abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 15:41:06 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80086134
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:24 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Dus in een match vol silencers ben jij de lul ?
Nee. Ik zoek altijd zo snel mogelijk de tegenstander op, en ik maak daarbij gebruik van alle middelen die ik heb.
2000 light years from home
pi_80087374

het zijn er wat minder, maar toch
pi_80088042
Ik rush vooral, eerst gebruikte ik de standaard marathon/lightweight/commando met ump/tac knife class. Maar ik kreeg helemaal de schijt van de ump, zonder stopping power geen zak waard imo. Dus heb mijn klasse aangepast naar marathon/stopping power/ninja ump silencer/spas grip en dit ownt hard. De spas is een beest met stoppingpower en grip, en de ump is ook goed te doen.

leukste klasse die ik heb is scavenger/lightweight/commando riot shield/akimbo m93 throwing knife. Het is heerlijk om te zien hoe sommige vijanden zich omdraaien en wegrennen als ze mijn schild zien, zodra ze wegrennen even de crosshairs richten en bullseye, throwingknife in de rug Echte lol momenten zijn als je andere schildgasten tegenkomt. Gisteren bijvoorbeeld; een dude had mijn schild gepakt en zat te campen tussen twee gebouwen op favela (bij dominationpoint b) daar kun je dus niet met twee man langs elkaar. ik loop naar hem toe, en maar bashen met die schilden alleen we konden elkaar niet raken heb toch zeker 45 seconden moeten wachten voor een teammate en granaat achter hem gooide Enige nadeel aan deze klasse is dat er erg veel kills van je gestolen worden door teammates..

ik zal vanavond nog wat gasten van hier toevoegen, mijn psn is rnz1369. Ik heb wel redelijk wat volk in mijn lijst staan, maar word somes helemaal gek om in een party met een canadees, een maerikaan en een australier te zitten. Om de een of andere rede heb ik altijd last van lag zal wel zijn omdat ik host ofzo..

[ Bericht 0% gewijzigd door psychonecro op 08-04-2010 17:18:11 ]
pi_80088266
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk om daar grappen over te maken
pi_80089068
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Leuk om daar grappen over te maken
ik weet het
pi_80091509
Dominations gaan een stuk beter sinds ik me probeer te concentreren op vlag B. In de meeste maps ligt deze vlag op een hendig sjieke positie die, eenmaal in handen, moeilijk te veroveren blijkt door de vijand
Ook omdat je er vaak in de buurt respawned als je dood gaat, is het makkelijk te verdedigen.

Ik zie t daarom ook vaak als mijn persoonlijke missie om zsm B te veroveren
  donderdag 8 april 2010 @ 17:57:52 #107
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_80091666
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
[ afbeelding ]

Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 8 april 2010 @ 18:36:50 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80092930
Ik kan alweer bijna geen connecties meer krijgen. Ik kom alleen in een game met een invite of als ik via mijn friendslist iemand join. Of als ik iets van 5 min naar een lobby laat zoeken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80093272
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan alweer bijna geen connecties meer krijgen. Ik kom alleen in een game met een invite of als ik via mijn friendslist iemand join. Of als ik iets van 5 min naar een lobby laat zoeken
Dat zuigt, ik heb via PS3 geen problemen gehad met het joinen van een game. Ook totaal geen sprake van lag.
Fingerspitzgefühl
pi_80105657
Ga ik prestige, kom je meteen daarna in een potje met 2 AC's en een chopper gunner....

Stinger
pi_80105935
Nogmaals: Groundwar

Oke, op de kleine maps dan.
pi_80106266
Domination met 16 mensen in rust. Dat kwam ik soms tegen toen die lobby glitch er nog in zat.
pi_80110419
Mijn speel stijl ( ja nieuwe speler hier ) Is met een bepaalde class te gaan die ik zo chill vind vanwege de pure kracht. Barret met FMJ en .44 magnum akimbo. echt gepaard met stopping power, sleight of hand en steady aim is dat gwn pure rapeness voor mij Ik camp wanneer het me tactisch uitkomt(weten dat iemand eraan komt) en ik probeer te flanken, mijn reactievermogen is ook erg goed en ik zie dingen bewegen van een hele grote afstand( pixel-zicht? o.0) dus dan snipe ik alles neer. Akimbo magnum is gewoon pwnage omdat het er vet uitziet vandaag had deze class mij een mooi score opgeleverd van 36 k en 6 d
pi_80110948
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Rossdale het volgende:
had ik laatst ook bij mij lag het aan mijn router instellingen, upnp stond uitgeschakeld eenmaal ingeschakeld deed ie het perfect.

dat moet je bij je router instellingen veranderen meestal 192.168.0.1 intikken in je browser
  vrijdag 9 april 2010 @ 03:06:43 #115
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80110996
Mijn router was net kapot

Gelukkig heb ik hem gemaakt
Tics van je petten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:54:24 #116
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_80112567
akimbo magnum vind ik persoonlijk best wel lame, echt iedereen die niet kan mikken loopt met die dingen.

bij de weg akimbo raffica speelt ook wel leuk
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:59:28 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80112662
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 02:55 schreef leugenaar het volgende:

[..]

had ik laatst ook bij mij lag het aan mijn router instellingen, upnp stond uitgeschakeld eenmaal ingeschakeld deed ie het perfect.

dat moet je bij je router instellingen veranderen meestal 192.168.0.1 intikken in je browser
Thanks, maar ik weet hoe het werkt

Ik zie dat de router die ik nu tijdelijk moet gebruiken slecht compatible is met de Xbox 360. Veel mensen hebben er problemen mee. Nouja nog een paar daagjes wachten tot ik weer fatsoenlijk internet heb dan...
pi_80114151
Heb eindelijk ColdBlooded op m'n 1e prestige unlocked. Vanmiddag + vanavond even misbruiken dus.

Gamertag @ Ps3 = spiderweb1

M'n speelstijl is voornamelijk flanken. Zo snel mogelijk achter spawn point komen van enemy. Vooral op Estate en Highrise is dat handig en snel te doen.
En (L) voor shotgun AA-12
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_80114588
wel grappig dat iedereen hier flankt (inc me).
Maar dat mijn teamgenoten dat op een of andere manier nooit doen, maar ja dat zijn voor mijn gevoel ook echt 9 vd 10x prutsers.
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:45:59 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80115470
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:58 schreef spiderweb1 het volgende:
Heb eindelijk ColdBlooded op m'n 1e prestige unlocked. Vanmiddag + vanavond even misbruiken dus.

Gamertag @ Ps3 = spiderweb1

M'n speelstijl is voornamelijk flanken. Zo snel mogelijk achter spawn point komen van enemy. Vooral op Estate en Highrise is dat handig en snel te doen.
En (L) voor shotgun AA-12
Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die, dus het is slimmer om op een route te blijven waarbij mensen net van hun spawn vandaan sprinten. Anders wordt je zelf al snel van achteren aangevallen door mensen die op een ander punt gespawnt zijn.
pi_80116410
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die
Dat is niet mijn ervaring met spawnkillers. Soms wordt ik meerdere keren in mn rug geknifed door dezelfde eikel. Leuk om jezelf meer dan een keer dood te zien gaan op de killcam.

Zielig eigenlijk om te gaan spawnkillen en dan het woordje "flanken" te gebruiken. Spawnkillen is spawnkillen.
pi_80116716
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring met spawnkillers. Soms wordt ik meerdere keren in mn rug geknifed door dezelfde eikel. Leuk om jezelf meer dan een keer dood te zien gaan op de killcam.

Zielig eigenlijk om te gaan spawnkillen en dan het woordje "flanken" te gebruiken. Spawnkillen is spawnkillen.
Als dat echt zou kunnen zou je volgens mij veel vaker van die campers rond het spawnpunt krijgen.
Ik heb het iig nog nooit meegemaakt
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:21:56 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80116750
Dat was dan tijdens Domination zeker waar je als team dan maar 1 vlag hebt? Dan blijf je daar spawnen inderdaad. Ik heb het over Team Deathmatch

Ik vind het wel heerlijk om een sniper te dubbel knifen als ze een tactical respwawn neergegooid hebben waar ze op dat moment ook liggen. Dat is echt zooooo dom
pi_80122491
Standaard voor mij een Scar-H met silencer en de Raficca silenced, claymore en stun grenades ( stun grenades gooi je veel sneller en het overkwam me echt te vaag dat ik net een flashbang wou gooien en dan het gastje om de hoek kwam en ik neergeknald werd)
Perks stopping power pro (cold blooded daarvoor altijd gebruikt ook ideaal tot ik merkte dat als ik recht tegen een gastje aanliep hij me altijd eerder dood had) en daarnaast scavenger pro (noodzakelijk bij de scar) en commando.

Een keer nuke gehaald laatst maar tegenwoordig kom ik niet meer in de buurt. Since mijn k/d ratio 1+ is kom ik allen nog bij pro's.

Tactisch gezien speel ik voornamelijk defensief of campen ( wel door regelmatig van plaats te wisselen omdat je anders een te makkelijke prooi bent voor knifers of mensen die je op aan zoeken als je ze een paar keer heb gekilled.

Tevens overkomt het me tegenwoordig bijna altijd dat een gastje door mn claymore loopt , het ding ontploft maar hij niet dood gaat??
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:40:06 #125
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80123878
Met scrambler pro gaan die dingen pas later af. Of misschien hebben ze gewoon lightweight etc waardoor ze er gewoon al voorbij zijn voordat hij ontploft. Ze werken daarom ook nooit tegen knivers etc.
pi_80124197
Claymore placement is ook belangrijk. Welke kant 'ie precies op afgaat en of iemand er net schuin beetje langs kan of zo...

Maar runners die lachen erom, die zijn er meestal te snel langs. Scrambler pro kan ook, maar dan ontploffen ze echt hilarisch laat, pas na 3 seconden of zo.
Jack does it in real time...
pi_80125760
Moet nog 70 headshots voor die M4A1 dan heb ik alles daarvan vrijgespeeld ben niet zo goed met headshots enzo... als de enemy maar d00d is

Mijn most used class is:

Primary: M4A1 - Red Dot & Grenade launcher
Secondary: 44. Magnun Akimbo
Frag
Flash
Perk 1: Marathon Pro (of nog hoger..)
Perk 2: Lighweight Pro ( '' '')
Perk 3: Geen idee zo uit mn hoofd

Verder heb ik niet zo'n tactiek ofzo.. speel t omdat ik het gewoon fun vind(no shit o.O).
Ben benieuwd of die mappack wat gaat worden op de PS3.

PSN: DriverJJ

Enne, ik heb zo mn dagen of ik goed ben of niet.. owja haat aan snipers (wss omdat ik er zelf niet mee om kan gaan )
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80129139
@Fallen:
Of je hebt bling als perk en je hebt die red dot en noobtube, of je hebt (wat ik hoop) marathon als perk en alleen red dot.

Vanmiddag ff gespeeld, met vet afwisselende potjes. De ene keer wordt je de hele tijd neergeknald door lui die achter je spawnen en de welbekende noobtube, en de andere keer kan je je streak maar doorzetten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:59:44 #129
289307 TrashBombastic
Throwing Knife
pi_80131531
Onze volgende montage is nu ook af.
Hij is uiteraard lang niet zo goed als de topmontages, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.
Het is btw een throwing knife-montage (net als onze vorige).

Call of Duty: MW2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4Yne73SI4Uc[/youtube]
pi_80131833
Ik kan dat wel waarderen. Ik ben nu ook een tijdje met die mesjes bezig. Hoe verder je mesje vliegt tot iemands hoofd hoe mooier .
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:10:22 #131
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_80131843
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
Had net een heerlijke emergency airdrop

1 predator missile
1 harrier
1 precison airstrike
1 stealth bomber

Maar ik had alles snel achter elkaar gedaan omdat het potje bijna was afgelopen..

had er maar 4 kills mee
Het beste wat ik ooit heb gehad:

3x Chopper Gunner
1x Counter UAV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_80132153
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo gauw je te dicht bij een spawnpoint komt verandert die, dus het is slimmer om op een route te blijven waarbij mensen net van hun spawn vandaan sprinten. Anders wordt je zelf al snel van achteren aangevallen door mensen die op een ander punt gespawnt zijn.
Uhuh snap ik.
Maar gelukkig zijn meeste maps klein, op Wasteland en Derail na.

Bij TDM spawnen ze soms ook achter je, ook niet erg handig van IW.
pi_80132253
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Onufriev het volgende:
@Fallen:
Of je hebt bling als perk en je hebt die red dot en noobtube, of je hebt (wat ik hoop) marathon als perk en alleen red dot.

Vanmiddag ff gespeeld, met vet afwisselende potjes. De ene keer wordt je de hele tijd neergeknald door lui die achter je spawnen en de welbekende noobtube, en de andere keer kan je je streak maar doorzetten.
Pas jij je wel aan, aan de map?
pi_80132482
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Pas jij je wel aan, aan de map?
Nee, maar meestal gaat het ook wel goed. Alleen vanmiddag had ik vaak dat er allemaal lui naast en achter me spawnde.
pi_80132673
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Nee, maar meestal gaat het ook wel goed. Alleen vanmiddag had ik vaak dat er allemaal lui naast en achter me spawnde.
Zat je met je team daar of was iedereen verspreid ?

Op 5 mei komt de Stimulus Pack uit voor de Ps3 en PC klanten, kosten zijn geschat rond de vijftien euro.

[ Bericht 13% gewijzigd door spiderweb1 op 09-04-2010 18:54:25 (Toevoeging.) ]
pi_80134045
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef TrashBombastic het volgende:
Hij is uiteraard lang niet zo goed als de topmontages, maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.

wederom een vet filmpje het ziet er nu ook uit alsof jullie er nog beter mee om kunnen gaan. Jullie k/d was eerst toch 0.9? nu alweer boven de 1.0? aangezien het er allemaal soepeltjes uitziet
pi_80134222
quote:

Die kill rond 1:09 in Quarry, was dat gemikt of pure zondagsworp?
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:59:47 #138
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80135731
quote:

die kill in die final stand was natuurlijk pure luck, maar de rest was behoorlijk awesome

Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80137387
Wat mij vaak opvalt is dat Nederlandse spelers waar ik dan tegen moet 9 van de 10 keer alleen maar campen, echt wtf.

En hoezo lopen mensen die niet kunnen mikken rond met magnum akimbo? Je moet juist goed kunnen mikken. Oh en hilarisch filmpje:

[ Bericht 41% gewijzigd door synchrowise op 09-04-2010 20:42:35 ]
pi_80139608
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:

[..]

op bailout nieuwe langste killstreak gehaald van 39 die andere 4 mappen mogen ze voor mijn part in de fik steken, vooral overgrown. Echt, als aids een map was
nooit cod4 gespeeld zeker Overgrown heerscht man
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80140398
Net twee keer een AC130 uit een care package op een rij
pi_80143161
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

die kill in die final stand was natuurlijk pure luck, maar de rest was behoorlijk awesome

Je hebt er wel luck voor nodig ja, maar je ziet wel dat ie gericht is op het stipje op de radar
pi_80145430
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Agiath het volgende:

[..]

nooit cod4 gespeeld zeker Overgrown heerscht man
nee nooit gespeeld. Ik blijf het een kutmap vinden... Net wel een potje FFA gewonnen op overgrown met 30-1
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:15:47 #144
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80147521
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Agiath het volgende:
Overgrown heerscht man
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80149897
Die graftakken lag man.

Sinds een paar dagen echt gewoon ernstig...

70% van de kills die nu op me gemaakt worden wordt zo naast me geschoten, maar is het 'toch raak'.

Die dudes zien me in sommige potjes echt halve seconde eerder of zo. In terminal ook, was allang hoekje om: 'ja, dood.' Zie je killcam, schiet die gast seconde in leeg iets...maar ja, ik was er al doorheen gelopen, maar ze waren toch raak die kogels.

Beter gaat het de komende tijd wat verbeteren, want die speelt gewoon kut (en ook niks aan instellingen of iets veranderd, zowel van PS3 of router).
Jack does it in real time...
pi_80150254
In hoeverre is het handig om je aan te passen bij verschillende maps?
Ik gebruik nu eigelijk altijd hetzelfde M4A1 met silencer + magnum .44 voor iedere map.
Zie iedereen t hier altijd hebben over aanpassen aan de map, maar wat moet ik dan aanpassen en bij welke map?

Ben ik trouwens de enige hier die zich gruwelijk irriteert aan de AC130? Wat zijn die dingen kut zeg
pi_80150969
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die zich gruwelijk irriteert aan de AC130? Wat zijn die dingen kut zeg
Beter dan een chopper. Een chopper duurt langer. Het enige wat je hoeft te doen als er zon ding is, is binnen blijven. Ook niet bij een raam of een deur gaan staan.

Teammates die als een gek naar buiten rennen als ze respawnen nadat ze zijn gekilled door zon ding .
Zo kom je wel aan die 20 deaths.
pi_80152103
Chopper gunner is dan wel weer makkelijker uit de lucht te halen dan een AC-130

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80152190
Hoe komt het dat ik vaak maar 2/3 streepjes heb bij de verbinding op de PS3, terwijl mijn internet echt snel is.
6mb/s, het is aangesloten via de utp kabel.
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:27:47 #150
80382 manny
30 is best veel
pi_80152476
ik ben (als sinds de eerste modern warfare) verslaafd aan die claymores. Als je ze handig plaatst dan haal je er echt teveel kills mee, zeker met de scavenger perk.

ja, het is laf maar ik heb ze toch bij 3 van de 5 poppetjes als equipment gekozen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')