abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80124197
Claymore placement is ook belangrijk. Welke kant 'ie precies op afgaat en of iemand er net schuin beetje langs kan of zo...

Maar runners die lachen erom, die zijn er meestal te snel langs. Scrambler pro kan ook, maar dan ontploffen ze echt hilarisch laat, pas na 3 seconden of zo.
Jack does it in real time...
pi_80125760
Moet nog 70 headshots voor die M4A1 dan heb ik alles daarvan vrijgespeeld ben niet zo goed met headshots enzo... als de enemy maar d00d is

Mijn most used class is:

Primary: M4A1 - Red Dot & Grenade launcher
Secondary: 44. Magnun Akimbo
Frag
Flash
Perk 1: Marathon Pro (of nog hoger..)
Perk 2: Lighweight Pro ( '' '')
Perk 3: Geen idee zo uit mn hoofd

Verder heb ik niet zo'n tactiek ofzo.. speel t omdat ik het gewoon fun vind(no shit o.O).
Ben benieuwd of die mappack wat gaat worden op de PS3.

PSN: DriverJJ

Enne, ik heb zo mn dagen of ik goed ben of niet.. owja haat aan snipers (wss omdat ik er zelf niet mee om kan gaan )
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80129139
@Fallen:
Of je hebt bling als perk en je hebt die red dot en noobtube, of je hebt (wat ik hoop) marathon als perk en alleen red dot.

Vanmiddag ff gespeeld, met vet afwisselende potjes. De ene keer wordt je de hele tijd neergeknald door lui die achter je spawnen en de welbekende noobtube, en de andere keer kan je je streak maar doorzetten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:59:44 #129
289307 TrashBombastic
Throwing Knife
pi_80131531
Onze volgende montage is nu ook af.
Hij is uiteraard lang niet zo goed als de topmontages, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.
Het is btw een throwing knife-montage (net als onze vorige).

Call of Duty: MW2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4Yne73SI4Uc[/youtube]
pi_80131833
Ik kan dat wel waarderen. Ik ben nu ook een tijdje met die mesjes bezig. Hoe verder je mesje vliegt tot iemands hoofd hoe mooier .
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:10:22 #131
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_80131843
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
Had net een heerlijke emergency airdrop

1 predator missile
1 harrier
1 precison airstrike
1 stealth bomber

Maar ik had alles snel achter elkaar gedaan omdat het potje bijna was afgelopen..

had er maar 4 kills mee
Het beste wat ik ooit heb gehad:

3x Chopper Gunner
1x Counter UAV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_80132153
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die, dus het is slimmer om op een route te blijven waarbij mensen net van hun spawn vandaan sprinten. Anders wordt je zelf al snel van achteren aangevallen door mensen die op een ander punt gespawnt zijn.
Uhuh snap ik.
Maar gelukkig zijn meeste maps klein, op Wasteland en Derail na.

Bij TDM spawnen ze soms ook achter je, ook niet erg handig van IW.
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_80132253
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Onufriev het volgende:
@Fallen:
Of je hebt bling als perk en je hebt die red dot en noobtube, of je hebt (wat ik hoop) marathon als perk en alleen red dot.

Vanmiddag ff gespeeld, met vet afwisselende potjes. De ene keer wordt je de hele tijd neergeknald door lui die achter je spawnen en de welbekende noobtube, en de andere keer kan je je streak maar doorzetten.
Pas jij je wel aan, aan de map?
pi_80132482
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Pas jij je wel aan, aan de map?
Nee, maar meestal gaat het ook wel goed. Alleen vanmiddag had ik vaak dat er allemaal lui naast en achter me spawnde.
pi_80132673
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Nee, maar meestal gaat het ook wel goed. Alleen vanmiddag had ik vaak dat er allemaal lui naast en achter me spawnde.
Zat je met je team daar of was iedereen verspreid ?

Op 5 mei komt de Stimulus Pack uit voor de Ps3 en PC klanten, kosten zijn geschat rond de vijftien euro.

[ Bericht 13% gewijzigd door spiderweb1 op 09-04-2010 18:54:25 (Toevoeging.) ]
pi_80134045
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef TrashBombastic het volgende:
Hij is uiteraard lang niet zo goed als de topmontages, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.

wederom een vet filmpje het ziet er nu ook uit alsof jullie er nog beter mee om kunnen gaan. Jullie k/d was eerst toch 0.9? nu alweer boven de 1.0? aangezien het er allemaal soepeltjes uitziet
pi_80134222
quote:

Die kill rond 1:09 in Quarry, was dat gemikt of pure zondagsworp?
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:59:47 #138
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80135731
quote:

die kill in die final stand was natuurlijk pure luck, maar de rest was behoorlijk awesome

Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80137387
Wat mij vaak opvalt is dat Nederlandse spelers waar ik dan tegen moet 9 van de 10 keer alleen maar campen, echt wtf.

En hoezo lopen mensen die niet kunnen mikken rond met magnum akimbo? Je moet juist goed kunnen mikken. Oh en hilarisch filmpje:

[ Bericht 41% gewijzigd door synchrowise op 09-04-2010 20:42:35 ]
pi_80139608
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:

[..]

op bailout nieuwe langste killstreak gehaald van 39 die andere 4 mappen mogen ze voor mijn part in de fik steken, vooral overgrown. Echt, als aids een map was
nooit cod4 gespeeld zeker Overgrown heerscht man
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80140398
Net twee keer een AC130 uit een care package op een rij
pi_80143161
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

die kill in die final stand was natuurlijk pure luck, maar de rest was behoorlijk awesome

Je hebt er wel luck voor nodig ja, maar je ziet wel dat ie gericht is op het stipje op de radar
pi_80145430
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Agiath het volgende:

[..]

nooit cod4 gespeeld zeker Overgrown heerscht man
nee nooit gespeeld. Ik blijf het een kutmap vinden... Net wel een potje FFA gewonnen op overgrown met 30-1
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:15:47 #144
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80147521
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Agiath het volgende:
Overgrown heerscht man
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80149897
Die graftakken lag man.

Sinds een paar dagen echt gewoon ernstig...

70% van de kills die nu op me gemaakt worden wordt zo naast me geschoten, maar is het 'toch raak'.

Die dudes zien me in sommige potjes echt halve seconde eerder of zo. In terminal ook, was allang hoekje om: 'ja, dood.' Zie je killcam, schiet die gast seconde in leeg iets...maar ja, ik was er al doorheen gelopen, maar ze waren toch raak die kogels.

Beter gaat het de komende tijd wat verbeteren, want die speelt gewoon kut (en ook niks aan instellingen of iets veranderd, zowel van PS3 of router).
Jack does it in real time...
pi_80150254
In hoeverre is het handig om je aan te passen bij verschillende maps?
Ik gebruik nu eigelijk altijd hetzelfde M4A1 met silencer + magnum .44 voor iedere map.
Zie iedereen t hier altijd hebben over aanpassen aan de map, maar wat moet ik dan aanpassen en bij welke map?

Ben ik trouwens de enige hier die zich gruwelijk irriteert aan de AC130? Wat zijn die dingen kut zeg
pi_80150969
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die zich gruwelijk irriteert aan de AC130? Wat zijn die dingen kut zeg
Beter dan een chopper. Een chopper duurt langer. Het enige wat je hoeft te doen als er zon ding is, is binnen blijven. Ook niet bij een raam of een deur gaan staan.

Teammates die als een gek naar buiten rennen als ze respawnen nadat ze zijn gekilled door zon ding .
Zo kom je wel aan die 20 deaths.
pi_80152103
Chopper gunner is dan wel weer makkelijker uit de lucht te halen dan een AC-130

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80152190
Hoe komt het dat ik vaak maar 2/3 streepjes heb bij de verbinding op de PS3, terwijl mijn internet echt snel is.
6mb/s, het is aangesloten via de utp kabel.
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:27:47 #150
80382 manny
30 is best veel
pi_80152476
ik ben (als sinds de eerste modern warfare) verslaafd aan die claymores. Als je ze handig plaatst dan haal je er echt teveel kills mee, zeker met de scavenger perk.

ja, het is laf maar ik heb ze toch bij 3 van de 5 poppetjes als equipment gekozen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')