Nee. Ik zoek altijd zo snel mogelijk de tegenstander op, en ik maak daarbij gebruik van alle middelen die ik heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:24 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dus in een match vol silencers ben jij de lul ?
Leuk om daar grappen over te makenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[ afbeelding ]
het zijn er wat minder, maar toch
ik weet hetquote:Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk om daar grappen over te maken
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[ afbeelding ]
het zijn er wat minder, maar toch
Dat zuigt, ik heb via PS3 geen problemen gehad met het joinen van een game. Ook totaal geen sprake van lag.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Rossdale het volgende:Ik kan alweer bijna geen connecties meer krijgen. Ik kom alleen in een game met een invite of als ik via mijn friendslist iemand join. Of als ik iets van 5 min naar een lobby laat zoeken
had ik laatst ook bij mij lag het aan mijn router instellingen, upnp stond uitgeschakeld eenmaal ingeschakeld deed ie het perfect.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Rossdale het volgende:Ik kan alweer bijna geen connecties meer krijgen. Ik kom alleen in een game met een invite of als ik via mijn friendslist iemand join. Of als ik iets van 5 min naar een lobby laat zoeken
Thanks, maar ik weet hoe het werktquote:Op vrijdag 9 april 2010 02:55 schreef leugenaar het volgende:
[..]
had ik laatst ook bij mij lag het aan mijn router instellingen, upnp stond uitgeschakeld eenmaal ingeschakeld deed ie het perfect.
dat moet je bij je router instellingen veranderen meestal 192.168.0.1 intikken in je browser
Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die, dus het is slimmer om op een route te blijven waarbij mensen net van hun spawn vandaan sprinten. Anders wordt je zelf al snel van achteren aangevallen door mensen die op een ander punt gespawnt zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:58 schreef spiderweb1 het volgende:
Heb eindelijk ColdBlooded op m'n 1e prestige unlocked. Vanmiddag + vanavond even misbruiken dus.
Gamertag @ Ps3 = spiderweb1
M'n speelstijl is voornamelijk flanken. Zo snel mogelijk achter spawn point komen van enemy. Vooral op Estate en Highrise is dat handig en snel te doen.
En (L) voor shotgun AA-12
Dat is niet mijn ervaring met spawnkillers. Soms wordt ik meerdere keren in mn rug geknifed door dezelfde eikel. Leuk om jezelf meer dan een keer dood te zien gaan op de killcam.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die
Als dat echt zou kunnen zou je volgens mij veel vaker van die campers rond het spawnpunt krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring met spawnkillers. Soms wordt ik meerdere keren in mn rug geknifed door dezelfde eikel. Leuk om jezelf meer dan een keer dood te zien gaan op de killcam.
Zielig eigenlijk om te gaan spawnkillen en dan het woordje "flanken" te gebruiken. Spawnkillen is spawnkillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |