quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nagelriemen toch, als ze uitgedroogd zijn.
Kan je Max een poot gevenquote:
Ik ga weer 'geen man' spelen en echt enorm hard multitasken. Maar nu eerst die-hard focussen op die kutfilm Sniper: Reloaded.quote:
Ik ga je straks wel stalken op de WAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik ga weer 'geen man' spelen en echt enorm hard multitasken. Maar nu eerst die-hard focussen op die kutfilm Sniper: Reloaded.
Wow, ik las nagelrimmen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nagelriemen toch, als ze uitgedroogd zijn.
Kan die grijze massa nu je grapje ook uitleggen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap he
Soms, heel soms doet die grijze massa nog wel eens wat goeds
Dezelfde. Blackberry geripte tune. Sterk aan te denken mijn inner geek tevreden te stellen en iets met chiptune te doen welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je straks wel stalken op de WA![]()
Wat voor geniaal deuntje heb je nu?
Kont, vaseline, etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan die grijze massa nu je grapje ook uitleggen?
Naisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dezelfde. Blackberry geripte tune. Sterk aan te denken mijn inner geek tevreden te stellen en iets met chiptune te doen wel
Och, ging je daar op door. Ik dacht dat het wat nieuws wasquote:
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
hmm.. raar.. hoe kan die janssen tegelijkertijd zo'n domme doos en lekker mokkel zijn?
Ik ga geen evil opmerking maken. Ik doe het gewoon niet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaar
Lekkere mokkels zijn over het algemeen domme dozen....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef clevy het volgende:
hmm.. raar.. hoe kan die janssen tegelijkertijd zo'n domme doos en lekker mokkel zijn?
Niet teveel verwachten he, dit is al heel wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ging je daar op door. Ik dacht dat het wat nieuws was
evident.. en toch ben ik confuusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiterlijk en intelligentie staan vaak los van elkaar
Je wilde zeggen datbij mij zowel de intelligentie als uiterlijk bedroevend zijn en dus prima matchen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen evil opmerking maken. Ik doe het gewoon niet!
en toch ben ik af en toe blij verrast met de uitzonderingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekkere mokkels zijn over het algemeen domme dozen....
Ik ben een vrouw, wat had je verwachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel verwachten he, dit is al heel wat!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
Chantal janssen, is blont duh!
Nuff said
dat je uitnodigend klaar ligt, op je rug, bier in de hand..?quote:
Ja dat is meestal dat je verrast bent als je een uitzondering ontmoetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
en toch ben ik af en toe blij verrast met de uitzonderingen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut, weer gedist
Veeleisend als altijd
Wat voor een rare verwachting zegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
dat je uitnodigend klaar ligt, op je rug, bier in de hand..?
yup.. baal ook mega dat ik nu niet fit genoeg ben om naar zo'n uitzondering toe te gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat is meestal dat je verrast bent als je een uitzondering ontmoet
inkoppertje was tquote:
leer dan toch ook eens binnen de lijntjes te lakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Even nog een raam met nagellakremover schoonmaken
Geef jij dat even door aan de vorige bewoners?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
leer dan toch ook eens binnen de lijntjes te lakken
Graag of nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja eerst me keihard dissen, en dan goedmaken met een
als dat (ook) een lekker wijf is mag je me d'r telefoonnr wel gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef jij dat even door aan de vorige bewoners?
Als ze al zo met nagellak isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat (ook) een lekker wijf is mag je me d'r telefoonnr wel geven
Goede vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we "een biertje drinken"?
Lelijke irakees die denkt dat ie een of andere king of the ghetto isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat (ook) een lekker wijf is mag je me d'r telefoonnr wel geven
Nee, oke,quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He, ik zeg toch ook niet dat het niet goed is
Als jullie samen komen doe ik zeker de kroeg dichtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag
Huppel, wanneer gaan we een biertje drinken?
Why?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie samen komen doe ik zeker de kroeg dicht
Je laat ze buiten staan, hoe onaardigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie samen komen doe ik zeker de kroeg dicht
ik denk niet in het weekendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze al zo met nagellak is
Wat denk je zelf
Mooie vrouwen laat ik nooit buiten staan hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je laat ze buiten staan, hoe onaardig
overleef jij het wel dan oude man?quote:
als je hulp nodig hebt.. of bier op de tap hebt.. dan zijn er vast wel vrijwilligers om bij te springenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je over mij maar geen zorgen
Had het een uur eerder gevraagd dan had ik gezegd: NUquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag
Huppel, wanneer gaan we een biertje drinken?
Teveel tiet voor zijn klanten schat!!quote:
dan het ie ok uns tet zat heejquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel tiet voor zijn klanten schat!!
Quequote:
nee niet spaans.. gewoon plat fonetisch.. dan heeft hij ook eens tiet genoeg he..quote:
Zoveel tiet kan geen enkele man aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
nee niet spaans.. gewoon plat fonetisch.. dan heeft hij ook eens tiet genoeg he..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel tiet kan geen enkele man aan![]()
OE SAMZZ DAN GAAN WE DE TIETENBOTS EINDELIJK DOEN!!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat wordt een uitverkochte avond!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?
Klinkt goed
Entree vragen!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tietenbots? In mijn kroeg?
Klinkt goed
en wie staan er op de gastenlijst dan?quote:
Huppel, samzz en ene roycoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef clevy het volgende:
[..]
en wie staan er op de gastenlijst dan?
En Bas, Jos, WIlly, en die maat van je die ook aan de HJ gingquote:
das een paar te weinig!quote:
Een klap van je hond?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bloed![]()
Ik kreeg een klap van mn hond.
Letterlijk !!
Bloed en dikke lip
Nee die staan niet op de lijstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Bas, Jos, WIlly, en die maat van je die ook aan de HJ ging
Ja erg hequote:
Maar ze bedoelde het goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ze kwam even aandacht eisen.
Deed enthousiast, poot tegen mn lip aan![]()
Doet verrektes pijn ook wel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ze kwam even aandacht eisen.
Deed enthousiast, poot tegen mn lip aan![]()
Doet verrektes pijn ook wel
Ze zal wel boos zijn omdat ze niet meer naar buiten kan glurenquote:
Loop ons maar weer lekker te makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
Weinig leuker dan in je nieuwe aankopen de kaartjes uit je andere nieuwe aankopen knippen
Arme max.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zal wel boos zijn omdat ze niet meer naar buiten kan gluren![]()
Hmm ik ga straks even met George praten! Hoop dat hij net zo'n actie kan doen als Bumblebee.
Ik wil ook een geile roestvrije auto
Ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil een foto van de kaartjes?quote:
Nou het weekend van de 9de gaan we ook tietenbots doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Maar komend weekend en het weekend daarop kan ik nietDus, raincheck!
ja het regentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Maar komend weekend en het weekend daarop kan ik nietDus, raincheck!
Daar ben ik waarschijnlijk ook bijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het weekend van de 9de gaan we ook tietenbots doen
wat is er de 9e ??quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, tof! Jij komt ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaartjes zijn niet zo spannend, hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |