quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee![]()
VALT MEE![]()
Dat zit er prachtig op ja
Ziet er prima uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo braaf?
[ afbeelding ]
Dat ziet er best goed uit zeker als je bedenkt dat ik gewoon al merk dat ik al 3 biertjes op heb
En als je bedenkt dat ik alles op het oog heb geplakt. Dus zonder aftekenen of waterpas ofzo!quote:
Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben het ook zat dat ik nergens in mijn huis naakt kan zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziet er prima uitAl ben ik niet zo'n fan van plakfolie.
Daarom valt het meequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je bedenkt dat ik alles op het oog heb geplakt. Dus zonder aftekenen of waterpas ofzo!
Lol watquote:
Ez heeft de monstercock en niet mono?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel snappen, snap ik ook wel. Laat ik het zo zeggen. Er waren in het verleden wat ONZ SC TT's die over een monstercock gingen
Ja maar ik kan daar geen commentaar over gevenquote:
I plead the fifthquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ez heeft de monstercock en niet mono?
yeah right.. waterpas. alsof vrouwen met gereedschap om kunnen gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je bedenkt dat ik alles op het oog heb geplakt. Dus zonder aftekenen of waterpas ofzo!
Goed zo.quote:
Sssssssssst!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef clevy het volgende:
[..]
yeah right.. waterpas. alsof vrouwen met gereedschap om kunnen gaan
Ja, doe dat eens! Kan die folie er weer af.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben het ook zat dat ik nergens in mijn huis naakt kan zijn.
Ik moet een boormachine regelen dan kan ik mn gordijnen ophangen
Ik moet natuurlijk voor 77 Lager zorgen, persoonlijke voorraad voor Huppel, en ander bier dat niet aanwezig gaat zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.Ik heb je al veel te lang niet meer gezien.
het is gelukt! ik heb in onz gepost.. en nu?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.Ik heb je al veel te lang niet meer gezien.
als er een demo bij zit dan kom ik wel langs met de boor masjienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben het ook zat dat ik nergens in mijn huis naakt kan zijn.
Ik moet een boormachine regelen dan kan ik mn gordijnen ophangen
Haha Dit zijn ramen van deuren van ene ruimte naar de andere. Daar ga ik denk ik geen gordijnen voor hangenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens! Kan die folie er weer af.
Wanna fightquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef clevy het volgende:
[..]
yeah right.. waterpas. alsof vrouwen met gereedschap om kunnen gaan
Snap het probleem niet dat kan evengoed toch welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens! Kan die folie er weer af.
Demo van wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef clevy het volgende:
[..]
als er een demo bij zit dan kom ik wel langs met de boor masjien
Heel goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk voor 77 Lager zorgen, persoonlijke voorraad voor Huppel, en ander bier dat niet aanwezig gaat zijn.
BBQ topic zoeken en zeggen dat je wil komenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:01 schreef clevy het volgende:
[..]
het is gelukt! ik heb in onz gepost.. en nu?
Oh, is daar een topic vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BBQ topic zoeken en zeggen dat je wil komen
Hihi komen
Ik ga sowieso zorgen dat Ez ook even 77 hosseltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk voor 77 Lager zorgen, persoonlijke voorraad voor Huppel, en ander bier dat niet aanwezig gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |