SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
sinds jij langs bent geweest zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen ze allang hoor in dat dorp
Ja man trouwen en station en labrador enzquote:
met een pincetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet achter hoe ik die banner moet opvatten
Je biedt een meisje aan en ze wordt meteen gekocht. Logisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet achter hoe ik die banner moet opvatten
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je biedt een meisje aan en ze wordt meteen gekocht. Logisch.
waarom denk je dak een kloon benquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Intuïtiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom denk je dak een kloon ben
Vergeet het kind niet schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man trouwen en station en labrador enz
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???quote:
ey jong, ik ben met huppelmuts in convoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???
Ik weiger een robot uit te persenquote:
Dat je nog een account hebt/had!quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey jong, ik ben met huppelmuts in convo
Ga eens met een ijzeren staaf buiten staan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat me, myself and I een drieluik is van een en dezelfde ???
Ben jij dat blijhoofd in je fobo?quote:
ey. niet mijn fantastische pica belachelijk maken he!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dat blijhoofd in je fobo?
Dat ik hem optimus prime wil noemen maakthet geen robotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger een robot uit te persen
Ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey. niet mijn fantastische pica belachelijk maken he!
Ik weiger, ik weiger, ik weigerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik hem optimus prime wil noemen maakthet geen robot
hoezo huppeltje.. het blixemt hier niet hoor..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eens met een ijzeren staaf buiten staan!
Of wat had de kapper op toen je geknipt werd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben jij dat echt?
Mijn god wat had je op toen je naar de kappert ging dan?
Ook een optie jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wat had de kapper op toen je geknipt werd.
Maar dam voldoen we niet aan de criteria voor een doorsnee gezinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dat echt?
Mijn god wat had je op toen je naar de kappert ging dan?
[..]
Ik weiger, ik weiger, ik weiger
Komt wel nog, gewoon blijven staan tot dinsdagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
hoezo huppeltje.. het blixemt hier niet hoor..
Doen we toch al nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dam voldoen we niet aan de criteria voor een doorsnee gezin
OMDAT PEPERTJE SNIJDEN EN DAN AAN JE PIEMEL ZITTEN!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
WAAROM
MAKEN
FOK-DAMES
MIJN FANTASTISCHE PICA
ALTIJD BELACHELIJK
BOEHOEHOE
Slim kind.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil geen bier pakken voor me.
Er is ergens iets mis gegaan in de opvoeding![]()
* Huppelmuts loopt zelf maar naar de koelkast
je moet ze dat ook al leren als ze beginnen met lopen. anders ben je te laat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil geen bier pakken voor me.
Er is ergens iets mis gegaan in de opvoeding![]()
* Huppelmuts loopt zelf maar naar de koelkast
bedoel je dat ze niet vanachter het aanrecht aan t fok!en is???quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slim kind.
Vrouwen horen het bier te halen
Zegt de man die de hele avond bier staat te tappenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slim kind.
Vrouwen horen het bier te halen
Normaal doet hij het ook maar nu zit ie film te kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet ze dat ook al leren als ze beginnen met lopen. anders ben je te laat.
*ril*quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoel je dat ze niet vanachter het aanrecht aan t fok!en is???
Ik krijg er voor betaald, dan is het anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de man die de hele avond bier staat te tappen
[..]
Normaal doet hij het ook maar nu zit ie film te kijken
terug van?quote:
Hmmquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er voor betaald, dan is het anders.
Is hij transformers aan het kijken?
zeg je nou dat je een taphoertje bent?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er voor betaald, dan is het anders.
Is hij transformers aan het kijken?
Kroegbaas zelfsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg je nou dat je een taphoertje bent?
you make me puke!
Heul wel !!quote:
Daar gaan we woensdagavond heenquote:
gewoon meegaan..quote:
Wat levert dat op jaarbasis opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, pannen zijn je vriend. Ze helpen je om lekkere gerechten te maken.
Ik kan dus gewoon echt niet kokenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, pannen zijn je vriend. Ze helpen je om lekkere gerechten te maken.
Oe ik zie net dat ie dinsdagavond al draaitquote:
Koken is leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon echt niet koken
[..]
Oe ik zie net dat ie dinsdagavond al draait![]()
Voorpremiere
Ze mogen gewoon niet van de vrouwenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koken is leuk.
Hier niemand die mee wil naar transformers, vinden het voor kinderen.
Sukkels
gaan we samen naar harry dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Transformers is stom. Harry Potter is tha bomb
Harry potter moet ik ook naartoe, helaas hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Dat ook nog jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon niet van de vrouwen
Boeken zijn veel beterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog geen enkele HP film gezien
Valt weer een beetje tegenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
ik ook niet. en ook geen harrie p films die ik heb afgekeken. echt he zulke ranzige films!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog geen enkele HP film gezien
Ik ging met mijn ex naar de film en toen kregen we de trailer voor de eerste transformers film te zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weer een beetje tegen![]()
Zo gaat het nooit wat worden natuurlijk.
Was zij zo'n chick die alleen naar chickflicks wilde of romantische films?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn ex naar de film en toen kregen we de trailer voor de eerste transformers film te zien.
Zij snapte mijn opwinding niet echt.
Ook niet dat ik nog steeds transformer action figures heb.
Heb je morgen weer wat te doen toch andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog folie over, eens zien of ik kundig een iets kleiner raam kan beplakken.
Heb wel al bier op maar dat geeft niks natuurlijk
Vrouwen ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn ex naar de film en toen kregen we de trailer voor de eerste transformers film te zien.
Zij snapte mijn opwinding niet echt.
Ook niet dat ik nog steeds transformer action figures heb.
Ik weet niet of pa ook een kaartje voor jou heeft gehaaldquote:
Nee helemaal niet. Zijn zelfs samen naar star wars 3 en rocky geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was zij zo'n chick die alleen naar chickflicks wilde of romantische films?
quote:
Nee, voor m'n nagelsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zovaak en nog zo doen
Vanwaar die vaseline, expecting something?![]()
Oh, goshquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je die moeten wel soepel naar binnen glijden
Ik schijn vrouw te zijn en zelfs ik snap dat nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee! Nu is het allemaal duidelijk, de puzzelstukjes vallen op hun plaats!
Hij kent je niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Doos!!
BOH!! IEMAND OP MSN ZEGT/DENKT DAT IK GENOEG HEB AAN 6 BIERTJES
Ik snap 't ook niet...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn vrouw te zijn en zelfs ik snap dat niet
Waarom vaseline voor je nagels?quote:
Hij kent me welquote:
Dan heeft ie je nooit zien drinkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vaseline voor je nagels?
[..]
Hij kent me wel
Jawel heeft hij welquote:
Jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie met Royquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nagelriemen toch, als ze uitgedroogd zijn.
Omdat geen idee man, geen ideequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan die dan denken dat jij aan 6 biertjes genoeg hebt
Omdat positief ingesteld. Ik kan je ook een blik schultenbrau posten maar dat duurt zo lang. Dus deed ik maar positief doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoax, ik ga toch al met jou trouwenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie met Roy
Waarom denk je dat ik vraag voor die fotos, kan ik meteen mn jurk showenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie met Roy
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Omdat positief ingesteld. Ik kan je ook een blik schultenbrau posten maar dat duurt zo lang. Dus deed ik maar positief doen.VoetstukliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Not in a million years babequote:
Now i'm a sad puppyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not in a million years babe![]()
Ben al getrouwd
Arme hondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is boos.
Nu kan ze niet meer vanaf de bank naar buiten gluren want folie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |