Onze k/d zit volgens mij nog steeds rond de 0.9quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[..]
wederom een vet filmpjehet ziet er nu ook uit alsof jullie er nog beter mee om kunnen gaan. Jullie k/d was eerst toch 0.9? nu alweer boven de 1.0? aangezien het er allemaal soepeltjes uitziet
In Quarry was gericht. Die in last stand was randomquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Die kill rond 1:09 in Quarry, was dat gemikt of pure zondagsworp?
en de dot is volgens mij anders als ik heel goed in mijn geheugen graafquote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
holo zoomt volgens mij een heel klein beetje in en de red dot niet.
had dat filmpje nog nooit gezienquote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)frozen_crossing.html
Zal hem hier ook eens posten
quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
had dat filmpje nog nooit gezien![]()
ziet er zo tof uit!
Btw: de link om je gamertag toe te voegen doet het niet meer
quote:Op zondag 11 april 2010 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en de dot is volgens mij anders als ik heel goed in mijn geheugen graaf
Ik gebruik altijd de RDS, weet niet waarom maar vind ik een stuk relaxter mikkenquote:Op zondag 11 april 2010 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weinig verschil dus allemaal, volgens mij is je field of view wat groter als je die holo hebt (dus je ziet meer rond je sight), maar ik vind meestal de RDS fijner (als ik er al een sight op zet uberhaupt) omdat die holo iets te hoog erop zit en die andere dot een beetje irritant is naar mijn mening.
Campen of boosten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had net iemand met 83 (!) kills op zn naam, en hij was slechts 2 keer dood gegaan.
Hoe kan iemand zo extreem veel kills krijgen? Het was in een domination
CHEATTERRRquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had net iemand met 83 (!) kills op zn naam, en hij was slechts 2 keer dood gegaan.
2/3x choppergunner/AC130 en het is best te doen. Welke map was het?quote:Op zondag 11 april 2010 @ 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Weet ik niet zeker meer. Volgens mij Afghanquote:Op zondag 11 april 2010 22:23 schreef VASND het volgende:
[..]
2/3x choppergunner/AC130 en het is best te doen. Welke map was het?
Dit moet wel kutkabouter zijnquote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
ik had net een lekker FFA potjeer waren boosters maar ik maakte zoveel kills dat ze me niet bijhielden
op een gegeven moment was ik ze toch zat dus ik ging ze even zoeken. ik heb ze 2 keer afgemaakt allebei en toen gingen ze weg
helaas was een van hun de host want het hele zaakje kapte er ineens mee
Haha dat dusquote:Op zondag 11 april 2010 23:34 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[..]
haa nicklasI shall reign is de naam
geen idee, omdat appel misschien? weetikveelquote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat dus! Nja wist het wel zeker dat jij het was
! Maar heb je nog steeds een ban eigenlijk
?
Xdoos zeker met mappack? ken die map namelijk nietquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef Parvus het volgende:
Ik gooide gister op Storm blind over een gebouw heen naar de rode stippen op de radar. Stickte blijkbaar een teamgenoot en killde daarbij iemand van de vijand. Toen kreeg ik
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Wel vet. De kans dat zoiets gebeurt is echt 1 op miljoen ofzo hehe.
Ja is een van de nieuwe mapsquote:Op maandag 12 april 2010 09:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Xdoos zeker met mappack? ken die map namelijk niet
Ik had laatst ong hetzelfde meegemaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
ik had net een lekker FFA potjeer waren boosters maar ik maakte zoveel kills dat ze me niet bijhielden
op een gegeven moment was ik ze toch zat dus ik ging ze even zoeken. ik heb ze 2 keer afgemaakt allebei en toen gingen ze weg
helaas was een van hun de host want het hele zaakje kapte er ineens mee
10 euro was het toch?quote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Stimulus Package gewonnen bij een prijsvraag van GameZ
Vanavond vanavond dus ook die nieuwe maps spelen, zonder die belachelijk hoge prijs voor die paar mapjes te betalen
Ik denk dat je die sowieso krijgt als je een teammate + vijand tegelijk opblaast, dus de kans lijkt me wel wat groter dan 1 op een miljoenquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef Parvus het volgende:
Ik gooide gister op Storm blind over een gebouw heen naar de rode stippen op de radar. Stickte blijkbaar een teamgenoot en killde daarbij iemand van de vijand. Toen kreeg ik
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Wel vet. De kans dat zoiets gebeurt is echt 1 op miljoen ofzo hehe.
Nee hij moet sticky op je teamgenoot.quote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die sowieso krijgt als je een teammate + vijand tegelijk opblaast, dus de kans lijkt me wel wat groter dan 1 op een miljoen.
15 euro voor een mappack van 5 maps waarvan er 2 worden hergebruikt is onzinnig veel.quote:
eigen ranking (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef 1080 het volgende:
Als ik met mn psn bij een andere ps3 inlog en mw2 ga spelen. Heb ik dan gewoon mijn eigen ranking en alles? Of begin ik weer bij 0?
Kent verder iemand een betrouwbare reparateur voor the yellow light of death in omgeving rotterdam?
Zelfs classes enzo hou je allemaalquote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef biertank het volgende:
[..]
eigen ranking (weet ik uit ervaring)
Is uiteraard een mogelijkheid. Maar met oppakken weet je nooit wat je krijgt en daarnaast ben ik gewoon een sproeierquote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Minder sproeienOf natuurlijk gewoon andere wapens van de grond oppakken
Jahwel. Maar ik ga voor de chopper gunner (nu effe niet, want zit weer op lvl 12). Wanneer je harrier direct de lucht uit wordt geschoten zal je op zoek moeten naar meer kills. Als je gun dan leeg is ben je de sjaak.quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef VASND het volgende:
5/6 kills met 1 assaultrifle is toch wel te doen
Nouja dan heb je het ook ergens over, zonder harrier is het sowieso lastig die 11 kills te krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel. Maar ik ga voor de chopper gunner (nu effe niet, want zit weer op lvl 12). Wanneer je harrier direct de lucht uit wordt geschoten zal je op zoek moeten naar meer kills. Als je gun dan leeg is ben je de sjaak.
AA-12quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe mensen fatsoenlijk killstreaks kunnen halen zonder scavenger is mij trouwens een raadsel.
Yep maar die tellen niet voor je killstreak en je eigen Chopper Gunner komt dus niet dichter bij.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 20:41 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
AA-12![]()
Hardline helpt ook in het begin.
En als je 'Care Package' als killstreak aanzet hoef je weinig te killen. Care Package krijg je bij 4 kills, en daar zit soms AC130 bij of Pavelow of Chopper Gunner etc
Hm, klopt.quote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep maar die tellen niet voor je killstreak en je eigen Chopper Gunner komt dus niet dichter bij.
Wel lekker een AC130 na 30 sec. domination.
AA-12 schopt kont inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
AA-12![]()
Hardline helpt ook in het begin.
En als je 'Care Package' als killstreak aanzet hoef je weinig te killen. Care Package krijg je bij 4 kills, en daar zit soms AC130 bij of Pavelow of Chopper Gunner etc
quote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
http://www.pu.nl/headline(...)us_Pack.aspx?id=4344
Hé wat grappig, ik heb precies hetzelfde aantal als jij.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb sinds afgelopen vrijdag m'n scores bij TDM voor de gein eens bij zitten houden. 873 kills en 191 deaths in 34 potjes. ACRErg fijn wapen.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hé wat grappig, ik heb precies hetzelfde aantal als jij.
Alleen dan 873 deaths en 191 kills
Je name change! Ik blijf het zeggenquote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb sinds afgelopen vrijdag m'n scores bij TDM voor de gein eens bij zitten houden. 873 kills en 191 deaths in 34 potjes. ACRErg fijn wapen.
Campen is ook noob (mijn mening), maar dan moet je het zelf niet doen als je het noob vindquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:36 schreef DeeBee het volgende:
Ow, wat een heerlijk dagje vandaag. En vanavond ging het helemaal top, o.a. net tegen een noob-clan die er weinig van bakten met z'n allen, lekker 30+ kills potje of 3/4.
Maar beste momentje van de avond was wel weer de hatemail die ik kreeg.Op sub-base speelde ik met scar-h silenced, m93 raffica akimbo (
, meer dan 1000 kills mee deze prestige, love them) en claymores. Nou ja, ging best prima, paar keer gepakt door zo'n gast. Maar kreeg er zelf ook wel wat in, toen bleef ik beetje op dat dak (aan de andere kant van dat hok waar iedereen altijd gaat zitten met die elektriciteit kast). Nou ja, haalde gewoon predator, harrier en daarna ac-130 (beetje mee aan het oefenen, kan er amper wat van, maar vandaag er wel 15 gehaald of zo) en van die 11 kills voor m'n streak had ik diezelfde baas wel keer of 4 denk ik (bleef gewoon beetje rondlopen bij de trappen en claymores plaatsen).
Anyway, mooie hatemail dat ik een 'focking noob camper' was, terwijl die gast zelf van die blinkende intervention call signs en emblems had, nou dan weet je wel hoe laat het is.Maar nee, nadat ik dat gereplyed had kreeg ik te horen dat 'snipen ok was. maar campen met een machine gun dat was voor fokking noobs of zo'. Heerlijk dat soort dudes.
Precies, heb het een keer geprobeerd, meestal komt er niemand. en dan als je uberhaupt al iemand kilt dan word je daarna gelijk afgemaakt door een ander.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap niet dat mensen het geduld hebben om te campen.
Altijd als ik het probeer dan komt er niemand. Zul je net zien.
Of ik krijg weer een mes in mn rug ofzoen claymores die weer te laat afgaan...
Of gewoon goed reactievermogen hebben( die van mij is niet zo goed maar ik schrik als er iemand plotseling tegen me aanloopt dus knife ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
Campen
UMP + Silencer, marathon, coldblooded pro en commando
Welke handgun?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:02 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben trouwens lvl 52, heb mn tactical knife nog steeds niet unlocked![]()
Kills maken met een handgun is ook zo lastig als je 3 miliseconden hebt om te reageren
Wat mij betreft allemaal, ik heb dan ook nooit een handgun als secondary weapon, altijd een shotgun eigenlijkquote:
Ben niet zo,n shotgun fan op 1887 akimbo na. Waarom shotgun eigenlijk? Als je van medium long range moet vechten met je shotgun (omdat je ammo op is van primary) dan ben je de lul.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat mij betreft allemaal, ik heb dan ook nooit een handgun als secondary weapon, altijd een shotgun eigenlijk!
Ik heb zelf gister met akimbo magnums gespeeld, die dingen zijn ook wel bruut zeg. Meerdere keren EAD gehaald door alleen m'n magnums te gebruiken en gewoon in kleine plekjes blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:36 schreef DeeBee het volgende:
Ow, wat een heerlijk dagje vandaag. En vanavond ging het helemaal top, o.a. net tegen een noob-clan die er weinig van bakten met z'n allen, lekker 30+ kills potje of 3/4.
Maar beste momentje van de avond was wel weer de hatemail die ik kreeg.Op sub-base speelde ik met scar-h silenced, m93 raffica akimbo (
, meer dan 1000 kills mee deze prestige, love them) en claymores. Nou ja, ging best prima, paar keer gepakt door zo'n gast. Maar kreeg er zelf ook wel wat in, toen bleef ik beetje op dat dak (aan de andere kant van dat hok waar iedereen altijd gaat zitten met die elektriciteit kast). Nou ja, haalde gewoon predator, harrier en daarna ac-130 (beetje mee aan het oefenen, kan er amper wat van, maar vandaag er wel 15 gehaald of zo) en van die 11 kills voor m'n streak had ik diezelfde baas wel keer of 4 denk ik (bleef gewoon beetje rondlopen bij de trappen en claymores plaatsen).
Anyway, mooie hatemail dat ik een 'focking noob camper' was, terwijl die gast zelf van die blinkende intervention call signs en emblems had, nou dan weet je wel hoe laat het is.Maar nee, nadat ik dat gereplyed had kreeg ik te horen dat 'snipen ok was. maar campen met een machine gun dat was voor fokking noobs of zo'. Heerlijk dat soort dudes.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Of gewoon goed reactievermogen hebben( die van mij is niet zo goed maar ik schrik als er iemand plotseling tegen me aanloopt dus knife ik
Ik schiet (bijna) altijd dankzij schrikreactie, ik ben dus vrijwel altijd de zak omdat mijn tegenstander wel knifet... maar ik probeer nu wel te knifenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat heb ik ook altijd
Ik knife mensen altijd dankzij een schrikreactie
Any. Ik vind ze niet zo fijn omdat ze allemaal single fire zijn.quote:
PP2000? Die heeft echt een bruut snelle fire-ratequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Any. Ik vind ze niet zo fijn omdat ze allemaal single fire zijn.
Heb de strijd ook al opgegeven hoor, rondrennen en knifen heb ik toch geen zin in
Gebruik nu die kleine machine pistooltjes als secondary, ben de naam ff kwijt. Maar ze lijken wel wat op een gewoon handpistool
Glock denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
PP2000? Die heeft echt een bruut snelle fire-rate
Vanavond potje doen Glen?
Raffi m93. Ben er atm mee bezig om de Akimbo te unlockenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
PP2000? Die heeft echt een bruut snelle fire-rate
Vanavond potje doen Glen?
Idem.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Vroegah wel, maar tegenwoordig niet meer
kunnen we niet gewoon een Fok! clan maken dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Hebben mensen hier ook werkelijk Fok! als clan tag?
Ik zie namelijk nooit iemand
blokkie87, we komen elkaar wel vaker tegenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Raffi m93. Ben er atm mee bezig om de Akimbo te unlocken![]()
Wat is je PSN naam?
Meestal pak ik gewoon random afkortingen/namen zoals EHBO of ANWB enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Idem.
Meestal gewoon NL ervoor. We zaten gisteren nog met zn 5en ofzo in een pot tegen een hoop andere nederlanders, was wel tof
^^ done !quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
blokkie87, we komen elkaar wel vaker tegen!
GlenSpeyquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef synchrowise het volgende:
Aangezien de lijst me spelers het niet meer doet (de link) stel ik voor dat iedere ps3 user zijn PSN naam even zegt, zodat anderen kunnen adden als friend.
Toppie, ik doe meequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef synchrowise het volgende:
Aangezien de lijst me spelers het niet meer doet (de link) stel ik voor dat iedere ps3 user zijn PSN naam even zegt, zodat anderen kunnen adden als friend.
Haha je had gistere alleen maar kills met dat klote dingquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk vanaf vandaag weer fatsoenlijk internet zodat ik weer eens met volle verbinding kan spelen
Gisteren allereerste potje stim pack op onbekende map met 1 streepje verbinding en dan toch nog 9-7 scoren
Oh en de Javelin is veruit het beste wapen in de gehele game. Zowel qua werkbaarheid als qua gigantische hoeveelheid fun die ik er mee beleefEn de kills die ik er mee jat van Frankii
vind ik wel meevallen eigenlijk. de snelheid ligt gewoon wat lager. in CoD is dat meteen campen maar in vgl met bijvoorbeeld BF is dat prima te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
hardcore is echt alleen maar campen omdat je (et 1 kogel al dood bent....
Eigen keuze imo, campers zijn free killsquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
hardcore is echt alleen maar campen omdat je (et 1 kogel al dood bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |