Het beste wat ik ooit heb gehad:quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
Had net een heerlijke emergency airdrop![]()
1 predator missile
1 harrier
1 precison airstrike
1 stealth bomber
Maar ik had alles snel achter elkaar gedaan omdat het potje bijna was afgelopen..
had er maar 4 kills mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
Uhuh snap ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die, dus het is slimmer om op een route te blijven waarbij mensen net van hun spawn vandaan sprinten. Anders wordt je zelf al snel van achteren aangevallen door mensen die op een ander punt gespawnt zijn.
Pas jij je wel aan, aan de map?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Onufriev het volgende:
@Fallen:
Of je hebt bling als perk en je hebt die red dot en noobtube, of je hebt (wat ik hoop) marathon als perk en alleen red dot.
Vanmiddag ff gespeeld, met vet afwisselende potjes. De ene keer wordt je de hele tijd neergeknald door lui die achter je spawnen en de welbekende noobtube, en de andere keer kan je je streak maar doorzetten.
Nee, maar meestal gaat het ook wel goed. Alleen vanmiddag had ik vaak dat er allemaal lui naast en achter me spawnde.quote:
Zat je met je team daar of was iedereen verspreid ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nee, maar meestal gaat het ook wel goed. Alleen vanmiddag had ik vaak dat er allemaal lui naast en achter me spawnde.
wederom een vet filmpjequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef TrashBombastic het volgende:
Onze volgende montage is nu ook af.
Hij is uiteraard lang niet zo goed als de topmontages, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.
Het is btw een throwing knife-montage (net als onze vorige).
Die kill rond 1:09 in Quarry, was dat gemikt of pure zondagsworp?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef TrashBombastic het volgende:
Hij is uiteraard lang niet zo goed als de topmontages, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.
die kill in die final stand was natuurlijk pure luck, maar de rest was behoorlijk awesomequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef TrashBombastic het volgende:
nooit cod4 gespeeld zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[..]
op bailout nieuwe langste killstreak gehaald van 39die andere 4 mappen mogen ze voor mijn part in de fik steken, vooral overgrown. Echt, als aids een map was
Je hebt er wel luck voor nodig ja, maar je ziet wel dat ie gericht is op het stipje op de radarquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die kill in die final stand was natuurlijk pure luck, maar de rest was behoorlijk awesome
nee nooit gespeeld. Ik blijf het een kutmap vinden... Net wel een potje FFA gewonnen op overgrown met 30-1quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
nooit cod4 gespeeld zekerOvergrown heerscht man
Beter dan een chopper. Een chopper duurt langer. Het enige wat je hoeft te doen als er zon ding is, is binnen blijven. Ook niet bij een raam of een deur gaan staan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die zich gruwelijk irriteert aan de AC130? Wat zijn die dingen kut zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |