Dat is ook gepatched een tijd terugquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
...omdat ze volgens mij niet tellen als kills.
V.
Doet me denken aan dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In Hightower geloof ik , kun je zo heerlijk om de hoek staan wachten als pyro , en dan iedereen in de afgrond blazen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Spyquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit.! Helaas is zoiets vergelijkbaars me ook een keer overkomen toen ik Pyro was, toen ik taunt deed werd ik meteen daarna in m'n rug gehakt door een spy die voorbij liep.
![]()
Dit dus.quote:
Spelen natuurlijk. Wat dacht jij dan.quote:
26 killsquote:
Alleen jammer dat dus Uchuujin naar het andere team werd verplaatstquote:
Staat het niet gewoon onder options?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef Zenato het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn naam kan veranderen? Ik heet nu de naam van mijn mail-adres...
Ze niet midden in de actie bouwen, maar ergens stilletjes om een hoekje/achter een muurtje zodat ze je niet meteen zien en kunnen aanvallen! Kan ook handig zijn een dispenser er naast te hebben, zodat je altijd genoeg materiaal hebt om je turret te reparerenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand tips of een guide voor mechanics. Ik vind het namelijk heel leuk om een turret te bouwen maar ik en mijn turret zijn altijd zo dood of kapot... Kan niet echt nuttig zijn in een potje dan..
Geen idee trouwens of ze het al gefixed hebben maar je dispenser kan achter een muurtje staan. Dan krijg/kreeg je wel metal maar geen healing.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
En je kunt een turret ook op een rustige locatie bouwen, upgraden zodat ie level 3 is en dan optillen en neerzetten waar ie nodig is mbv rechtermuisknop. Maar boven alles: locatie is everything. Zorg ook dat je in de buurt blijft en genoeg metaal in de buurt hebt om hem te kunnen healen, bv bij een ammo-spawnplek of door een dispenser dichtbij te zetten
Gamer_Vquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn jullie steam namen, voeg ik jullie toe
Zal jou en gamer v eens addenquote:
add mij add mij add mij add mij add mij!!!quote:
Soliquequote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn jullie steam namen, voeg ik jullie toe
Wtf! Wel op Live maar niet op steam, dat kan niet hè!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
add mij add mij add mij add mij add mij!!!
lol, daar ben ik te slecht voor.quote:
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Ik doe wel mee, winnen doe ik toch nietquote:
Hoe hadden we dat oude toernooitje ooit ook alweer opgezet?quote:
True. Ik heb ook wel wat leuke momenten met dit spel gehad, voornamelijk met de Medic+amputator (domme spies hehe).quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, dit is juist een van de weinige MP games die ik nog steeds graag speel. Veel MP games worden voor mij na een tijdje weer saai, maar ik blijf dit leuk vinden. Komt denk ik vooral door de vele updates die Valve uitbrengt, en niet te vergeten de grote hoeveelheid aan custom maps. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Ah, dat wordt mooi sprayen met Heavy dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ben wel erg benieuwd hoe je aan dat "been there done that" gevoel komt. Ken namelijk geen enkele FPS die zo divers is als TF2 en welke toch goed gebalanceerd is. Het is ook niet een kwestie van hoeveel je ook samenwerkt met je team maar of je samenwerkt met je team. Volgens Steam heb ik iets van 900 uur gespeeld en de ingame timers geven nog wel wat meer aan en ik verveel me nog steeds niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
Krijg heel snel een ''been there done that'' gevoel bij dit spel.
Het verveelt gauw ben ik bang, hoeveel je ook samenwerkt met je team. Jammer.
Hoogste aantal punten gemiddeld per uur vind ik wel een beetje naar eigenlijk. Het is wel erg afhankelijk van het soort map, class, team en tegenstander.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/speci(...)ress-2-toernooi.html
Ohja, het ging om het hoogste aantal punten gemiddeld per uur
Ach die mensen moeten het ook nog leren en als ze alleen maar verliezen is de lol er ook wel snel vanaf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
Teamwork is sinds free-to-play echt totaal verdwenen op sommige servers, gister paar keer mee gemaakt.
Ik pak daarom maar andere servers waar teamwork wel loopt en dan speelt het gelijk een stuk lekkerder.
Die mensen moeten in het andere team, ik word er steeds in gedeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach die mensen moeten het ook nog leren en als ze alleen maar verliezen is de lol er ook wel snel vanaf.
Nog niet echt last van gehad, gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Die mensen moeten in het andere team, ik word er steeds in gedeeld.
of zal dat een aanwijzing wezen
quote:
Als er 1 class is waar ik totaal niet mee kan om gaan is het spy wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog niet echt last van gehad, gelukkig
Of ik ga zoals hier Spy spelen:
[..]
In zo'n team is het een mooi moment om Spy te oefenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Als er 1 class is waar ik totaal niet mee kan om gaan is het spy wel.
Ben er gewoon het type niet voor, denk.
Dat is wel zo, laatste dagen ben ik al vaker spy als het een goede situatie er voor is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
In zo'n team is het een mooi moment om Spy te oefenen
Komt vanzelf. Ik blijf alleen een hekel hebben aan Pyro's als ik Spy speelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel zo, laatste dagen ben ik al vaker spy als het een goede situatie er voor is.
Soms gaat het goed, soms gruwelijk mis
Yeah, achteraf gezien misschien niet het handigste, maar het was wel de makkelijkste manier om mensen toch een beetje te kunnen vergelijken gezien al de verschillende klassenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoogste aantal punten gemiddeld per uur vind ik wel een beetje naar eigenlijk. Het is wel erg afhankelijk van het soort map, class, team en tegenstander.
doet het nietquote:
Zou ook niet weten hoe je mensen echt goed kan vergelijken/beoordelen. Je kan als engie bijv heel nuttig zijn door een goed geplaatste dispenser, maar daar krijg je niet zoveel punten voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, achteraf gezien misschien niet het handigste, maar het was wel de makkelijkste manier om mensen toch een beetje te kunnen vergelijken gezien al de verschillende klassen
Ik zag je volgens mij bij Tain of spanks ertussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doet het niet
oh.. ik had al een invite van jou(hoe wist je mijn steam id dan?
)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren vond 'k het echt zo jammer dat de replay functie niet ondersteund werd![]()
.
'k Stond als spy een beetje te chillen bij een engineer-hotspot, stuk of 3 sentries, dispensers en teleporters. Nu zou sappen gewoon zelfmoord zijn, dus ik stond er gewoon een tijdje niks te doen. Dan komt er één van hun snipers aanlopen en precies op dat moment begin ik te sappen, beginnen al die engies achter hun eigen sniper aan te rennen![]()
. Nou toen was 't zo gedaan met die sentries
.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren vond 'k het echt zo jammer dat de replay functie niet ondersteund werd![]()
.
'k Stond als spy een beetje te chillen bij een engineer-hotspot, stuk of 3 sentries, dispensers en teleporters. Nu zou sappen gewoon zelfmoord zijn, dus ik stond er gewoon een tijdje niks te doen. Dan komt er één van hun snipers aanlopen en precies op dat moment begin ik te sappen, beginnen al die engies achter hun eigen sniper aan te rennen![]()
.
Dat zijn altijd briljante momenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef Ireyon het volgende:
.
.
Ik vind de lol er nu wel een beetje vanaf met de shitload aan F2P-noobs. Niemand checkt setups en iedereen speelt voor zichzelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga binnenkort het spel ook maar weer eens starten. Er schijnt veel veranderd te zijn lees ik allemaal
jezus mensenkinderen, ik ben allang blij als ik een k/d van 1 hebquote:
Get, wat een naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |