Barely.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
Ohja, was ik vergeten dat je daarheen ging. Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met AWAAAAKAEEEEEEE bedoel ik Awakefest zo meteen. Wel beetje jammer van het weer maar ik ga lekker los
quote:
WAT?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
Zo rollen wij studenten nou eenmaalquote:
quote:
Grote fout gemaakt om naar een cocktailbar te gaan en echt ALLES te gaan proberen.quote:
Super vet stoerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:34 schreef kutkabouterin. het volgende:
ohja, verder hebben we ook de tuin inclusief meubilair van een clubgenoot getrashed, waarbij ook 2 ramen zijn gesneuveld #overlast.
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja precies wat ik dacht.Is nou niet echt grappig.
Ja maar dat is stoer jongen, dat begrijpen wij niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ik
Oh ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat is stoer jongen, dat begrijpen wij niet.
Koop een kaartje voor een concert ofzo met z'n tweeën als hij daar van houdt. Vind ik iig leuker dan een of ander hebbedingquote:
Een goede film!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, help me even. Mijn vriend is donderdag jarig. Wat moet ik hem in hemelsnaam cadeau doen?
En graag serieuze suggesties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een goede film!Pure kanker die film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hmm denk niet dat ik hem daar een plezier mee doe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een kaartje voor een concert ofzo met z'n tweeën als hij daar van houdt. Vind ik iig leuker dan een of ander hebbeding
Waar houdt hij dan van?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm denk niet dat ik hem daar een plezier mee doe.
Ja mijn vriend is nogal een moeilijk geval.quote:
Een pre-order!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mijn vriend is nogal een moeilijk geval.Hij houd van games maar alles komt pas in november uit.
Ja denk dat ik dat maar doe, komt ook goed uit want wil die games zelf ook.quote:
Welke? MW3? Of ga je voor Skyrim?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat maar doe, komt ook goed uit want wil die games zelf ook.
Met die gedachte koop ik ook altijd cadeaus hehe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat slechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die 2 en de nieuwe assassins creed.quote:
Wat moet ik anders halen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoeft me echt geen games te geven voor mijn verjaardag
Liefdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet ik anders halen dan?hij weet zelf ook niets.
Natuurlijk doet hij net of hij niets weet dat doen namelijk alle mannen. Alleen al om te kijken of hun vriendin nog creatief is!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet ik anders halen dan?hij weet zelf ook niets.
Grapjas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk doet hij net of hij niets weet dat doen namelijk alle mannen. Alleen al om te kijken of hun vriendin nog creatief is!
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scherp houden jwtz. Maar ik weet zeker dat hij iets anders dan MW3 meer kan waarderen
Mijn vriendin hoeft uberhaupt geen game voor me te kopen. Dat wil ze zelf ook niet want dan weet ze dat ik dat de eerste maand weer kenser veel ga spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Mijn vriendin hoeft echt geen shooter voor mij te kopen
De enige game waar ze me wel fucking blij mee maakt is Assassin's Creed: Revelations.
Gelukkig ben jij dan ook niet mijn vriend en is hij blij met wat hij krijgt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Mijn vriendin hoeft echt geen shooter voor mij te kopen
De enige game waar ze me wel fucking blij mee maakt is Assassin's Creed: Revelations.
Ik zeg alleen dat mijn vriendin geen shooter voor me hoeft te kopen, het is geen persoonlijke aanval ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dan ook niet mijn vriend en is hij blij met wat hij krijgt.
Overigens als je goed had gelezen koop ik Skirym of de nieuwe ac. Ik weet niet wat ik moet geven want hij heeft alles al, en vorig jaar heeft hij al een aardig prijzig cadeau gehad en mijn budget is na mijn vakantie niet zo heel groot.
Zeker wel.quote:
Het waren onze eigen spullen + ramen, en het was best grappig. Het was ook meer voor het grappige dan om stoer te doen ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Jij was zeker nooit zo'n knul?quote:Op zondag 26 juni 2011 04:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik heb echt de neiging om een concentratiekamp voor paupers op te richten als ik al die 15 en 16 jarige "stoere" jongetjes zie in Den Bosch.
Ik heb nog nooit extra breed gelopen of expres niet aan de kant gaan of ruzie zoeken om stoer over te komen. Ik vond vanaf het begin dat ik uitging die lui al tenenkrommend, maar het lijkt wel als een soort plaag zich over heel Den Bosch te verspreiden.quote:
Dat is DB eigen denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 04:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit extra breed gelopen of expres niet aan de kant gaan of ruzie zoeken om stoer over te komen. Ik vond vanaf het begin dat ik uitging die lui al tenenkrommend, maar het lijkt wel als een soort plaag zich over heel Den Bosch te verspreiden.
Nee die sjonnies vind je overal. Mijn hele klas zat er vol mee. Of nou ja heel mijn school.quote:
Haha oké, maar dat is een ander verhaalquote:Op zondag 26 juni 2011 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die sjonnies vind je overal. Mijn hele klas zat er vol mee. Of nou ja heel mijn school.
DB heeft op uitgaansavonden een hoog percentage tokkies inderdaadquote:
Waarom zat jij op die school danquote:Op zondag 26 juni 2011 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die sjonnies vind je overal. Mijn hele klas zat er vol mee. Of nou ja heel mijn school.
Door negatieve geotropiequote:
quote:Wanneer de banaan begint te groeien, wordt deze steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. Maar, de vruchten willen naar boven blijven groeien, dit heet negatieve geotropie. De vrucht groeit dan tegen de zwaartekracht in. Wortels van bomen en planten groeien met de zwaartekracht mee naar beneden en stengels groeien juist weer tegen de zwaartekracht in omhoog.
Er zijn ook rechte bananen.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:48 schreef Michhas het volgende:
Onzin, bananen zijn krom omdat ze anders niet aan een tros kunnen groeien, er is geen ruimte aan de tros als ze recht zouden zijn.
quote:Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
quote:De meeste mensen denken dat bananen krom zijn omdat ze naar het licht toegroeien (positieve fototropie). In principe groeien de verschillende onderdelen van een plant wel naar het licht toe, maar de negatieve geotropie heeft verweg de meeste invloed en zorgt voor de uiteindelijke kromming. Ook wordt er wel eens gedacht dat het genetisch bepaald is. Dit is indirect wel waar, aangezien de manier waarop een bananen plant groeit er voor zorgt dat de trossen gaan hangen. Al zou je een tros echter ondersteunen, dan krijgt deze gewone rechte bananen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nee allemaal fout het was de here god die het zo gemaakt heeft voor ons mensenDat ik daar nooit eerder aan heb gedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Oké sorryquote:Op zondag 26 juni 2011 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeg maar even bedankt tegen Stoma voor het ultieme antwoord!
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:27 schreef dreamzk het volgende:
Ondanks het weer was awake fuckin vet gisteren, mn kaken zijn nu helemaal naar de klote en de nacht amper een oog dicht gedaan maar het was het waard
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:27 schreef dreamzk het volgende:
Ondanks het weer was awake fuckin vet gisteren, mn kaken zijn nu helemaal naar de klote en de nacht amper een oog dicht gedaan maar het was het waard
Teveel hatorade bij je ontbijt gedronken?quote:
Ik zat bij die laatste foto al te twijfelen of je iets gebruikt had of niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Teveel hatorade bij je ontbijt gedronken?
Ik heb meer pupil dan oogkleurquote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zat bij die laatste foto al te twijfelen of je iets gebruikt had of niet.![]()
Pics!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
Je hebt ook van die oogdruppels waardoor je van die glimmende anime oogjes met grote pupillen krijgt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ja die heb ik niet. Ik heb wel dit.
http://computer-software.(...)PI%3D&fta_ind=9&fs=1
Chill, meteen kopenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
En je zit flink hard op je eigen lip te kauwen als ik het goed zie. Kaak helemaal strak.quote:
Vraag me af of er mensen zijn die daar serieus op hebben gereageerdquote:Op zondag 26 juni 2011 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
Heb ik een tijdje 24 uur per dag gehad, vanwege nieuwe medicijnen.quote:
Vast wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vraag me af of er mensen zijn die daar serieus op hebben gereageerd
Van die moeders die weten dat hun kind CoD speelt, maar verder geen flauw idee hebben wat het isquote:
De muziek?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom zo wel even meedoen
Zit nu nog zachtjes te huilen omdat de muziek zo mooi is![]()
Ja mn keel, kaken en oren helemaal naar de klote. Kan amper wat te drinken naar binnen krijgenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
En je zit flink hard op je eigen lip te kauwen als ik het goed zie. Kaak helemaal strak.
HAHAquote:Op zondag 26 juni 2011 12:21 schreef kutkabouterin. het volgende:
Gisteren trouwens 3 messages gehad nadat ik 53- 5 had gehaald met een rpg, danger close en een ump 45 en marathon
Dit waren ze:
rpg kutnoob
flikker op kankerhomo
je hebt een kleine pik
Mijn laatste message bij BO bewaar ik voor altijdquote:Op zondag 26 juni 2011 12:21 schreef kutkabouterin. het volgende:
Gisteren trouwens 3 messages gehad nadat ik 53- 5 had gehaald met een rpg, danger close en een ump 45 en marathon
Dit waren ze:
rpg kutnoob
flikker op kankerhomo
je hebt een kleine pik
Yesquote:
Dat nietquote:Op zondag 26 juni 2011 11:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Teveel hatorade bij je ontbijt gedronken?
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes![]()
Ik vond er nog 2 in mijn berichtencentrum
StArS UniQue 29-5-2011
wat een kk flikker ben je ook
BOLD ASSASS1N 14-6-2011
dirty glittchy bastard
Kap eens met die ellende over brand in het pand en verloren claymores en barbecues bij dominationpoint C op Havanaquote:Michhas 21-6-2011
Heeft je een voicebericht gezonden
SoldMayor 19-6-2011
SoldMayor 16-6-2011
Michhas 16-6-2011
SoldMayor 16-6-2011
SoldMayor 15-6-2011
Michhas 14-6-2011
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kap eens met die ellende over brand in het pand en verloren claymores en barbecues bij dominationpoint C op Havana
Was het vet?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:05 schreef Parvus het volgende:
Om 11 uur was Defqon afgelopen en om 3 uur was ik weer in Nijmegen
Ja was wel oke maar niet zo heel speciaal (meer). Nieuwe locatie is niet optimaal + het was gewoon echt kutweerquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is "mis" gegaan vanaf de industriele revolutie. Waar jij het eigenlijk over hebt is de modernisering van de samenleving, die al vanaf de industriele revolutie begonnen is. Niet alleen op technologisch vlak moderniseert de samenleving, maar ook op vlakken als cultuur, bestaande uit veranderende normen en waarden van burgers, kunst en, het paradepaardje van Nederland, het streven naar een zo hoog mogelijke welvaart voor burgers. In de hedendaagse maatschappij is steeds meer mogelijk en willen mensen ook steeds meer. Hoe het vroeger was, was inderdaad een prima leefstijl voor de mensen toen, als je het in het perspectief van onze maatschappij nu plaatst is het niet meer rendabel.
Om ook even terug te komen op het punt "waarom moet iedereen ineens een diploma halen": Dat hoeft natuurlijk niet, maar dan zal je ook niet veel bereiken. Door modernisering van de samenleving is een ander soort banen ontstaan dan vroeger, waar kennis een veel grotere rol speelt. Ambachten zijn in de verdrukking geraakt door de opkomst van de dienstensector, wat tevens een evident gevolg is van de modernisering.
Hier, lees dit maar eens
[ afbeelding ]
Sanders gouden oude quotesquote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja was wel oke maar niet zo heel speciaal (meer). Nieuwe locatie is niet optimaal + het was gewoon echt kutweer. Maar wel vermaakt
Hier nog even een random quote uit een oud topic:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
Volgende op de lijst, onze beste Koning Stoma.
Koning Stoma, Koning Stoma, jaag toch niet achter die dromen an,
want een spel zonder hitmarkers zal er nooit komen, swa.
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
Koningin Stoma, om lekker mee te stoeien,
dan mag jij haar met andere soort hitmarkers besproeien.
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 13:42 schreef KoningStoma het volgende:
Het is sowieso wel geinig om oude topics door te kijken. Al die onzin die erin staat
Waarvoor was je Pikkesteijn-kloon eigenlijk geband?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:16 schreef kutkabouterin. het volgende:
Bij bijna elke oude quote van parv zie ik een andere kloon van mezelf langskomen.
Je mag gewoon niet klonen als je geband bent, zo simpel is het. Als ze een kloonscanner over je heen halen, en ze zien dat je een kloon van gebande bent, dan wordt je meteen weer geband. Dat is ook wat er met al die kloons gebeurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarvoor was je Pikkesteijn-kloon eigenlijk geband?
Hoi Pieterquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
En dan aangekomen bij onze Pierre,
not here, not there, deze boy is everywhere.
Wonende in Tilburg, achterstandswijkje alles,
Pierre kan daar laten zien we de fucking man is.
Zijn fiets werd gejat, dat had hij gehoord,
daarom stak deze man daar een stokkie voor.
Dus voor jou PierreTT, een fiets met bijgevoegde gay,
en niemand neemt ooit meer jouw fietsje mee.
[ afbeelding ]
Blijf dan ook geen kloons aanmakenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet klonen als je geband bent, zo simpel is het. Als ze een kloonscanner over je heen halen, en ze zien dat je een kloon van gebande bent, dan wordt je meteen weer geband. Dat is ook wat er met al die kloons gebeurd.
Het is echt niet zo dat ik zo hard loop te trollen dat ik geband wordt ofzo.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
Nog geen maand na de release van BO.
[..]
quote:
Zolang ze mijn originele account onterecht geband houden blijf ik klonen.quote:
Dat ga je nooit winnen hèquote:Op zondag 26 juni 2011 15:37 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zolang ze mijn originele account onterecht geband houden blijf ik klonen.
Is dit een vraag? Of gewoon een opmerking?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:24 schreef tliciouz het volgende:
Komen er trouwens weer nieuwe mappen uit zag ik?
Beide.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Of gewoon een opmerking?
Mich, hou maar op met mij proberen te irriteren het gaat je toch niet lukken.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha.
Ja er komen nieuwe maps uit. En fijn dat je het al gezien hebt
Pardon?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mich, hou maar op met mij proberen te irriteren het gaat je toch niet lukken.
Dat vind ik lief van je.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pardon?
Ik probeer gewoon een zo volledig mogelijk antwoord te geven op je post. Ik handel alleen vanuit de beste intenties, dat weet je toch Tammy
Dat ben ik ook.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.
Mensen hebben soms alleen een beetje moeite om door mijn harde pantser heen te kijken.
Zie me als een gordeldier, hard van buiten maar superlief van binnen.
[ afbeelding ]
Nee wasberen zijn stom. Als je mijn vuilnisbak overhoop zou halen zou ik je nek omdraaien.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
Zie me als een wasbeer, ik haal je vuilnisbak overhoop op zoek naar eten, maar ik zie er wel kankerlief uit [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij geeft je alle mogelijke ziektesquote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
Zie me als een wasbeer, ik haal je vuilnisbak overhoop op zoek naar eten, maar ik zie er wel kankerlief uit [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wasberen zijn stom. Als je mijn vuilnisbak overhoop zou halen zou ik je nek omdraaien.
Als je bij het corps daar gaat heb ik nog wel een maatje die een huisgenoot zoekt.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar eens op zoek gaan naar een kamer
Thanks!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Michhas het volgende:
Voor Tamara:
Kook 2 of 3 eieren hard, laat ze afkoelen in koud water.
Snij ze in kleine stukjes.
2 eetlepels mayonaise erbij, een theelepel mosterd, anderhalve theelepel ketchup erbij.
Parpikapoeder en kerriepoeder erbij, en doorroeren
Evt. nog zout en peper als je dat lekker vindt.
Tadaaa, je hebt een bazeneiersalade!
Ja maar oma's.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn oma maakt eiersalade... nohhhhh![]()
Toch maar eens vragen hoe dat moet.
er bestaat een eiland waar ze je best wel willen kokenquote:
Vanmorgen nog opquote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn oma maakt eiersalade... nohhhhh![]()
Toch maar eens vragen hoe dat moet.
Eiersalade van mijn oma?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog op! Net heerlijk Pizza Shoarma met uiensaus
Inderdaad. Ik ga zelf altijd voor de blauwgebekte bosveldkever-salade. Dat is pas een maaltijd.quote:
Vertel eens, hoe heet het?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
er bestaat een eiland waar ze je best wel willen koken
Ik eet alleen kaviaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga zelf altijd voor de blauwgebekte bosveldkever-salade. Dat is pas een maaltijd.
quote:
Full version gratis?quote:
Deels.quote:
Pedobear op de achtergrond?quote:
Oh hell yeahquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik weet zeker dat michhas in z'n vorige leven een troubadour was.
Ik ook niet en nu is het al opstaanquote:
Aan het renoveren of nieuw aan het bouwen?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren naar het nieuwe huis wezen gluren.
Vloer ligt erin!
[ afbeelding ]
Op de 1e etage ook!
[ afbeelding ]
Op zolder ook, tevens zit de vliering er al in!
[ afbeelding ]
Nieuwbouwquote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Aan het renoveren of nieuw aan het bouwen?
End hoor op je scooter...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice Doopstah, wat is het adres? Dan kom ik met mn sabhi's binnenkort langs.
Jup, 3 slaapkamers&badkamer op de 1e en bigass zolder+aparte vliering.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Netjes Doopie
Waar komen de tussenmuren? Ik neem aan dat het niet zo open blijft?
Keuken + woonkamer beneden en 2/3 slaapkamers + badkamer op 1e verdiep?
morgen gaat het regenen. Dus die hitte heb je niet met hooien.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Netjes Doop. En tering wat heet, morgen ook nog hooien
Maar er is iig dit!
Die regen zou 's middags of 's avonds zijn, dus we zullen zien...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen gaat het regenen. Dus die hitte heb je niet met hooien.
Ziet er nice uit doop
hier in ede is het echt goed vertoefen buiten niet te warm niet te koude een goede 30graden ideaalquote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef kutkabouterin. het volgende:
Binnen blijven met dit weer heb ik alweer gemerkt. Buiten zijn is echt niet te doen.
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatiequote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef kutkabouterin. het volgende:
Binnen blijven met dit weer heb ik alweer gemerkt. Buiten zijn is echt niet te doen.
Lekker tussen de zwetende dikke mensen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit man, moet zo met het openbaar vervoer naar Nijmegen voor een sollicitatie
Nah, ik hou sowieso niet heel erg van alles boven de 25 graden, maar als het dan ook nog zo vies benauwd aan het worden is dan haak ik af.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier in ede is het echt goed vertoefen buiten niet te warm niet te koude een goede 30graden ideaal
jullie blanda's zijn niks gewendquote:Op maandag 27 juni 2011 12:02 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Lekker tussen de zwetende dikke mensen.
[..]
Nah, ik hou sowieso niet heel erg van alles boven de 25 graden, maar als het dan ook nog zo vies benauwd aan het worden is dan haak ik af.
Of er moet een zwembad zijn binnen een straal van 10 meter.
Gewoon hard gaan als een baas.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen weer voor een pientere, blanke jongen zoals ikquote:
Ach, ik heb al besloten gewoon dik te gaan chillen tot ik daar ben, dan mezelf even van mijn beste kant laten zien en op de terugweg weer dik chillenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon hard gaan als een baas.
Neem een 6-pack mee als cadeau.
Succesquote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stuur ze een leuke voice message, dat is al je beste kant.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen weer voor een pientere, blanke jongen zoals ik
[..]
Ach, ik heb al besloten gewoon dik te gaan chillen tot ik daar ben, dan mezelf even van mijn beste kant laten zien en op de terugweg weer dik chillen
De nieuwe 1Mquote:Op maandag 27 juni 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe top gear kijken straks! eindelijk weer!
Fucking dik ja. Alleen voor die prijs, kan je liever normale coupe nemen.quote:
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fucking dik ja. Alleen voor die prijs, kan je liever normale coupe nemen.
En dat is gewoon kaal toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
Kijk nu op de bmw site, hier kost hij 80k euro voor instap model![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
40k pond, is idd aan de prijzige kant, maar kben sowieso groot fan van de M-series van BMW, die M3Nu nog even afwachten wat voor een beest de M5 gaat worden
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.quote:
Die 4 uitlaten, fap fap fap. Is er al wat bekend over de specs van de motor? En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral. Nog even hard doorstuderen en goede baan vinden, kan ik er zelf ook 1 kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant nu wel mooier. De neus vind ik echt fckn lelijk bij de nieuwe modelen 5/7 serie.
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamerquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ziet er goed uit man! Doe je ook nog een aparte kantoor/game hoek of vind je het wel prima om in je woonkamer te werken en gamen?
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, dus krijg je nog hele hoop extra kosten bovenop als je hem leuk wilt aankleden.
[..]
En de nieuwe 5 series zijn juist prachtig, vergelijken met de vorige generatie vooral.
Die hele nieuwe generatie is mooi, maar de M3 staat ook bij mij boven aan op het lijstje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind die neus zo lelijk gedaan.
Die M3, perfectie.
En die achterkant.
Mannen die geen ballen hebbenquote:
Ouwe snoepert.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Werken doe ik niet thuis en ik game gewoon in de huiskamer
Net even met die kleine man aan het Ijsselmeer gelegen op een strandje samen met allemaal moedertjes![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Alsmede:
[ afbeelding ]
1959 Cadillac Deville, wat ben je dan een baas
M3 voor paupers noemen, sukkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
M3, grootste pauperbak die er is.M5 is alleen geen pauperbak omdat die dat ding niet kunnen betalen.
[ afbeelding ]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Een M1![]()
[ afbeelding ]
Of een oude 8-serie![]()
[ afbeelding ]
boooo!! Hondaquote:Op maandag 27 juni 2011 14:36 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, die haalt het niet bij een Stingray.
Verder:
[ afbeelding ]
Die Shelby is zo fckn geil.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Kinderen, met plastic auto's uit Duitsland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dit is een Harley!
Stingray is echt gay, bij mij in de wijk rijden er al 3 rond.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Die haalt 't ook niet bij die stingray.
Echt een heel sicke bak dat!quote:
Ik heb vorig jaar dezequote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn waggie boysz
nice ik moet nog 3 maanden wachten dan kan ik een nieuwe motor halen. Eindelijk weer een suzuki rijden!!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar deze
[ afbeelding ]
ingeruild voor deze
[ afbeelding ]
Nog steeds naar volle tevredenheid en Nijntje FTW!
Feli!quote:
Wordt ook godverdomme wel eens tijdquote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yay kan je aan het einde van de maand weer mee een biertje drinken
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:32 schreef Michhas het volgende:
Oké, gelijk die baan weer afgezegd omdat ik hier in Arnhem bij iets chillers aan de slag kan
Ik heb de hele vloer bevuild!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond [ afbeelding ]
ik zou vooraan staan als dat mochtquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen ze die cultuurdemonstranten in Den Haag niet gewoon neerknuppelen? Wat een achterlijk volk.
Demonstreren is leuk. Lekker rellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen ze die cultuurdemonstranten in Den Haag niet gewoon neerknuppelen? Wat een achterlijk volk.
Ultieme zomervoerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef de laatste tijd op deze bad boys
Ik snap het ook niet, waarom moeten we daar zoveel subsidie aan geven?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |