Ik neem Eze mee. Die kan makkelijk op de BBQquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Huppel, wat ga jij meenemen?
Ik zit te denken muffins of brownies of zo te bakken. En ik wil kijken of ik voor de mannen aan een goed stuk paardenbiefstuk kan komen
ga je je hobbie slachten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te denken muffins of brownies of zo te bakken. En ik wil kijken of ik voor de mannen aan een goed stuk paardenbiefstuk kan komen
Ik kan ook m'n oma's beroemde monchou taart maken...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem Eze mee. Die kan makkelijk op de BBQ![]()
Maar uhm geen idee nog. Sowieso bier.
Als het goed is komt hij naar de meet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n oma's beroemde monchou taart maken...
Oh, ik wil Eze meeten en met 'm over slangen praten
Nee klopt, vind ik leukquote:
heeft ie een lange slang dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n oma's beroemde monchou taart maken...
Oh, ik wil Eze meeten en met 'm over slangen praten
Voor ik 'm kan drinken, moet ik 'm eerst pakkenquote:
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor ik 'm kan drinken, moet ik 'm eerst pakken
Hij heeft geen slang meer. Alleen nog 2 vissen als huisdierquote:
hoe kom jij opeens zo braaf? heb je te weinig bier op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft geen slang meer. Alleen nog 2 vissen als huisdier![]()
Ik snap ook wel dat jullie het over een andere slang hadden maar daar doe ik geen uitspraken over
Hoezo braaf?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
hoe kom jij opeens zo braaf? heb je te weinig bier op?
Ik heb nog nooit paard gegetenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
dat ja de dubbele betekenis niet meer wil snappen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo braaf?
[ afbeelding ]
Dat ziet er best goed uit zeker als je bedenkt dat ik gewoon al merk dat ik al 3 biertjes op heb
Thanksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd
* biertje geeft*
Oh die wil ik wel snappen, snap ik ook wel. Laat ik het zo zeggen. Er waren in het verleden wat ONZ SC TT's die over een monstercock gingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ja de dubbele betekenis niet meer wil snappen..
en mooie plakkertjes op de deur..
Ja, I know.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft geen slang meer. Alleen nog 2 vissen als huisdier![]()
Ik snap ook wel dat jullie het over een andere slang hadden maar daar doe ik geen uitspraken over
Valt meequote:
Wat is stom?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know.Daar hebben we 't al over gehad
En dat is stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |