Gamer_Vquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn jullie steam namen, voeg ik jullie toe
Zal jou en gamer v eens addenquote:
add mij add mij add mij add mij add mij!!!quote:
Soliquequote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn jullie steam namen, voeg ik jullie toe
Wtf! Wel op Live maar niet op steam, dat kan niet hè!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
add mij add mij add mij add mij add mij!!!
lol, daar ben ik te slecht voor.quote:
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Ik doe wel mee, winnen doe ik toch nietquote:
Hoe hadden we dat oude toernooitje ooit ook alweer opgezet?quote:
True. Ik heb ook wel wat leuke momenten met dit spel gehad, voornamelijk met de Medic+amputator (domme spies hehe).quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ah, dat wordt mooi sprayen met Heavy dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ben wel erg benieuwd hoe je aan dat "been there done that" gevoel komt. Ken namelijk geen enkele FPS die zo divers is als TF2 en welke toch goed gebalanceerd is. Het is ook niet een kwestie van hoeveel je ook samenwerkt met je team maar of je samenwerkt met je team. Volgens Steam heb ik iets van 900 uur gespeeld en de ingame timers geven nog wel wat meer aan en ik verveel me nog steeds niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |