quote:
Zoveel tiet kan geen enkele man aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
nee niet spaans.. gewoon plat fonetisch.. dan heeft hij ook eens tiet genoeg he..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel tiet kan geen enkele man aan![]()
OE SAMZZ DAN GAAN WE DE TIETENBOTS EINDELIJK DOEN!!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat wordt een uitverkochte avond!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?
Klinkt goed
Entree vragen!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?
Klinkt goed
en wie staan er op de gastenlijst dan?quote:
Huppel, samzz en ene roycoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie staan er op de gastenlijst dan?
En Bas, Jos, WIlly, en die maat van je die ook aan de HJ gingquote:
das een paar te weinig!quote:
Een klap van je hond?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bloed![]()
Ik kreeg een klap van mn hond.
Letterlijk !!
Bloed en dikke lip
Nee die staan niet op de lijstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Bas, Jos, WIlly, en die maat van je die ook aan de HJ ging
Ja erg hequote:
Maar ze bedoelde het goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ze kwam even aandacht eisen.
Deed enthousiast, poot tegen mn lip aan![]()
Doet verrektes pijn ook wel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ze kwam even aandacht eisen.
Deed enthousiast, poot tegen mn lip aan![]()
Doet verrektes pijn ook wel
Ze zal wel boos zijn omdat ze niet meer naar buiten kan glurenquote:
Loop ons maar weer lekker te makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
Weinig leuker dan in je nieuwe aankopen de kaartjes uit je andere nieuwe aankopen knippen
Arme max.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zal wel boos zijn omdat ze niet meer naar buiten kan gluren![]()
Hmm ik ga straks even met George praten! Hoop dat hij net zo'n actie kan doen als Bumblebee.
Ik wil ook een geile roestvrije auto
Ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil een foto van de kaartjes?quote:
Nou het weekend van de 9de gaan we ook tietenbots doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Maar komend weekend en het weekend daarop kan ik nietDus, raincheck!
ja het regentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Maar komend weekend en het weekend daarop kan ik nietDus, raincheck!
Daar ben ik waarschijnlijk ook bijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het weekend van de 9de gaan we ook tietenbots doen
wat is er de 9e ??quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, tof! Jij komt ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaartjes zijn niet zo spannend, hoor...
Spuit 11.quote:
ahja.. ergens iets van gehoord.. was dat ook algemeen evenement?quote:
Ja, dat is waar. Ik ben echt zó dol op m'n schoenen hequote:
Ik zie hetquote:
Nope. ONZ-meet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ahja.. ergens iets van gehoord.. was dat ook algemeen evenement?
Zie bovenquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ben echt zó dol op m'n schoenen he
Jazekerquote:
Organisatie Namens SamZz ?quote:
Jaquote:
SNUIT!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
De 9e kan ik niet, regel het aub een andere dag!
Niet aan de boobs van mij en samzz die tegen elkaar aangedrukt worden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bij tietenbots denk ik in ro-bots met immense tieten...
Q. wat een geile man noem je me daarquote:
Eeeehhhhh...... neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet aan de boobs van mij en samzz die tegen elkaar aangedrukt worden?
vin het al een hele opgave om deze threads te volgen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Onzin voor je leven, het subforum.
Ik denk nu nergens anders meer aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet aan de boobs van mij en samzz die tegen elkaar aangedrukt worden?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Ik ga denk ik de licht grijze ook maar kopenOf zal ik tot volgende week wachten als de nieuwe collectie binnen is...
Ja, ik hoopte dan ook stiekem dat je dit antwoord zou gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je koopt ze en dan wacht je op de nieuwe en koop je die ook
Blijft een vrouw he, dus dat had je zelf ook kunnen verzinnen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte dan ook stiekem dat je dit antwoord zou geven!
Het is wel overweldigend jaquote:
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar eens zien of ik nog recht kan knippen
Bierquote:
Hope soquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die paar hebben op jou nog geen effect schat
Die kan ik straks ook wel maken hoorquote:
van de tietenbots!!quote:
Dat heft elkaar op, je aangeschotenheid+schuin knippenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan ik straks ook wel maken hoor
ja.. helaas al weer iets waar ik niet voor genodigd ben...quote:
Raamfoliequote:
Dat komt, omdat je niet in ONZ postquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. helaas al weer iets waar ik niet voor genodigd ben...
Ooooh, als je faalt, plak je er gewoon nieuwe opquote:
Ik ben nu zeg maar restjes aan het plakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, als je faalt, plak je er gewoon nieuwe op
en jij helpt ook niet om dat even voor te zeggen waar ik wat moet posten.. je vindt me niet meer liefquote:
Durf te zoekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
en jij helpt ook niet om dat even voor te zeggen waar ik wat moet posten.. je vindt me niet meer lief
Dus het wordt een clusterfuck van allemaal restjes van die anderequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu zeg maar restjes aan het plakken
Je mag wel komen hoorquote:
Jawel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel komen hoor
Hihihi, ik zei komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel?
Waar wil je me hebbenTussen mij en Huppel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
durf ik niet..quote:
Nee!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus het wordt een clusterfuck van allemaal restjes van die andere![]()
Oe naisquote:
Ik neem Eze mee. Die kan makkelijk op de BBQquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Huppel, wat ga jij meenemen?
Ik zit te denken muffins of brownies of zo te bakken. En ik wil kijken of ik voor de mannen aan een goed stuk paardenbiefstuk kan komen
ga je je hobbie slachten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te denken muffins of brownies of zo te bakken. En ik wil kijken of ik voor de mannen aan een goed stuk paardenbiefstuk kan komen
Ik kan ook m'n oma's beroemde monchou taart maken...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem Eze mee. Die kan makkelijk op de BBQ![]()
Maar uhm geen idee nog. Sowieso bier.
Als het goed is komt hij naar de meet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n oma's beroemde monchou taart maken...
Oh, ik wil Eze meeten en met 'm over slangen praten
Nee klopt, vind ik leukquote:
heeft ie een lange slang dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n oma's beroemde monchou taart maken...
Oh, ik wil Eze meeten en met 'm over slangen praten
Voor ik 'm kan drinken, moet ik 'm eerst pakkenquote:
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor ik 'm kan drinken, moet ik 'm eerst pakken
Hij heeft geen slang meer. Alleen nog 2 vissen als huisdierquote:
hoe kom jij opeens zo braaf? heb je te weinig bier op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft geen slang meer. Alleen nog 2 vissen als huisdier![]()
Ik snap ook wel dat jullie het over een andere slang hadden maar daar doe ik geen uitspraken over
Hoezo braaf?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
hoe kom jij opeens zo braaf? heb je te weinig bier op?
Ik heb nog nooit paard gegetenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
dat ja de dubbele betekenis niet meer wil snappen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo braaf?
[ afbeelding ]
Dat ziet er best goed uit zeker als je bedenkt dat ik gewoon al merk dat ik al 3 biertjes op heb
Thanksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
* biertje geeft*
Oh die wil ik wel snappen, snap ik ook wel. Laat ik het zo zeggen. Er waren in het verleden wat ONZ SC TT's die over een monstercock gingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ja de dubbele betekenis niet meer wil snappen..
en mooie plakkertjes op de deur..
Ja, I know.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft geen slang meer. Alleen nog 2 vissen als huisdier![]()
Ik snap ook wel dat jullie het over een andere slang hadden maar daar doe ik geen uitspraken over
Valt meequote:
Wat is stom?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know.Daar hebben we 't al over gehad
En dat is stom
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee![]()
VALT MEE![]()
Dat zit er prachtig op ja
Ziet er prima uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo braaf?
[ afbeelding ]
Dat ziet er best goed uit zeker als je bedenkt dat ik gewoon al merk dat ik al 3 biertjes op heb
En als je bedenkt dat ik alles op het oog heb geplakt. Dus zonder aftekenen of waterpas ofzo!quote:
Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben het ook zat dat ik nergens in mijn huis naakt kan zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziet er prima uitAl ben ik niet zo'n fan van plakfolie.
Daarom valt het meequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je bedenkt dat ik alles op het oog heb geplakt. Dus zonder aftekenen of waterpas ofzo!
Lol watquote:
Ez heeft de monstercock en niet mono?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel snappen, snap ik ook wel. Laat ik het zo zeggen. Er waren in het verleden wat ONZ SC TT's die over een monstercock gingen
Ja maar ik kan daar geen commentaar over gevenquote:
I plead the fifthquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ez heeft de monstercock en niet mono?
yeah right.. waterpas. alsof vrouwen met gereedschap om kunnen gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je bedenkt dat ik alles op het oog heb geplakt. Dus zonder aftekenen of waterpas ofzo!
Goed zo.quote:
Sssssssssst!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef clevy het volgende:
[..]
yeah right.. waterpas. alsof vrouwen met gereedschap om kunnen gaan
Ja, doe dat eens! Kan die folie er weer af.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben het ook zat dat ik nergens in mijn huis naakt kan zijn.
Ik moet een boormachine regelen dan kan ik mn gordijnen ophangen
Ik moet natuurlijk voor 77 Lager zorgen, persoonlijke voorraad voor Huppel, en ander bier dat niet aanwezig gaat zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.Ik heb je al veel te lang niet meer gezien.
het is gelukt! ik heb in onz gepost.. en nu?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.Ik heb je al veel te lang niet meer gezien.
als er een demo bij zit dan kom ik wel langs met de boor masjienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben het ook zat dat ik nergens in mijn huis naakt kan zijn.
Ik moet een boormachine regelen dan kan ik mn gordijnen ophangen
Haha Dit zijn ramen van deuren van ene ruimte naar de andere. Daar ga ik denk ik geen gordijnen voor hangenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens! Kan die folie er weer af.
Wanna fightquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef clevy het volgende:
[..]
yeah right.. waterpas. alsof vrouwen met gereedschap om kunnen gaan
Snap het probleem niet dat kan evengoed toch welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens! Kan die folie er weer af.
Demo van wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef clevy het volgende:
[..]
als er een demo bij zit dan kom ik wel langs met de boor masjien
Heel goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk voor 77 Lager zorgen, persoonlijke voorraad voor Huppel, en ander bier dat niet aanwezig gaat zijn.
BBQ topic zoeken en zeggen dat je wil komenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:01 schreef clevy het volgende:
[..]
het is gelukt! ik heb in onz gepost.. en nu?
Oh, is daar een topic vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BBQ topic zoeken en zeggen dat je wil komen
Hihi komen
Ik ga sowieso zorgen dat Ez ook even 77 hosseltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk voor 77 Lager zorgen, persoonlijke voorraad voor Huppel, en ander bier dat niet aanwezig gaat zijn.
geweldadig knuffelen is ook knuffelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha Dit zijn ramen van deuren van ene ruimte naar de andere. Daar ga ik denk ik geen gordijnen voor hangen
[..]
Wanna fight
duh.. van het naaktlopen als er gordijnen hangen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |