abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 18:45:15 #51
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80053051
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 18:43 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Dus je moet 10x level 70 behaald hebben wil je dat verrekte icoontje krijgen?
Yep.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_80053089
Had net een heerlijke emergency airdrop

1 predator missile
1 harrier
1 precison airstrike
1 stealth bomber

Maar ik had alles snel achter elkaar gedaan omdat het potje bijna was afgelopen..

had er maar 4 kills mee
pi_80054726
Wat ook leuk is, is je Emergency Airdrop marker in een map zoals Scrapyard in het midden van de map gooien. Vervolgens een mooi plekje opzoeken en alle mensen die er telkens als vliegen op afstormen neermaaien. En dat een paar keer achter elkaar, want als de meesten eenmaal een crate met een Harrier of iets dergelijks hebben gezien lopen ze er al gauw blind op af.
pi_80058284
om je vijanden te localiseren kun je ook goed je teammaten gebruiken op 2 manieren.

1: LUISTER naar ze. ook al is het een andere taal, vaak kan je er veel nuttige info uit halen die eigenlijk niet eens voor jou bedoeld is.
2: kijk op je mapje waar je teammaten minder snel bewegen en je ze vaker en "hysterischer" ziet praten (je ziet het aan hun icoontje als ze praten). Daarbij bedoel ik het mapje wat je ziet als je op start drukt. ik gebruik dit heel vaak en hiermee localiseer je het gros van je vijanden omdat je team hier als vliegen bij elkaar clustert.

mensen hier gaan me nu waarschijnlijk afzeiken maar ik gebruik dit heel vaak en dit werkt vrijwel altijd feilloos. Deze manier is heel goed om vijanden te flanken puur door in een wijde boog om je team heen te lopen. Voor je het weet heb je weer een fijne killstreak.

laatste tip: als je een kogel vlak langs je hoort fluiten. GA LIGGEN, als het van een assault rifle is kan je er vrijwel niks tegen doen als hij je eenmaal in het vizier heeft en maakt het dus niks uit, als het van een sniper is kan hij je hoogstwaarschijnlijk niet meer raken als je eenmaal ligt.
pi_80059207
Damn, heb het nu een paar uur gespeeld en wel erg vet. Mis wel een beetje interactie met teammates (speel voornamelijk team deathmatch, maar dan met variant). Merk wel dat ik zelf beter wordt (In paar uur naar lvl9 gegaan). Vooral 1 op 1 kills win ik vaker dan eerst. Heb erg gelet op niet door het midden lopen en dat werkt wel. Toen ik knife unlocked had direct geprobeert en first kill was met knife, erg rewarding kan ik je zeggen .

Ik begrijp alleen nog niet zo veel van het bonus systeem, soms kan je dingen laten droppen, dan kan je weer sneller reloaden?
Fingerspitzgefühl
pi_80060179
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef ForumGek het volgende:
Damn, heb het nu een paar uur gespeeld en wel erg vet. Mis wel een beetje interactie met teammates (speel voornamelijk team deathmatch, maar dan met variant). Merk wel dat ik zelf beter wordt (In paar uur naar lvl9 gegaan). Vooral 1 op 1 kills win ik vaker dan eerst. Heb erg gelet op niet door het midden lopen en dat werkt wel. Toen ik knife unlocked had direct geprobeert en first kill was met knife, erg rewarding kan ik je zeggen .

Ik begrijp alleen nog niet zo veel van het bonus systeem, soms kan je dingen laten droppen, dan kan je weer sneller reloaden?
Je hebt het hier over 2 dingen. Je hebt killstreak rewards, wat speciale beloningen zijn als je een paar kills achter elkaar maakt zonder dood te gaan. Na 3 heb je UAV, 4 Care package en na 5 Sentry (hoe hoger je level is, hoe meer je er unlucked). Dat sneller reloaden zijn je perks. Perks zijn speciale voordelen die je bij elke class kan toepassen. Sneller reloaden gaat gepaard met snel mikken, is de sleight of hand dacht ik. Je hebt allemaal verschillende perks die je unlucked en zo kan je elke class aanpassen naar hoe jij wilt en wat jij het fijnste voordeel vind (sneller rennen, sneller herladen, meer kogels bv).

Hopelijk snap je het nu wat beter.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80062127
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Je hebt het hier over 2 dingen. Je hebt killstreak rewards, wat speciale beloningen zijn als je een paar kills achter elkaar maakt zonder dood te gaan. Na 3 heb je UAV, 4 Care package en na 5 Sentry (hoe hoger je level is, hoe meer je er unlucked). Dat sneller reloaden zijn je perks. Perks zijn speciale voordelen die je bij elke class kan toepassen. Sneller reloaden gaat gepaard met snel mikken, is de sleight of hand dacht ik. Je hebt allemaal verschillende perks die je unlucked en zo kan je elke class aanpassen naar hoe jij wilt en wat jij het fijnste voordeel vind (sneller rennen, sneller herladen, meer kogels bv).

Hopelijk snap je het nu wat beter.
En die perks kan je dus per class samenstellen zodat je je character het beste op de wapens aan kan passen. En die perks zijn dus altijd aanwezig, en de killstreak rewards kan je altijd krijgen, als je maar goed je best doet .

Stuk duidelijker, thx !!
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 april 2010 @ 21:53:08 #58
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80062417
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
om je vijanden te localiseren kun je ook goed je teammaten gebruiken op 2 manieren.

1: LUISTER naar ze. ook al is het een andere taal, vaak kan je er veel nuttige info uit halen die eigenlijk niet eens voor jou bedoeld is.
2: kijk op je mapje waar je teammaten minder snel bewegen en je ze vaker en "hysterischer" ziet praten (je ziet het aan hun icoontje als ze praten). Daarbij bedoel ik het mapje wat je ziet als je op start drukt. ik gebruik dit heel vaak en hiermee localiseer je het gros van je vijanden omdat je team hier als vliegen bij elkaar clustert.

mensen hier gaan me nu waarschijnlijk afzeiken maar ik gebruik dit heel vaak en dit werkt vrijwel altijd feilloos. Deze manier is heel goed om vijanden te flanken puur door in een wijde boog om je team heen te lopen. Voor je het weet heb je weer een fijne killstreak.

laatste tip: als je een kogel vlak langs je hoort fluiten. GA LIGGEN, als het van een assault rifle is kan je er vrijwel niks tegen doen als hij je eenmaal in het vizier heeft en maakt het dus niks uit, als het van een sniper is kan hij je hoogstwaarschijnlijk niet meer raken als je eenmaal ligt.
en als je neergeschoten wordt niet die killcam skippen maar snel op start duwen om te kijken waar het andere team zich bevindt natuurlijk
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80063603
Waarom reageer ik ook in dit topic, ik heb nu zo een zin om MW2 te spelen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80067961
jeetje.. heel de avond al slome verbinding
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_80068665
Dat is bijna elke avond zo. Altijd een feest.
  donderdag 8 april 2010 @ 00:39:58 #62
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80069420
Zo, aangezien de gedownloade gekochte versie van Just Cause 2 het op mijn laptop niet doet, slinger ik zo mijn PS3 weer aan voor een aantal potjes COD
Tics van je petten.
pi_80069636
Even een verkapt TVP-tje plaatsen.
Heb de afgelopen 2 weken misschien 1 avondje lopen hakken.
Beetje druk met andere zooi.
En ik wil ook die nieuwe maps!
  donderdag 8 april 2010 @ 10:58:23 #64
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_80075246
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:54 schreef KintoUn het volgende:
Even een verkapt TVP-tje plaatsen.
Heb de afgelopen 2 weken misschien 1 avondje lopen hakken.
Beetje druk met andere zooi.
En ik wil ook die nieuwe maps!

Ik wil ze ook, maar ik vind 17,- echt belachelijk veel voor een paar mapjes.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:19:48 #65
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_80076034
Heb gister eindelijk de nieuwe mappen gedownload. (heel t doubleXP feest gemist ) Heb t allemaal te druk gehad de laatste 2 weken en gister ook niet langer dan 30min kunnen spelen. Maaaarrrrrrr ik kwam dus gelijk in een lobby terecht met 3 gasten met hun gamertag (dus niet clantag) in groene en roze letters en plaatjes van xbox buttons in hun naam etc. 1 gast heette: (blauwe xbox button) MODDED (blauwe xbox button) en de 'D's waren roze en de andere letters groen

Dus ik denk ik kom ik zo'n maximaal gemodde game aan maar die gasten zogen vollop hard. Zaten allemaal bij elkaar te kutten met tactical insertion terwijl we gewoon TDM deden?

vraag 1: hoe krijg je je naam zo verneukt
vraag 2: wtf waren ze aan het doen. Ze hebben geen potje gewonnen terwijl ik de nieuwe mappen voor t allereerst speelde en dus totaal de weg niet wist.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_80078115
Ik gebruik bijna altijd dezelfde perks.

Scavenger om ammo op te pakken van doden.
Cold Blodded : Onzichtbaar voor UAV, Heli's ect , rode naam weg en dingen
Ninja Pro : Niet hoorbaar en te zien op radar.
( zijn deze wel handig ? gebruik altijd silencer )

Iemand anders ervaringen met perks ?
Hoe doen juliie de perks een waarom
?

Ben ik wel benieuwd naar.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:10:41 #67
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_80078125
1: geen idee ik zag er ook een.
2: die gasten waren aan het boosten denk ik. Elkaar afmaken voor de XP en snel snel 10 prestige te halen. Dat is precies de reden dat ik het niet zo op prestige heb. Al die 12 jarige engelse mannetjes met 10 prestige die er geen zak van kunnen.
pi_80080077
Ook leuk om met je normale level 70 iedereen in de pan te hakken. Dan leren die mafkezen die denken dat prestige iets betekent een lesje. Ik heb nu iets van 240 uur gespeeld en ik wil niet eens weten hoeveelste prestige ik zou kunnen zijn.
pi_80080742
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef mindyourstep het volgende:

?

Als je cold blooded gebruikt is het wel zo verstandig om er een silencer erbij te gebruiken.

Als ik zo'n groot mogelijk kill streak probeer te halen gebruik ik
- Scavanger Pro
- Danger Close
-Ninja Pro (Die vind ik sowieso de beste 3e perk)
- Claymore (Ben er laatst achtergekomen dat je er maximaal 2 kan plaatsen, liep niet zo goed af )

M4A1 met Grenade Launcher.

Ik ben daarmee op z'n best bij Afghan bij dat ene hoge plekje, die daar ja

En nee ik ben geen camper!!
pi_80080817
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef mindyourstep het volgende:

?

Weet niet welk level je hebt, maar gegeven moment kun je One Man Army bij Perk 1 unlocken.
Wanneer je die op pro geheel vrijspeelt (150 kills) kun je tijdens de match van class wisselen, in zo'n 5 sec.
Dus ik pas m'n class enigszins aan om de tegenstander. Lopen d'r heel veel heartbeatsensors rond, ga ik voor Ninja, lopen er heel veel Marathonlightweight-knife motherfuckers rond, ga ik voor Stopping Power etc.

Ik speel dus met verschillende perks. Maar meestal wel ColdBloodedPro, ontzettend handig.
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_80080988
Ik ben op level 611. Heb alle perks , maar nogn iet allemaal op pro omdat ik bijna altijd dezelfde gebruik.

tips hoe om te gaan met welke perk zijn welkom ! :d
pi_80081005
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef mindyourstep het volgende:
Ik ben op level 61. Heb alle perks , maar nogn iet allemaal op pro omdat ik bijna altijd dezelfde gebruik.

pi_80081259
Gisteren kwam het voor dat een tegenstander op geen enkele manier gedood kon worden. Ik heb geloof ik 3 magazijnen rpd in z'n muil geschoten en nog 2 andere spelers op hetzelfde moment ook, maar hij bleef maar rondrennen en springen. (hij kon ons ook niet doden)
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_80081299
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef mindyourstep het volgende:
Ik ben op level 611. Heb alle perks , maar nogn iet allemaal op pro omdat ik bijna altijd dezelfde gebruik.

Ga pro's halen op zoveel mogelijk.

Op Sitrep en Laststand vind ik ze allemaal wel even goed bruikbaar op pro niveau.
pi_80081359
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef ClioSporT het volgende:
Gisteren kwam het voor dat een tegenstander op geen enkele manier gedood kon worden. Ik heb geloof ik 3 magazijnen rpd in z'n muil geschoten en nog 2 andere spelers op hetzelfde moment ook, maar hij bleef maar rondrennen en springen. (hij kon ons ook niet doden)
Hacker/bot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')