quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef Tain het volgende:
Vandaag al meerdere keren gezien dat er mensen van een server worden gekicked omdat ze geen steam login hebben
Snipers die continu tegen andere snipers aan het knallen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef Ireyon het volgende:
Oh man al die nieuwe F2P noobs, wat heerlijk![]()
Komt een Pyro recht op me af gelopen. Met mijn naam. Rara wat zou-tie zijn.
Demo's die zichzelf constant opblazen omdat ze met 6 stickies willen stickyjumpen.
maar ook;
Scouts die de teleporter gebruiken.
Medics die niet healen maar zelf op pad gaan met hun Syringe gun.
Wat mij betreft hoef je dit soort sippe troep hier niet te postenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vandaag heb ik nog iets voor jullie: Een tooltje
qftquote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je dit soort sippe troep hier niet te posten
V.
Prima , haal je die quote dan ook even wegquote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je dit soort sippe troep hier niet te posten
V.
Done en dankquote:Op maandag 27 juni 2011 09:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Prima , haal je die quote dan ook even weg
Had je zelf de server uitgekozen of kwam je erop door de "Start playing"-knop?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed ik liep daar gister tegenaan , en als je niks meer te halen hebt , niet cool.
Start playing. En toen liep het spel vast , en bam, scherm vol met achievements.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je zelf de server uitgekozen of kwam je erop door de "Start playing"-knop?
Ja dat had ik ook gewoon moeten doen. Maargoed , eens en nooit weer. En nu weer achievements unlocken.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Tain het volgende:
Gelukkig heb ik die knop nog nooit gebruikt, maar ik zou het ook via de Support van Steam/Valve regelen ipv zelf met 1 of ander vaag tooltje gaan kloten. Heb tot nu toe vrij goede ervaringen met de support van TF2.
Eerst de soldier training doenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef MrNiles het volgende:
net TF2 gedownload via Steam
nu probeer ik de basistraining te doen maar ik kan alleen de training van de Soldier doen
waarom kan ik niet trainen voor Demoman en de rest?
Je moet nog een potje spelen met soldier voordat je door mag.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef MrNiles het volgende:
[..]
heb ik gedaan
en dan zegt ie dat ik de rest moet gaan doen..maar ik kan alleen soldier kiezen
Zie de OP voor de Fok Community op Steam...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die hier een server heeft ofzo? keer met paar mensen van fok spelen
Kijk echt nooit in deze commuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Zie de OP voor de Fok Community op Steam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |