SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
sinds jij langs bent geweest zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen ze allang hoor in dat dorp
Ja man trouwen en station en labrador enzquote:
met een pincetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet achter hoe ik die banner moet opvatten
Je biedt een meisje aan en ze wordt meteen gekocht. Logisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet achter hoe ik die banner moet opvatten
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je biedt een meisje aan en ze wordt meteen gekocht. Logisch.
waarom denk je dak een kloon benquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Intuïtiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom denk je dak een kloon ben
Vergeet het kind niet schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man trouwen en station en labrador enz
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???quote:
ey jong, ik ben met huppelmuts in convoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???
Ik weiger een robot uit te persenquote:
Dat je nog een account hebt/had!quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey jong, ik ben met huppelmuts in convo
Ga eens met een ijzeren staaf buiten staan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???
Ben jij dat blijhoofd in je fobo?quote:
ey. niet mijn fantastische pica belachelijk maken he!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dat blijhoofd in je fobo?
Dat ik hem optimus prime wil noemen maakthet geen robotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger een robot uit te persen
Ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey. niet mijn fantastische pica belachelijk maken he!
Ik weiger, ik weiger, ik weigerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik hem optimus prime wil noemen maakthet geen robot
hoezo huppeltje.. het blixemt hier niet hoor..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eens met een ijzeren staaf buiten staan!
Of wat had de kapper op toen je geknipt werd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben jij dat echt?
Mijn god wat had je op toen je naar de kappert ging dan?
Ook een optie jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wat had de kapper op toen je geknipt werd.
Maar dam voldoen we niet aan de criteria voor een doorsnee gezinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dat echt?
Mijn god wat had je op toen je naar de kappert ging dan?
[..]
Ik weiger, ik weiger, ik weiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |