Zal jou en gamer v eens addenquote:
add mij add mij add mij add mij add mij!!!quote:
Soliquequote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn jullie steam namen, voeg ik jullie toe
Wtf! Wel op Live maar niet op steam, dat kan niet hè!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
add mij add mij add mij add mij add mij!!!
lol, daar ben ik te slecht voor.quote:
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Ik doe wel mee, winnen doe ik toch nietquote:
Hoe hadden we dat oude toernooitje ooit ook alweer opgezet?quote:
True. Ik heb ook wel wat leuke momenten met dit spel gehad, voornamelijk met de Medic+amputator (domme spies hehe).quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ah, dat wordt mooi sprayen met Heavy dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ben wel erg benieuwd hoe je aan dat "been there done that" gevoel komt. Ken namelijk geen enkele FPS die zo divers is als TF2 en welke toch goed gebalanceerd is. Het is ook niet een kwestie van hoeveel je ook samenwerkt met je team maar of je samenwerkt met je team. Volgens Steam heb ik iets van 900 uur gespeeld en de ingame timers geven nog wel wat meer aan en ik verveel me nog steeds niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Hoogste aantal punten gemiddeld per uur vind ik wel een beetje naar eigenlijk. Het is wel erg afhankelijk van het soort map, class, team en tegenstander.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ach die mensen moeten het ook nog leren en als ze alleen maar verliezen is de lol er ook wel snel vanaf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
Teamwork is sinds free-to-play echt totaal verdwenen op sommige servers, gister paar keer mee gemaakt.
Ik pak daarom maar andere servers waar teamwork wel loopt en dan speelt het gelijk een stuk lekkerder.
Die mensen moeten in het andere team, ik word er steeds in gedeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach die mensen moeten het ook nog leren en als ze alleen maar verliezen is de lol er ook wel snel vanaf.
Nog niet echt last van gehad, gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Die mensen moeten in het andere team, ik word er steeds in gedeeld.
of zal dat een aanwijzing wezen
quote:
Als er 1 class is waar ik totaal niet mee kan om gaan is het spy wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog niet echt last van gehad, gelukkig
Of ik ga zoals hier Spy spelen:
[..]
In zo'n team is het een mooi moment om Spy te oefenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Als er 1 class is waar ik totaal niet mee kan om gaan is het spy wel.
Ben er gewoon het type niet voor, denk.
Dat is wel zo, laatste dagen ben ik al vaker spy als het een goede situatie er voor is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
In zo'n team is het een mooi moment om Spy te oefenen
Komt vanzelf. Ik blijf alleen een hekel hebben aan Pyro's als ik Spy speelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel zo, laatste dagen ben ik al vaker spy als het een goede situatie er voor is.
Soms gaat het goed, soms gruwelijk mis
Yeah, achteraf gezien misschien niet het handigste, maar het was wel de makkelijkste manier om mensen toch een beetje te kunnen vergelijken gezien al de verschillende klassenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoogste aantal punten gemiddeld per uur vind ik wel een beetje naar eigenlijk. Het is wel erg afhankelijk van het soort map, class, team en tegenstander.
doet het nietquote:
Zou ook niet weten hoe je mensen echt goed kan vergelijken/beoordelen. Je kan als engie bijv heel nuttig zijn door een goed geplaatste dispenser, maar daar krijg je niet zoveel punten voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, achteraf gezien misschien niet het handigste, maar het was wel de makkelijkste manier om mensen toch een beetje te kunnen vergelijken gezien al de verschillende klassen
Ik zag je volgens mij bij Tain of spanks ertussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doet het niet
oh.. ik had al een invite van jou(hoe wist je mijn steam id dan?
)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren vond 'k het echt zo jammer dat de replay functie niet ondersteund werd![]()
.
'k Stond als spy een beetje te chillen bij een engineer-hotspot, stuk of 3 sentries, dispensers en teleporters. Nu zou sappen gewoon zelfmoord zijn, dus ik stond er gewoon een tijdje niks te doen. Dan komt er één van hun snipers aanlopen en precies op dat moment begin ik te sappen, beginnen al die engies achter hun eigen sniper aan te rennen![]()
. Nou toen was 't zo gedaan met die sentries
.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren vond 'k het echt zo jammer dat de replay functie niet ondersteund werd![]()
.
'k Stond als spy een beetje te chillen bij een engineer-hotspot, stuk of 3 sentries, dispensers en teleporters. Nu zou sappen gewoon zelfmoord zijn, dus ik stond er gewoon een tijdje niks te doen. Dan komt er één van hun snipers aanlopen en precies op dat moment begin ik te sappen, beginnen al die engies achter hun eigen sniper aan te rennen![]()
.
Dat zijn altijd briljante momenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
.
.
Ik vind de lol er nu wel een beetje vanaf met de shitload aan F2P-noobs. Niemand checkt setups en iedereen speelt voor zichzelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga binnenkort het spel ook maar weer eens starten. Er schijnt veel veranderd te zijn lees ik allemaal
jezus mensenkinderen, ik ben allang blij als ik een k/d van 1 hebquote:
Get, wat een naamquote:
Ze hadden geen healers en geen spies?quote:
Wij hadden De Tarrelkoning!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Necrodeath het volgende:
Hahaha, dit is echt erg![]()
Gisteren trouwens voor het eerst een server gezien waar er onderscheid gemaakt werd tussen F2P en betalende mensen. Stond [F2P] voor hun namen. Toch best apart om te zien dat maar 4 mensen in die server niet zo'n tag hadden.
Briljant dit soort actiesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Necrodeath het volgende:
Hahaha, dit is echt erg![]()
Gisteren trouwens voor het eerst een server gezien waar er onderscheid gemaakt werd tussen F2P en betalende mensen. Stond [F2P] voor hun namen. Toch best apart om te zien dat maar 4 mensen in die server niet zo'n tag hadden.
quote:On succesful backstab,you are automatically disguised you as the person you killed. Victims corpse becomes invisible & they don't make any noise. Disables disguise kit when equipped. You can now change weapons on the disguises thanks to a recent update.
Lang genoeg spelen en achievements unlocken en het komt vanzelfquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik krijg trouwens echt alleen maar crap die ik niet kan gebruiken als ik uberhaupt al eens wat vind
Ik heb zonet sniper milestone 1 en 2 gehaald , maar totally noppesquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Lang genoeg spelen en achievements unlocken en het komt vanzelf
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:39 schreef wc-eend het volgende:
Wat ik krijg sluit ook totaal niet aan bij wat ik speel
Je krijgt geen items meer bij de milestones?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb zonet sniper milestone 1 en 2 gehaald , maar totally noppes
Het zou ook wel veels te sterk worden als je je wel zou kunnen vermommenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En die eternal reward is een fijn wapen , alleen jammer dat je niet meer kan vermommen op die manier. Ben je sterk afhankelijk van je cloaking.
Q. How do I convert my free account to a premium account?quote:Free Premium
Backpack: 50 slots 300 slots (expandable up to 1000)
Items: Standard Standard, Rare and Cosmetic
Crafting: Limited blueprints All blueprints
Trading: Receive items only Full trading
Gifting: Can receive gifts Can give and receive gifts
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
Wat blijft Your Eternal Reward een bazenwapen
[ afbeelding ]
[..]
Jawel, bij sniper milestone 1 zou je die huntsman moeten krijgen, bij milestone 2 jarate, en bij 3 de razorback.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt geen items meer bij de milestones?
[..]
Het zou ook wel veels te sterk worden als je je wel zou kunnen vermommen
Ik kreeg die nieuwe honkbal knuppel en the fan o' deathquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jawel, bij sniper milestone 1 zou je die huntsman moeten krijgen, bij milestone 2 jarate, en bij 3 de razorback.
OEEE die wil ik ook... ik ben nog te onhandig als spy, maar dit kan enorm helpenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
TjakTjakTjak door een groepje heen hoppaquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
OEEE die wil ik ook... ik ben nog te onhandig als spy, maar dit kan enorm helpen
V.
haha inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
OEEE die wil ik ook... ik ben nog te onhandig als spy, maar dit kan enorm helpen
V.
Het zijn random drops, vandaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kreeg die nieuwe honkbal knuppel en the fan o' deathserieus ik speel never met scout
Deze is wel heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kun je die items evt wel betalen met paypal ofzo?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Wat is het goedkoopste dat je kan kopen in de inname store? Want dan upgrade je naar premium en ook een aantal extra voordelen tegen over f2p
80 cent ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Wat is het goedkoopste dat je kan kopen in de inname store? Want dan upgrade je naar premium en ook een aantal extra voordelen tegen over f2p
Je moet het betalen vanuit je steamwallet, welke je vanaf 5 euro kan vullen met de normale betalingsmogelijkheden in Steam.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je die items evt wel betalen met paypal ofzo?!
Dus ik moet eerst 5 euro doneren aan mijn steam-wallet en dan iets van 80 cent kopenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef Tain het volgende:
[..]
80 cent ofzo?
[..]
Je moet het betalen vanuit je steamwallet, welke je vanaf 5 euro kan vullen met de normale betalingsmogelijkheden in Steam.
Mensen die net doen alsof ze uber willen, geef je uber, lopen ze terug richting eigen team/veilig gebiedquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Silv het volgende:
Mensen die bij 90% health om een medic zeuren.
Heavy's die om een medic zeuren maar geen moeite doen om je te beschermen.
Het leven van een medic is zwaar.
Ik heb mijn medic toets op E zitten, als ik de chat terugkijk schrik ik zelf wel eens hoe vaak ik onnodig om een medic roep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Silv het volgende:
Mensen die bij 90% health om een medic zeuren.
Heavy's die om een medic zeuren maar geen moeite doen om je te beschermen.
Het leven van een medic is zwaar.
Nee joh. Het minimale bedrag dat je uit moet geven is 5 euro, je kan dus gewoon 5 euro uitgeven aan items die je wil, je hoeft geen geld te doneren om uberhaupt iets te kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst 5 euro doneren aan mijn steam-wallet en dan iets van 80 cent kopen
of Pyro's die geen airblast gebruiken terwijl je in de fik staat en om hun heen springt, waardoor je sterft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof ze uber willen, geef je uber, lopen ze terug richting eigen team/veilig gebied
Of snipers die te dom zijn om Jarate op je te gebruiken als je in de fik staat terwijl je zeker weet dat ze Jarate hebben xDquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
of Pyro's die geen airblast gebruiken terwijl je in de fik staat en om hun heen springt, waardoor je sterft.
Of medics die de hele tijd geen uber willen geven en als je ammo bijna op is geven ze hem welquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:33 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof ze uber willen, geef je uber, lopen ze terug richting eigen team/veilig gebied
Nee hoor, ik ben nu premium omdat ik iets van 0,80 cent heb gekochtquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee joh. Het minimale bedrag dat je uit moet geven is 5 euro, je kan dus gewoon 5 euro uitgeven aan items die je wil, je hoeft geen geld te doneren om uberhaupt iets te kopen.
Op zich kan je dan al flink wat wapens kopen voor dat geld. Deed ik ook toen ik begon en had gelijk wat scout wapens gekocht - wat daarna dus mijn favoriete class werd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nu premium omdat ik iets van 0,80 cent heb gekocht
En Sniper wordt me favo klasseNog nooit zon lol gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be polite , be efficient , have a plan to kill everyone you meet.
Hehe en tevens mijn UI uit dat filmpje gehaald
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr.Sexy op 07-07-2011 00:07:31 ]
Weet je trouwens zeker dat het niet om een spy gaat? Ik roep niet heel vaak om medic, maar ik zie mijn naam regelmatig terugkomen in de chatlijstquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb mijn medic toets op E zitten, als ik de chat terugkijk schrik ik zelf wel eens hoe vaak ik onnodig om een medic roep.
Weet niet eens dat ik het doe, net als automatisch op reload klikken terwijl mijn wapen nog gewoon vol is.
![]()
Wat een prutser die soldierquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Tain het volgende:
Test filmpje
Dit was overigens de eerste keer dat ik op een server heb gespeeld met Replay capaciteit maar op 1 of andere manier heb ik ieder geval op deze server om de paar seconde een beetje lag met een ping van 24... Hebben meer mensen dat al gehad of lag het echt aan deze server?
~150ms... dat je uberhaupt kan spelen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:08 schreef Wii-Style het volgende:
Weet iemand een leuke server waar veel pro's op spelen? Ik heb 99% van mijn speeltijd doorgebracht op de (Amerikaanse) SourceOP servers maar ik ben nooit echt competitief geweest met ~150ms latentie. Maar er waren veel spelers die heel goed waren dus ben ik daar blijven spelen. EU gaming lijkt mij dood maar ik kan het mis hebben.
Leuk feitje: de admin van de server waar ik al een tijdje op speelde is aangenomen door Valve.Geen flauw idee dat hij zo bekend was in de TF2 community.
Die boog is best handigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef wc-eend het volgende:
Gister mijn eerste sniper milestone gehad... krijg ik een nutteloze boog... daar wordt ik toch geen sniper voor
Die boog is in een hectische situatie of meer rennen dan rustig afwachten echt wel relaxt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef wc-eend het volgende:
Gister mijn eerste sniper milestone gehad... krijg ik een nutteloze boog... daar wordt ik toch geen sniper voor
Leuk wapen idd, maar ik vind de Ambassador eigenlijk wel leuker. Gegarandeerde crits bij een headshot dus als je goed kan richten dan doe je meer schade dan met The Enforcer. Persoonlijk ga ik liever voor de L'Etranger vanwege de cloak en als Spy heb je niet voor niets een mesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:06 schreef MrEarcheese het volgende:
OMFG. Ik wil dat nieuwe spy wapen.Bullet spread, snelle relead én enorme damage (vergeleken met de twee andere wapens).
144 damage met crit, hebben hebben hebben.![]()
http://tf2wiki.net/ staat 1 en ander op over crafting, maar ik zie dat wat dingen ontbreken op de sitequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:17 schreef Solique het volgende:
Loop zelf altijd met de ambassador, werkt goed genoeg.
Ik moet mijzelf maar eens inlezen in het craften en dan vooral welke combinaties wat maken.
Vanavond maar eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |