quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nagelriemen toch, als ze uitgedroogd zijn.
Kan je Max een poot gevenquote:
Ik ga weer 'geen man' spelen en echt enorm hard multitasken. Maar nu eerst die-hard focussen op die kutfilm Sniper: Reloaded.quote:
Ik ga je straks wel stalken op de WAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik ga weer 'geen man' spelen en echt enorm hard multitasken. Maar nu eerst die-hard focussen op die kutfilm Sniper: Reloaded.
Wow, ik las nagelrimmen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nagelriemen toch, als ze uitgedroogd zijn.
Kan die grijze massa nu je grapje ook uitleggen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap he
Soms, heel soms doet die grijze massa nog wel eens wat goeds
Dezelfde. Blackberry geripte tune. Sterk aan te denken mijn inner geek tevreden te stellen en iets met chiptune te doen welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je straks wel stalken op de WA![]()
Wat voor geniaal deuntje heb je nu?
Kont, vaseline, etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan die grijze massa nu je grapje ook uitleggen?
Naisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dezelfde. Blackberry geripte tune. Sterk aan te denken mijn inner geek tevreden te stellen en iets met chiptune te doen wel
Och, ging je daar op door. Ik dacht dat het wat nieuws wasquote:
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
hmm.. raar.. hoe kan die janssen tegelijkertijd zo'n domme doos en lekker mokkel zijn?
Ik ga geen evil opmerking maken. Ik doe het gewoon niet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaar
Lekkere mokkels zijn over het algemeen domme dozen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
hmm.. raar.. hoe kan die janssen tegelijkertijd zo'n domme doos en lekker mokkel zijn?
Niet teveel verwachten he, dit is al heel wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ging je daar op door. Ik dacht dat het wat nieuws was
evident.. en toch ben ik confuusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaar
Je wilde zeggen datbij mij zowel de intelligentie als uiterlijk bedroevend zijn en dus prima matchen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen evil opmerking maken. Ik doe het gewoon niet!
en toch ben ik af en toe blij verrast met de uitzonderingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekkere mokkels zijn over het algemeen domme dozen....
Ik ben een vrouw, wat had je verwachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel verwachten he, dit is al heel wat!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
Chantal janssen, is blont duh!
Nuff said
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |