Mooie vrouwen laat ik nooit buiten staan hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je laat ze buiten staan, hoe onaardig
overleef jij het wel dan oude man?quote:
als je hulp nodig hebt.. of bier op de tap hebt.. dan zijn er vast wel vrijwilligers om bij te springenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je over mij maar geen zorgen
Had het een uur eerder gevraagd dan had ik gezegd: NUquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag
Huppel, wanneer gaan we een biertje drinken?
Teveel tiet voor zijn klanten schat!!quote:
dan het ie ok uns tet zat heejquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel tiet voor zijn klanten schat!!
Quequote:
nee niet spaans.. gewoon plat fonetisch.. dan heeft hij ook eens tiet genoeg he..quote:
Zoveel tiet kan geen enkele man aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
nee niet spaans.. gewoon plat fonetisch.. dan heeft hij ook eens tiet genoeg he..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel tiet kan geen enkele man aan![]()
OE SAMZZ DAN GAAN WE DE TIETENBOTS EINDELIJK DOEN!!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat wordt een uitverkochte avond!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?
Klinkt goed
Entree vragen!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?
Klinkt goed
en wie staan er op de gastenlijst dan?quote:
Huppel, samzz en ene roycoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie staan er op de gastenlijst dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |