Ja is een van de nieuwe mapsquote:Op maandag 12 april 2010 09:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Xdoos zeker met mappack? ken die map namelijk niet
Ik had laatst ong hetzelfde meegemaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
ik had net een lekker FFA potjeer waren boosters maar ik maakte zoveel kills dat ze me niet bijhielden
op een gegeven moment was ik ze toch zat dus ik ging ze even zoeken. ik heb ze 2 keer afgemaakt allebei en toen gingen ze weg
helaas was een van hun de host want het hele zaakje kapte er ineens mee
10 euro was het toch?quote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Stimulus Package gewonnen bij een prijsvraag van GameZ
Vanavond vanavond dus ook die nieuwe maps spelen, zonder die belachelijk hoge prijs voor die paar mapjes te betalen
Ik denk dat je die sowieso krijgt als je een teammate + vijand tegelijk opblaast, dus de kans lijkt me wel wat groter dan 1 op een miljoenquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef Parvus het volgende:
Ik gooide gister op Storm blind over een gebouw heen naar de rode stippen op de radar. Stickte blijkbaar een teamgenoot en killde daarbij iemand van de vijand. Toen kreeg ik
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Wel vet. De kans dat zoiets gebeurt is echt 1 op miljoen ofzo hehe.
Nee hij moet sticky op je teamgenoot.quote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die sowieso krijgt als je een teammate + vijand tegelijk opblaast, dus de kans lijkt me wel wat groter dan 1 op een miljoen.
15 euro voor een mappack van 5 maps waarvan er 2 worden hergebruikt is onzinnig veel.quote:
eigen ranking (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef 1080 het volgende:
Als ik met mn psn bij een andere ps3 inlog en mw2 ga spelen. Heb ik dan gewoon mijn eigen ranking en alles? Of begin ik weer bij 0?
Kent verder iemand een betrouwbare reparateur voor the yellow light of death in omgeving rotterdam?
Zelfs classes enzo hou je allemaalquote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef biertank het volgende:
[..]
eigen ranking (weet ik uit ervaring)
Is uiteraard een mogelijkheid. Maar met oppakken weet je nooit wat je krijgt en daarnaast ben ik gewoon een sproeierquote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Minder sproeienOf natuurlijk gewoon andere wapens van de grond oppakken
Jahwel. Maar ik ga voor de chopper gunner (nu effe niet, want zit weer op lvl 12). Wanneer je harrier direct de lucht uit wordt geschoten zal je op zoek moeten naar meer kills. Als je gun dan leeg is ben je de sjaak.quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef VASND het volgende:
5/6 kills met 1 assaultrifle is toch wel te doen
Nouja dan heb je het ook ergens over, zonder harrier is het sowieso lastig die 11 kills te krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel. Maar ik ga voor de chopper gunner (nu effe niet, want zit weer op lvl 12). Wanneer je harrier direct de lucht uit wordt geschoten zal je op zoek moeten naar meer kills. Als je gun dan leeg is ben je de sjaak.
AA-12quote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe mensen fatsoenlijk killstreaks kunnen halen zonder scavenger is mij trouwens een raadsel.
Yep maar die tellen niet voor je killstreak en je eigen Chopper Gunner komt dus niet dichter bij.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 20:41 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
AA-12![]()
Hardline helpt ook in het begin.
En als je 'Care Package' als killstreak aanzet hoef je weinig te killen. Care Package krijg je bij 4 kills, en daar zit soms AC130 bij of Pavelow of Chopper Gunner etc
Hm, klopt.quote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep maar die tellen niet voor je killstreak en je eigen Chopper Gunner komt dus niet dichter bij.
Wel lekker een AC130 na 30 sec. domination.
AA-12 schopt kont inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
AA-12![]()
Hardline helpt ook in het begin.
En als je 'Care Package' als killstreak aanzet hoef je weinig te killen. Care Package krijg je bij 4 kills, en daar zit soms AC130 bij of Pavelow of Chopper Gunner etc
quote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
http://www.pu.nl/headline(...)us_Pack.aspx?id=4344
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |