Onze k/d zit volgens mij nog steeds rond de 0.9quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[..]
wederom een vet filmpjehet ziet er nu ook uit alsof jullie er nog beter mee om kunnen gaan. Jullie k/d was eerst toch 0.9? nu alweer boven de 1.0? aangezien het er allemaal soepeltjes uitziet
In Quarry was gericht. Die in last stand was randomquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Die kill rond 1:09 in Quarry, was dat gemikt of pure zondagsworp?
en de dot is volgens mij anders als ik heel goed in mijn geheugen graafquote:Op zondag 11 april 2010 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
holo zoomt volgens mij een heel klein beetje in en de red dot niet.
had dat filmpje nog nooit gezienquote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)frozen_crossing.html
Zal hem hier ook eens posten
quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
had dat filmpje nog nooit gezien![]()
ziet er zo tof uit!
Btw: de link om je gamertag toe te voegen doet het niet meer
quote:Op zondag 11 april 2010 11:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en de dot is volgens mij anders als ik heel goed in mijn geheugen graaf
Ik gebruik altijd de RDS, weet niet waarom maar vind ik een stuk relaxter mikkenquote:Op zondag 11 april 2010 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weinig verschil dus allemaal, volgens mij is je field of view wat groter als je die holo hebt (dus je ziet meer rond je sight), maar ik vind meestal de RDS fijner (als ik er al een sight op zet uberhaupt) omdat die holo iets te hoog erop zit en die andere dot een beetje irritant is naar mijn mening.
Campen of boosten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had net iemand met 83 (!) kills op zn naam, en hij was slechts 2 keer dood gegaan.
Hoe kan iemand zo extreem veel kills krijgen? Het was in een domination
CHEATTERRRquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ik had net iemand met 83 (!) kills op zn naam, en hij was slechts 2 keer dood gegaan.
2/3x choppergunner/AC130 en het is best te doen. Welke map was het?quote:Op zondag 11 april 2010 @ 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Weet ik niet zeker meer. Volgens mij Afghanquote:Op zondag 11 april 2010 22:23 schreef VASND het volgende:
[..]
2/3x choppergunner/AC130 en het is best te doen. Welke map was het?
Dit moet wel kutkabouter zijnquote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
ik had net een lekker FFA potjeer waren boosters maar ik maakte zoveel kills dat ze me niet bijhielden
op een gegeven moment was ik ze toch zat dus ik ging ze even zoeken. ik heb ze 2 keer afgemaakt allebei en toen gingen ze weg
helaas was een van hun de host want het hele zaakje kapte er ineens mee
Haha dat dusquote:Op zondag 11 april 2010 23:34 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[..]
haa nicklasI shall reign is de naam
geen idee, omdat appel misschien? weetikveelquote:Op zondag 11 april 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat dus! Nja wist het wel zeker dat jij het was
! Maar heb je nog steeds een ban eigenlijk
?
Xdoos zeker met mappack? ken die map namelijk nietquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef Parvus het volgende:
Ik gooide gister op Storm blind over een gebouw heen naar de rode stippen op de radar. Stickte blijkbaar een teamgenoot en killde daarbij iemand van de vijand. Toen kreeg ik
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Wel vet. De kans dat zoiets gebeurt is echt 1 op miljoen ofzo hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |