GTFOGaming.co.ukquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Bartisik het volgende:
Iemand nog leuke servers? Zonder al die extra zooi.... Ik heb maar een paar favorieten en die zitten vol
Lokalen en Hampshire Heavies!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Bartisik het volgende:
Iemand nog leuke servers? Zonder al die extra zooi.... Ik heb maar een paar favorieten en die zitten vol
Mijn Steam/TF2 installatie is, na 3 jaar, 17 GB.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef VeX- het volgende:
Nu die gratis is wil ik em ook wel eens proberen. Alleen er staat dat ie zo'n 10 GB in beslag neemt. Lijkt me een beetje veel?
Hier nog steeds maar 7GB met 800+ uur op de tellerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn Steam/TF2 installatie is, na 3 jaar, 17 GB.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier nog steeds maar 7GB met 800+ uur op de teller
Neuh een gemiddelt spel neemt tegenwoordig al 8 gb inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef VeX- het volgende:
Nu die gratis is wil ik em ook wel eens proberen. Alleen er staat dat ie zo'n 10 GB in beslag neemt. Lijkt me een beetje veel?
ligt eraan hoeveel custom maps je speelt. Die laten de boel nog wel snel groeien.quote:Nu die gratis is wil ik em ook wel eens proberen. Alleen er staat dat ie zo'n 10 GB in beslag neemt. Lijkt me een beetje veel?
Steam restarten verhelpt dat probleem vaak.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan geen servers laden? Nog meer mensen met het probleem?
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Tain het volgende:
Vandaag al meerdere keren gezien dat er mensen van een server worden gekicked omdat ze geen steam login hebben
Snipers die continu tegen andere snipers aan het knallen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef Ireyon het volgende:
Oh man al die nieuwe F2P noobs, wat heerlijk![]()
Komt een Pyro recht op me af gelopen. Met mijn naam. Rara wat zou-tie zijn.
Demo's die zichzelf constant opblazen omdat ze met 6 stickies willen stickyjumpen.
maar ook;
Scouts die de teleporter gebruiken.
Medics die niet healen maar zelf op pad gaan met hun Syringe gun.
Wat mij betreft hoef je dit soort sippe troep hier niet te postenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vandaag heb ik nog iets voor jullie: Een tooltje
qftquote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je dit soort sippe troep hier niet te posten
V.
Prima , haal je die quote dan ook even wegquote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je dit soort sippe troep hier niet te posten
V.
Done en dankquote:Op maandag 27 juni 2011 09:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prima , haal je die quote dan ook even weg
Had je zelf de server uitgekozen of kwam je erop door de "Start playing"-knop?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed ik liep daar gister tegenaan , en als je niks meer te halen hebt , niet cool.
Start playing. En toen liep het spel vast , en bam, scherm vol met achievements.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je zelf de server uitgekozen of kwam je erop door de "Start playing"-knop?
Ja dat had ik ook gewoon moeten doen. Maargoed , eens en nooit weer. En nu weer achievements unlocken.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Tain het volgende:
Gelukkig heb ik die knop nog nooit gebruikt, maar ik zou het ook via de Support van Steam/Valve regelen ipv zelf met 1 of ander vaag tooltje gaan kloten. Heb tot nu toe vrij goede ervaringen met de support van TF2.
Eerst de soldier training doenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef MrNiles het volgende:
net TF2 gedownload via Steam
nu probeer ik de basistraining te doen maar ik kan alleen de training van de Soldier doen
waarom kan ik niet trainen voor Demoman en de rest?
Je moet nog een potje spelen met soldier voordat je door mag.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef MrNiles het volgende:
[..]
heb ik gedaan
en dan zegt ie dat ik de rest moet gaan doen..maar ik kan alleen soldier kiezen
Zie de OP voor de Fok Community op Steam...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die hier een server heeft ofzo? keer met paar mensen van fok spelen
Kijk echt nooit in deze commuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Zie de OP voor de Fok Community op Steam...
Gewoon volhouden. Ik heb in principe geen problemen met Stoom in de dagelijkse werking, maar gisteren toen ik TF2 wilde installeren op mijn laptop, stuiterde hij er wel een paar keer vanaf. en daarna werkte het gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef truedestiny het volgende:
Ik zou het ook wel willen proberen maar Steam wil maar niet updaten. Hij update voor 5 seconden en dan zegt die. Steam is niet beschikbaar. Al veel verschillende dingen van het web geplukt maar geen één oplossing lijkt te werken voor mij.
jammerjammer.
Zit je wel op een administrator account? Daarom lukte updaten de vorige keer bij mij dus niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef truedestiny het volgende:
Ik zou het ook wel willen proberen maar Steam wil maar niet updaten. Hij update voor 5 seconden en dan zegt die. Steam is niet beschikbaar. Al veel verschillende dingen van het web geplukt maar geen één oplossing lijkt te werken voor mij.
jammerjammer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon volhouden. Ik heb in principe geen problemen met Stoom in de dagelijkse werking, maar gisteren toen ik TF2 wilde installeren op mijn laptop, stuiterde hij er wel een paar keer vanaf. en daarna werkte het gewoon.
V.
Ik weet niet hoe lang ik het al probeer maar hij stopt gewoon met Steam updaten na een paar seconden waarna die de melding geeft van niet beschikbaar. Ik heb Steam al is eerder op deze pc gehad zonder problemen. Heb TF2 ook nog niet gedownload ofso. Dat kan nu dus niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zit je wel op een administrator account? Daarom lukte updaten de vorige keer bij mij dus niet.
Anders het hele spel er af gooien (ja, helaas) en in een keer alles laten downloaden in plaats van updaten, dat wil ook nog wel 's werken.
Uhu, mee eens. Ik merk zo vaak nu dat er een spy tegen me aanloopt of (als hij in disguise is) helemaal in paniek raakt als ik zijn kant op kom. Wel leuk, zo begon ik namelijk ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar vind het zelf wel tof dat er nu wat meer verscheidenheid is in spelersniveau, paar maanden geleden waren er vooral veel erg goede mensen online te vinden en dan is het als halve-noob niet leuk spelen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:18 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Uhu, mee eens. Ik merk zo vaak nu dat er een spy tegen me aanloopt of (als hij in disguise is) helemaal in paniek raakt als ik zijn kant op kom. Wel leuk, zo begon ik namelijk ook.
Ik heb in een jaar tijd nog maar iets van 24 minuten totaal als Heavy gespeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb ik nog steeds als ik spy speel, kan het echt totaal niet
Verschrikkelijk inderdaad die klote spiesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:44 schreef Ireyon het volgende:
Valve heeft volgens mij een hekel aan het getal 3( zie Half Life 2, Portal 2, Team Fortress 2).
'k Vind Spy nog steeds de meest awesome class. Ben er niet bijzonder goed in ofzo, maar zit toch wel regelmatig in de top 3 MVPs. Mensen misleiden is gewoon zo heerlijk, vanochtend was 'k als sniper verkleed en kwam vanuit een nogal stomme hoek aanlopen. Een Soldier die aan 't campen was schiet 2 rockets op me af, ik negeer 'm volledig met nog 7 hp over en doe gewoon alsof 'k uit het raam ga snipen. Hij heeft toen nog een dikke 10 seconden naast me gestaan voordat-ie een stab kreeg.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is echt de grootste frustratieclass maar gelukkig zijn er pyro's
Dat dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk echt nooit in deze commu
Vergeet het steeds
Pyroquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad die klote spies
Ik als Heavy maar op iedereen schieten en niemand die reageert, en dan heb ik weer n mes in m'n rug
Het is echt de grootste frustratieclass maar gelukkig zijn er pyro's
EN afgevuurde rockets en pijlen terugkaatsen met je flamethrowerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
PyroLekker met je flare gun iedereen van afstand in de fik zetten
Daarvoor zuig ik nog echt te hard, ik vergeet ook altijd dat ik de airblast heb...! (heb de meeste TF2 gespeeld way back in 2007, dus dat zit nog n beetje in m'n hoofd....)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
EN afgevuurde rockets en pijlen terugkaatsen met je flamethrower
V.
Airblast is serieus echt een redmiddel soms. Ik had 1x bij CP_Well dat een Soldier een critical rocket op me af schoot en die (thank god), kon reflecteren.. Bleek dat er net achter die soldier een medic en demoman om 't hoekje kwamen. Triple kill met een simpele airblast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarvoor zuig ik nog echt te hard, ik vergeet ook altijd dat ik de airblast heb...! (heb de meeste TF2 gespeeld way back in 2007, dus dat zit nog n beetje in m'n hoofd....)
In Hightower geloof ik , kun je zo heerlijk om de hoek staan wachten als pyro , en dan iedereen in de afgrond blazen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Airblast is serieus echt een redmiddel soms. Ik had 1x bij CP_Well dat een Soldier een critical rocket op me af schoot en die (thank god), kon reflecteren.. Bleek dat er net achter die soldier een medic en demoman om 't hoekje kwamen. Triple kill met een simpele airblast.
Goddelijk ding.
...omdat ze volgens mij niet tellen als kills.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In Hightower geloof ik , kun je zo heerlijk om de hoek staan wachten als pyro , en dan iedereen in de afgrond blazen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Er is meer in het leven dan killsquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
...omdat ze volgens mij niet tellen als kills.
V.
Dat is ook gepatched een tijd terugquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
...omdat ze volgens mij niet tellen als kills.
V.
Doet me denken aan dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In Hightower geloof ik , kun je zo heerlijk om de hoek staan wachten als pyro , en dan iedereen in de afgrond blazen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Spyquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit.! Helaas is zoiets vergelijkbaars me ook een keer overkomen toen ik Pyro was, toen ik taunt deed werd ik meteen daarna in m'n rug gehakt door een spy die voorbij liep.
![]()
Dit dus.quote:
Spelen natuurlijk. Wat dacht jij dan.quote:
26 killsquote:
Alleen jammer dat dus Uchuujin naar het andere team werd verplaatstquote:
Staat het niet gewoon onder options?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef Zenato het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn naam kan veranderen? Ik heet nu de naam van mijn mail-adres...
Ze niet midden in de actie bouwen, maar ergens stilletjes om een hoekje/achter een muurtje zodat ze je niet meteen zien en kunnen aanvallen! Kan ook handig zijn een dispenser er naast te hebben, zodat je altijd genoeg materiaal hebt om je turret te reparerenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand tips of een guide voor mechanics. Ik vind het namelijk heel leuk om een turret te bouwen maar ik en mijn turret zijn altijd zo dood of kapot... Kan niet echt nuttig zijn in een potje dan..
Geen idee trouwens of ze het al gefixed hebben maar je dispenser kan achter een muurtje staan. Dan krijg/kreeg je wel metal maar geen healing.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
En je kunt een turret ook op een rustige locatie bouwen, upgraden zodat ie level 3 is en dan optillen en neerzetten waar ie nodig is mbv rechtermuisknop. Maar boven alles: locatie is everything. Zorg ook dat je in de buurt blijft en genoeg metaal in de buurt hebt om hem te kunnen healen, bv bij een ammo-spawnplek of door een dispenser dichtbij te zetten
Gamer_Vquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn jullie steam namen, voeg ik jullie toe
Zal jou en gamer v eens addenquote:
add mij add mij add mij add mij add mij!!!quote:
Soliquequote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wtf! Wel op Live maar niet op steam, dat kan niet hè!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
add mij add mij add mij add mij add mij!!!
lol, daar ben ik te slecht voor.quote:
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Ik doe wel mee, winnen doe ik toch nietquote:
Hoe hadden we dat oude toernooitje ooit ook alweer opgezet?quote:
True. Ik heb ook wel wat leuke momenten met dit spel gehad, voornamelijk met de Medic+amputator (domme spies hehe).quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ah, dat wordt mooi sprayen met Heavy dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ben wel erg benieuwd hoe je aan dat "been there done that" gevoel komt. Ken namelijk geen enkele FPS die zo divers is als TF2 en welke toch goed gebalanceerd is. Het is ook niet een kwestie van hoeveel je ook samenwerkt met je team maar of je samenwerkt met je team. Volgens Steam heb ik iets van 900 uur gespeeld en de ingame timers geven nog wel wat meer aan en ik verveel me nog steeds niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Hoogste aantal punten gemiddeld per uur vind ik wel een beetje naar eigenlijk. Het is wel erg afhankelijk van het soort map, class, team en tegenstander.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ach die mensen moeten het ook nog leren en als ze alleen maar verliezen is de lol er ook wel snel vanaf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
Teamwork is sinds free-to-play echt totaal verdwenen op sommige servers, gister paar keer mee gemaakt.
Ik pak daarom maar andere servers waar teamwork wel loopt en dan speelt het gelijk een stuk lekkerder.
Die mensen moeten in het andere team, ik word er steeds in gedeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach die mensen moeten het ook nog leren en als ze alleen maar verliezen is de lol er ook wel snel vanaf.
Nog niet echt last van gehad, gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Die mensen moeten in het andere team, ik word er steeds in gedeeld.
of zal dat een aanwijzing wezen
quote:
Als er 1 class is waar ik totaal niet mee kan om gaan is het spy wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog niet echt last van gehad, gelukkig
Of ik ga zoals hier Spy spelen:
[..]
In zo'n team is het een mooi moment om Spy te oefenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Als er 1 class is waar ik totaal niet mee kan om gaan is het spy wel.
Ben er gewoon het type niet voor, denk.
Dat is wel zo, laatste dagen ben ik al vaker spy als het een goede situatie er voor is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
In zo'n team is het een mooi moment om Spy te oefenen
Komt vanzelf. Ik blijf alleen een hekel hebben aan Pyro's als ik Spy speelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel zo, laatste dagen ben ik al vaker spy als het een goede situatie er voor is.
Soms gaat het goed, soms gruwelijk mis
Yeah, achteraf gezien misschien niet het handigste, maar het was wel de makkelijkste manier om mensen toch een beetje te kunnen vergelijken gezien al de verschillende klassenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoogste aantal punten gemiddeld per uur vind ik wel een beetje naar eigenlijk. Het is wel erg afhankelijk van het soort map, class, team en tegenstander.
doet het nietquote:
Zou ook niet weten hoe je mensen echt goed kan vergelijken/beoordelen. Je kan als engie bijv heel nuttig zijn door een goed geplaatste dispenser, maar daar krijg je niet zoveel punten voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, achteraf gezien misschien niet het handigste, maar het was wel de makkelijkste manier om mensen toch een beetje te kunnen vergelijken gezien al de verschillende klassen
Ik zag je volgens mij bij Tain of spanks ertussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doet het niet
oh.. ik had al een invite van jou(hoe wist je mijn steam id dan?
)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren vond 'k het echt zo jammer dat de replay functie niet ondersteund werd![]()
.
'k Stond als spy een beetje te chillen bij een engineer-hotspot, stuk of 3 sentries, dispensers en teleporters. Nu zou sappen gewoon zelfmoord zijn, dus ik stond er gewoon een tijdje niks te doen. Dan komt er één van hun snipers aanlopen en precies op dat moment begin ik te sappen, beginnen al die engies achter hun eigen sniper aan te rennen![]()
. Nou toen was 't zo gedaan met die sentries
.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren vond 'k het echt zo jammer dat de replay functie niet ondersteund werd![]()
.
'k Stond als spy een beetje te chillen bij een engineer-hotspot, stuk of 3 sentries, dispensers en teleporters. Nu zou sappen gewoon zelfmoord zijn, dus ik stond er gewoon een tijdje niks te doen. Dan komt er één van hun snipers aanlopen en precies op dat moment begin ik te sappen, beginnen al die engies achter hun eigen sniper aan te rennen![]()
.
Dat zijn altijd briljante momenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
.
.
Ik vind de lol er nu wel een beetje vanaf met de shitload aan F2P-noobs. Niemand checkt setups en iedereen speelt voor zichzelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga binnenkort het spel ook maar weer eens starten. Er schijnt veel veranderd te zijn lees ik allemaal
jezus mensenkinderen, ik ben allang blij als ik een k/d van 1 hebquote:
Get, wat een naamquote:
Ze hadden geen healers en geen spies?quote:
Wij hadden De Tarrelkoning!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Necrodeath het volgende:
Hahaha, dit is echt erg![]()
Gisteren trouwens voor het eerst een server gezien waar er onderscheid gemaakt werd tussen F2P en betalende mensen. Stond [F2P] voor hun namen. Toch best apart om te zien dat maar 4 mensen in die server niet zo'n tag hadden.
Briljant dit soort actiesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Necrodeath het volgende:
Hahaha, dit is echt erg![]()
Gisteren trouwens voor het eerst een server gezien waar er onderscheid gemaakt werd tussen F2P en betalende mensen. Stond [F2P] voor hun namen. Toch best apart om te zien dat maar 4 mensen in die server niet zo'n tag hadden.
quote:On succesful backstab,you are automatically disguised you as the person you killed. Victims corpse becomes invisible & they don't make any noise. Disables disguise kit when equipped. You can now change weapons on the disguises thanks to a recent update.
Lang genoeg spelen en achievements unlocken en het komt vanzelfquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik krijg trouwens echt alleen maar crap die ik niet kan gebruiken als ik uberhaupt al eens wat vind
Ik heb zonet sniper milestone 1 en 2 gehaald , maar totally noppesquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Lang genoeg spelen en achievements unlocken en het komt vanzelf
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:39 schreef wc-eend het volgende:
Wat ik krijg sluit ook totaal niet aan bij wat ik speel
Je krijgt geen items meer bij de milestones?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb zonet sniper milestone 1 en 2 gehaald , maar totally noppes
Het zou ook wel veels te sterk worden als je je wel zou kunnen vermommenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En die eternal reward is een fijn wapen , alleen jammer dat je niet meer kan vermommen op die manier. Ben je sterk afhankelijk van je cloaking.
Q. How do I convert my free account to a premium account?quote:Free Premium
Backpack: 50 slots 300 slots (expandable up to 1000)
Items: Standard Standard, Rare and Cosmetic
Crafting: Limited blueprints All blueprints
Trading: Receive items only Full trading
Gifting: Can receive gifts Can give and receive gifts
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
Wat blijft Your Eternal Reward een bazenwapen
[ afbeelding ]
[..]
Jawel, bij sniper milestone 1 zou je die huntsman moeten krijgen, bij milestone 2 jarate, en bij 3 de razorback.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt geen items meer bij de milestones?
[..]
Het zou ook wel veels te sterk worden als je je wel zou kunnen vermommen
Ik kreeg die nieuwe honkbal knuppel en the fan o' deathquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jawel, bij sniper milestone 1 zou je die huntsman moeten krijgen, bij milestone 2 jarate, en bij 3 de razorback.
OEEE die wil ik ook... ik ben nog te onhandig als spy, maar dit kan enorm helpenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
TjakTjakTjak door een groepje heen hoppaquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
OEEE die wil ik ook... ik ben nog te onhandig als spy, maar dit kan enorm helpen
V.
haha inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
OEEE die wil ik ook... ik ben nog te onhandig als spy, maar dit kan enorm helpen
V.
Het zijn random drops, vandaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kreeg die nieuwe honkbal knuppel en the fan o' deathserieus ik speel never met scout
Deze is wel heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kun je die items evt wel betalen met paypal ofzo?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Wat is het goedkoopste dat je kan kopen in de inname store? Want dan upgrade je naar premium en ook een aantal extra voordelen tegen over f2p
80 cent ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Wat is het goedkoopste dat je kan kopen in de inname store? Want dan upgrade je naar premium en ook een aantal extra voordelen tegen over f2p
Je moet het betalen vanuit je steamwallet, welke je vanaf 5 euro kan vullen met de normale betalingsmogelijkheden in Steam.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je die items evt wel betalen met paypal ofzo?!
Dus ik moet eerst 5 euro doneren aan mijn steam-wallet en dan iets van 80 cent kopenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef Tain het volgende:
[..]
80 cent ofzo?
[..]
Je moet het betalen vanuit je steamwallet, welke je vanaf 5 euro kan vullen met de normale betalingsmogelijkheden in Steam.
Mensen die net doen alsof ze uber willen, geef je uber, lopen ze terug richting eigen team/veilig gebiedquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Silv het volgende:
Mensen die bij 90% health om een medic zeuren.
Heavy's die om een medic zeuren maar geen moeite doen om je te beschermen.
Het leven van een medic is zwaar.
Ik heb mijn medic toets op E zitten, als ik de chat terugkijk schrik ik zelf wel eens hoe vaak ik onnodig om een medic roep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Silv het volgende:
Mensen die bij 90% health om een medic zeuren.
Heavy's die om een medic zeuren maar geen moeite doen om je te beschermen.
Het leven van een medic is zwaar.
Nee joh. Het minimale bedrag dat je uit moet geven is 5 euro, je kan dus gewoon 5 euro uitgeven aan items die je wil, je hoeft geen geld te doneren om uberhaupt iets te kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst 5 euro doneren aan mijn steam-wallet en dan iets van 80 cent kopen
of Pyro's die geen airblast gebruiken terwijl je in de fik staat en om hun heen springt, waardoor je sterft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof ze uber willen, geef je uber, lopen ze terug richting eigen team/veilig gebied
Of snipers die te dom zijn om Jarate op je te gebruiken als je in de fik staat terwijl je zeker weet dat ze Jarate hebben xDquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
of Pyro's die geen airblast gebruiken terwijl je in de fik staat en om hun heen springt, waardoor je sterft.
Of medics die de hele tijd geen uber willen geven en als je ammo bijna op is geven ze hem welquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof ze uber willen, geef je uber, lopen ze terug richting eigen team/veilig gebied
Nee hoor, ik ben nu premium omdat ik iets van 0,80 cent heb gekochtquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee joh. Het minimale bedrag dat je uit moet geven is 5 euro, je kan dus gewoon 5 euro uitgeven aan items die je wil, je hoeft geen geld te doneren om uberhaupt iets te kopen.
Op zich kan je dan al flink wat wapens kopen voor dat geld. Deed ik ook toen ik begon en had gelijk wat scout wapens gekocht - wat daarna dus mijn favoriete class werd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nu premium omdat ik iets van 0,80 cent heb gekocht
En Sniper wordt me favo klasseNog nooit zon lol gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be polite , be efficient , have a plan to kill everyone you meet.
Hehe en tevens mijn UI uit dat filmpje gehaald
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr.Sexy op 07-07-2011 00:07:31 ]
Weet je trouwens zeker dat het niet om een spy gaat? Ik roep niet heel vaak om medic, maar ik zie mijn naam regelmatig terugkomen in de chatlijstquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb mijn medic toets op E zitten, als ik de chat terugkijk schrik ik zelf wel eens hoe vaak ik onnodig om een medic roep.
Weet niet eens dat ik het doe, net als automatisch op reload klikken terwijl mijn wapen nog gewoon vol is.
![]()
Wat een prutser die soldierquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Tain het volgende:
Test filmpje
Dit was overigens de eerste keer dat ik op een server heb gespeeld met Replay capaciteit maar op 1 of andere manier heb ik ieder geval op deze server om de paar seconde een beetje lag met een ping van 24... Hebben meer mensen dat al gehad of lag het echt aan deze server?
~150ms... dat je uberhaupt kan spelen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:08 schreef Wii-Style het volgende:
Weet iemand een leuke server waar veel pro's op spelen? Ik heb 99% van mijn speeltijd doorgebracht op de (Amerikaanse) SourceOP servers maar ik ben nooit echt competitief geweest met ~150ms latentie. Maar er waren veel spelers die heel goed waren dus ben ik daar blijven spelen. EU gaming lijkt mij dood maar ik kan het mis hebben.
Leuk feitje: de admin van de server waar ik al een tijdje op speelde is aangenomen door Valve.Geen flauw idee dat hij zo bekend was in de TF2 community.
Die boog is best handigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef wc-eend het volgende:
Gister mijn eerste sniper milestone gehad... krijg ik een nutteloze boog... daar wordt ik toch geen sniper voor
Die boog is in een hectische situatie of meer rennen dan rustig afwachten echt wel relaxt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef wc-eend het volgende:
Gister mijn eerste sniper milestone gehad... krijg ik een nutteloze boog... daar wordt ik toch geen sniper voor
Leuk wapen idd, maar ik vind de Ambassador eigenlijk wel leuker. Gegarandeerde crits bij een headshot dus als je goed kan richten dan doe je meer schade dan met The Enforcer. Persoonlijk ga ik liever voor de L'Etranger vanwege de cloak en als Spy heb je niet voor niets een mesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:06 schreef MrEarcheese het volgende:
OMFG. Ik wil dat nieuwe spy wapen.Bullet spread, snelle relead én enorme damage (vergeleken met de twee andere wapens).
144 damage met crit, hebben hebben hebben.![]()
http://tf2wiki.net/ staat 1 en ander op over crafting, maar ik zie dat wat dingen ontbreken op de sitequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:17 schreef Solique het volgende:
Loop zelf altijd met de ambassador, werkt goed genoeg.
Ik moet mijzelf maar eens inlezen in het craften en dan vooral welke combinaties wat maken.
Vanavond maar eens doen.
Deze site gevonden, staan er veel op http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.phpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tf2wiki.net/ staat 1 en ander op over crafting, maar ik zie dat wat dingen ontbreken op de site
Ga zelf denk ik deze binnenkort maken:
http://tf2wiki.net/wiki/Sharpened_Volcano_Fragment
[ afbeelding ]
Die metals krijg je door dubbele items tot schroot/metal om te zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
pff naar die blueprints niet eens gekeken, zou niet eens weten hoe je aan die metals komt
Heb gister wel een of andere box gekregen, zo'n cooler box. maar goed daar moet je weer een sleutel voor hebben schijnbaar
Je kan ze vast wel ruilenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Die metals krijg je door dubbele items tot schroot/metal om te zetten.
Ik heb bijna 2 tabbladen vol met allerlei boxen. Maar je hebt er een sleutel voor nodig die je weer geld kost.
Ik zal vanavond eens kijken, ook om te ruilen geen zin om geld uit te geven aan een sleutel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan ze vast wel ruilenEr zitten trouwens best grappige dingen in die boxen tegenwoordig. Weet niet of je die items al hebt gezien met aantal kills erop?
Volgens mij moet je een sleutel kopen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Minifan het volgende:
Wat moet ik met die Summer crates? Ze zeggen dat er vanzelf een mogelijkheid komt om ze te openen.
Mijn tf2 naam is HOH[NL] trouwens.
Nee, hij zegt dat je voor deze geen sleutel nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een sleutel kopen...
quote:The Refreshing summer cooler key is a misc. item found in the Mann co. store. It was added to the game on the 1st of July 2011. It is used to open the Refreshing summer cooler(crate series #22). The contents of the cooler is unknown for now. It can be bought for 1.99 euro's. It says on the description that the key will expire on the 11th of July 2011, and then become a normal Mann co. key.
Dit heb ik voor meuk http://www.tf2items.com/id/Soliquequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:04 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand nog een sniper wapen die die wil ruilen voor mijn crap? Zal zo eens kijken wat ik heb
Die heb ik laatst al gemaakt , lekker wapentje als je zonder ammo zit. Op een groepje inhakken , moet je zien hoe ze in paniek raken als ze allemaal in de vik staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tf2wiki.net/ staat 1 en ander op over crafting, maar ik zie dat wat dingen ontbreken op de site
Ga zelf denk ik deze binnenkort maken:
http://tf2wiki.net/wiki/Sharpened_Volcano_Fragment
[ afbeelding ]
Als ik jou was zou ik eerst proberen te ruilen, ik heb een keer een spy wapen gecraft maar dat koste me dus 1 reclaimed metal (9 wapens), 1 scrap (3 wapens) en een l'Etranger. 13 wapens.. Echt een verspilling.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal straks eens kijken of ik uberhaupt iets kan maken ofzo.
Daarom vind ik de Pyro zo leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die heb ik laatst al gemaakt , lekker wapentje als je zonder ammo zit. Op een groepje inhakken , moet je zien hoe ze in paniek raken als ze allemaal in de vik staan.
Ja, met de backburner (overpowered) kun je zó goed ambushen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Daarom vind ik de Pyro zo leuk.
He kijk! Een groepje vijanden.... BURN THEM ALL!!!!!1111![]()
Pyro.quote:
Als ik iets speel wat geen Pyro is mis ik die airblast echt zo hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Hier ging het best aardig tegen de Saigns premium gastenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef wc-eend het volgende:
Bah.. kudt avond, geen enkele klasse wil lukken...
Ik vind de backburner niet overpowered hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:39 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Ja, met de backburner (overpowered) kun je zó goed ambushen.
Blijft leuk om te zien hoe anders andere mensen spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier ging het best aardig tegen de Saigns premium gasten
[ afbeelding ]
Ik vind de Flare Gun erg handig als secondary, dan kan je tenminste ook wat schade doen van afstand.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik vind de backburner niet overpowered hoorde angle waarmee je crits krijgt is best klein, een stuk kleiner als de angle waarmee je als spy kunt backstabben.
Mijn favo loadout met de Pyro is nog altijd Degreaser, Shotgun en Axtinguisher.
Die snellere wapenswitch is echt onmisbaar voor mij, en die min op burn damage is ook alleen maar op de afterburn.
quote:
Nice.quote:
Mwoa, op afstand is ie eigenlijk te traag en teveel drop, gebruik liever shotgun tegen scouts die net buiten je bereik van je vlammenwerper rennen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind de Flare Gun erg handig als secondary, dan kan je tenminste ook wat schade doen van afstand.
Mwaaaaahhh , soms is het wel geinig , ik gebruik de shotgun vrijwel nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Mwoa, op afstand is ie eigenlijk te traag en teveel drop, gebruik liever shotgun tegen scouts die net buiten je bereik van je vlammenwerper rennen.
Spy/Scout/Demoman met chargin Targe hielp ook niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik word zo enorm chagrijnig van snipers. Als er een paar zijn - prima, maar er zaten 7 snipers in het andere team.
Enige optie om langer dan een minuut te overleven was campen in een huisje en voorbijgangers beschieten.
Ach elk wapen heeft zo zijn voor en zijn nadelen en voor de situatie die je hier schetst is een shotgun idd beter. Ik vind ondanks de drop en de traagheid de flare gun echt zoveel beter dan een shotgun, omdat je dan ook op long range nog bijv snipers kan neerschieten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Mwoa, op afstand is ie eigenlijk te traag en teveel drop, gebruik liever shotgun tegen scouts die net buiten je bereik van je vlammenwerper rennen.
Maar een sniper gebruikt dan toch meteen Jarate opzichzelf? Nou ja, lang niet allemaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach elk wapen heeft zo zijn voor en zijn nadelen en voor de situatie die je hier schetst is een shotgun idd beter. Ik vind ondanks de drop en de traagheid de flare gun echt zoveel beter dan een shotgun, omdat je dan ook op long range nog bijv snipers kan neerschieten.
Veel snipers gebruiken de Razorback of die Shieldquote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Maar een sniper gebruikt dan toch meteen Jarate opzichzelf? Nou ja, lang niet allemaal
Netjesquote:
Toch wel leuk, al die e-penis screens hier!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch wel leuk, al die e-penis screens hier!
Ik dacht, ik moet even compenseren/overtreffen, als Tain het ook de hele tijd doetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch wel leuk, al die e-penis screens hier!
Je skills compenseren dat weer.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb deze:
Kheb ook een niet interessant Pyro stukje, maar die had ik op een vrij lege server gemaakt net toen die replay update uitkwam om te kijken hoe het werkt.
Filmpjes van mij zijn sowieso misschien minder interessant omdat ik een fpsconfig gebruik, en het spel er niet zo strak uitziet als bij anderen
Vandaag in een server gezeten, 12 v 12 op dustbowl..ik zat serieus met 11 engineers in een team. We wonnen, maar het was echt niet leuk meer gewoonquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
JEEEEZUS wat een verschrikkelijk irritante pot net! 4 spies, 3 snipers en nog kunnen ze niet eens één kleine sentry uitschakelen., kansloze motherfuckers waren het! KANSLOOS!!!
Zo'n beetje voor het eerst ge-ragequit
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Wii-Style het volgende:
Mijn eerste replay is een succes.
Ik heb veel sentries gesapt maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
hoe kan je dat winnen man? Paar soldiers, spies, demomans, een heavy met een medic erbij en uber en je hebt verloren...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vandaag in een server gezeten, 12 v 12 op dustbowl..ik zat serieus met 11 engineers in een team. We wonnen, maar het was echt niet leuk meer gewoon
Mwa, tegen zoveel sentries red je het niet met 1 of 2 ubers. Zullen ze echt moeten samenwerken om tegelijk 4 ubers ofzo te regelen, zoniet meer. En samenwerken en pubs, tja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
hoe kan je dat winnen man? Paar soldiers, spies, demomans, een heavy met een medic erbij en uber en je hebt verloren...
toch..?
Heb ik ook gehad. Deed hij bij mij bij 2 replays maar, probeer eens een andere/nieuwe op te slaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef Ireyon het volgende:
't Hele spel crasht opeens volledig als ik een replay probeer op te slaan..
Ongetwijfeld noobs die het 'team' in 'Team Fortress' niet snappen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
JEEEEZUS wat een verschrikkelijk irritante pot net! 4 spies, 3 snipers en nog kunnen ze niet eens één kleine sentry uitschakelen., kansloze motherfuckers waren het! KANSLOOS!!!
-dxlevel 80 helpt ook niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Dat dacht ik ook, maar met mijn systeem geheugen is niks aan de hand. Morgen gebruik ik een andere videokaart maar verder kan ik niks doen. Ik wil best upgraden want ik speel nu TF2 @ 640x480 rond 20 fps maar ik wil wachten op Ivy Bridge.
F2P teams zijn vaak kansloos, je begint er niks tegen. Al kon je ze nou teamkillen dan was er een kanaal voor je rage, maar dat kan nooit in TF2quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Die scouts, als die achter je aan zitten als sniper gewoon opwachten achter een hoek. Als ze om het hoekje voorbij komen meppen met de bushwackaquote:
Syncroquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Al een lange tijdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:53 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ben ook van de partij.
ik wist niet dat er een FOK! TF2 community was
Soms heb je van die leuke potjes inderdaad.quote:
Your Eternal Reward + Cloak and Daggerquote:
Standaard invis watch > allquote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Your Eternal Reward + Cloak and Dagger
Gekkiequote:
quote:
Er zijn wel betere guns dan The Big Kill (oftewel de standaard revolver...)quote:
http://tf2wiki.net/wiki/Dead_Ringerquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:19 schreef BonsaiWortel het volgende:
hoe werkt die deadringer? Als ik hem gebruik werkt de cloak niet, dus gebruik ik liever cloak and dagger.
Dat sowieso als spyquote:
Ja, maar die zijn minder stijlvolquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Er zijn wel betere guns dan The Big Kill (oftewel de standaard revolver...)
Ik pas sinds ik the enforcer heb , man wat hit dat ding lekker hardquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn minder stijlvol
En ik schiet sowieso nooit als spy.
V.
Dit is echt het lelijkste ooit. Nu maken ze Pyro's en Engineers compleet nutteloos.. Een sentry kan je 4 seconden blokkeren (kortom: die ben je kwijt) en de projectielen van die wapens kan je niet reflecteren als pyro, dus je bent gewoon de lul.quote:Op donderdag 21 juli 2011 05:04 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe wapens, uit die raketten die gecrashed zijn.
Soldier krijgt de eerste lading, de Cow Mangler 5000, en de Righteous Bison.
http://www.teamfortress.com/grordborts/
Er zijn in totaal drie raketten gecrashed, dus het zou kunnen dat er nog 2 wapen sets komen.
Net een korte replay gemaakt op een server waar vrijwel iedereen Soldier ging met de nieuwe wapens. Koth_sawmill, en het point was bezet met Soldiers en Medics.
Ze klinken wel veels te sterk idd... Geen ammo, sentries deactiveren, mini-critsquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:40 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dit is echt het lelijkste ooit. Nu maken ze Pyro's en Engineers compleet nutteloos.. Een sentry kan je 4 seconden blokkeren (kortom: die ben je kwijt) en de projectielen van die wapens kan je niet reflecteren als pyro, dus je bent gewoon de lul.
Wat een kutwapens.
hmh, dit vind ik dus weer te ver gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 05:04 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe wapens, uit die raketten die gecrashed zijn.
Soldier krijgt de eerste lading, de Cow Mangler 5000, en de Righteous Bison.
http://www.teamfortress.com/grordborts/
Er zijn in totaal drie raketten gecrashed, dus het zou kunnen dat er nog 2 wapen sets komen.
Net een korte replay gemaakt op een server waar vrijwel iedereen Soldier ging met de nieuwe wapens. Koth_sawmill, en het point was bezet met Soldiers en Medics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |