Yep.quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:43 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Dus je moet 10x level 70 behaald hebben wil je dat verrekte icoontje krijgen?
Je hebt het hier over 2 dingen. Je hebt killstreak rewards, wat speciale beloningen zijn als je een paar kills achter elkaar maakt zonder dood te gaan. Na 3 heb je UAV, 4 Care package en na 5 Sentry (hoe hoger je level is, hoe meer je er unlucked). Dat sneller reloaden zijn je perks. Perks zijn speciale voordelen die je bij elke class kan toepassen. Sneller reloaden gaat gepaard met snel mikken, is de sleight of hand dacht ik. Je hebt allemaal verschillende perks die je unlucked en zo kan je elke class aanpassen naar hoe jij wilt en wat jij het fijnste voordeel vind (sneller rennen, sneller herladen, meer kogels bv).quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef ForumGek het volgende:
Damn, heb het nu een paar uur gespeeld en wel erg vet. Mis wel een beetje interactie met teammates (speel voornamelijk team deathmatch, maar dan met variant). Merk wel dat ik zelf beter wordt (In paar uur naar lvl9 gegaan). Vooral 1 op 1 kills win ik vaker dan eerst. Heb erg gelet op niet door het midden lopen en dat werkt wel. Toen ik knife unlocked had direct geprobeert en first kill was met knife, erg rewarding kan ik je zeggen.
Ik begrijp alleen nog niet zo veel van het bonus systeem, soms kan je dingen laten droppen, dan kan je weer sneller reloaden?
En die perks kan je dus per class samenstellen zodat je je character het beste op de wapens aan kan passen. En die perks zijn dus altijd aanwezig, en de killstreak rewards kan je altijd krijgen, als je maar goed je best doetquote:Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je hebt het hier over 2 dingen. Je hebt killstreak rewards, wat speciale beloningen zijn als je een paar kills achter elkaar maakt zonder dood te gaan. Na 3 heb je UAV, 4 Care package en na 5 Sentry (hoe hoger je level is, hoe meer je er unlucked). Dat sneller reloaden zijn je perks. Perks zijn speciale voordelen die je bij elke class kan toepassen. Sneller reloaden gaat gepaard met snel mikken, is de sleight of hand dacht ik. Je hebt allemaal verschillende perks die je unlucked en zo kan je elke class aanpassen naar hoe jij wilt en wat jij het fijnste voordeel vind (sneller rennen, sneller herladen, meer kogels bv).
Hopelijk snap je het nu wat beter.
en als je neergeschoten wordt niet die killcam skippen maar snel op start duwen om te kijken waar het andere team zich bevindt natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef houdoeenbedanktdoei het volgende:
om je vijanden te localiseren kun je ook goed je teammaten gebruiken op 2 manieren.
1: LUISTER naar ze. ook al is het een andere taal, vaak kan je er veel nuttige info uit halen die eigenlijk niet eens voor jou bedoeld is.
2: kijk op je mapje waar je teammaten minder snel bewegen en je ze vaker en "hysterischer" ziet praten (je ziet het aan hun icoontje als ze praten). Daarbij bedoel ik het mapje wat je ziet als je op start drukt. ik gebruik dit heel vaak en hiermee localiseer je het gros van je vijanden omdat je team hier als vliegen bij elkaar clustert.
mensen hier gaan me nu waarschijnlijk afzeiken maar ik gebruik dit heel vaak en dit werkt vrijwel altijd feilloos. Deze manier is heel goed om vijanden te flanken puur door in een wijde boog om je team heen te lopen. Voor je het weet heb je weer een fijne killstreak.
laatste tip: als je een kogel vlak langs je hoort fluiten. GA LIGGEN, als het van een assault rifle is kan je er vrijwel niks tegen doen als hij je eenmaal in het vizier heeft en maakt het dus niks uit, als het van een sniper is kan hij je hoogstwaarschijnlijk niet meer raken als je eenmaal ligt.
Ik wil ze ook, maar ik vind 17,- echt belachelijk veel voor een paar mapjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:54 schreef KintoUn het volgende:
Even een verkapt TVP-tje plaatsen.
Heb de afgelopen 2 weken misschien 1 avondje lopen hakken.
Beetje druk met andere zooi.
En ik wil ook die nieuwe maps!
Als je cold blooded gebruikt is het wel zo verstandig om er een silencer erbij te gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef mindyourstep het volgende:
Ik gebruik bijna altijd dezelfde perks.
Scavenger om ammo op te pakken van doden.
Cold Blodded : Onzichtbaar voor UAV, Heli's ect , rode naam weg en dingen
Ninja Pro : Niet hoorbaar en te zien op radar.
( zijn deze wel handig ? gebruik altijd silencer )
Iemand anders ervaringen met perks ?
Hoe doen juliie de perks een waarom
?
Ben ik wel benieuwd naar.
Weet niet welk level je hebt, maar gegeven moment kun je One Man Army bij Perk 1 unlocken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef mindyourstep het volgende:
Ik gebruik bijna altijd dezelfde perks.
Scavenger om ammo op te pakken van doden.
Cold Blodded : Onzichtbaar voor UAV, Heli's ect , rode naam weg en dingen
Ninja Pro : Niet hoorbaar en te zien op radar.
( zijn deze wel handig ? gebruik altijd silencer )
Iemand anders ervaringen met perks ?
Hoe doen juliie de perks een waarom
?
Ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef mindyourstep het volgende:
Ik ben op level 61. Heb alle perks , maar nogn iet allemaal op pro omdat ik bijna altijd dezelfde gebruik.
tips hoe om te gaan met welke perk zijn welkom ! :d
Ga pro's halen op zoveel mogelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef mindyourstep het volgende:
Ik ben op level 611. Heb alle perks , maar nogn iet allemaal op pro omdat ik bijna altijd dezelfde gebruik.
tips hoe om te gaan met welke perk zijn welkom ! :d
Hacker/bot.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef ClioSporT het volgende:
Gisteren kwam het voor dat een tegenstander op geen enkele manier gedood kon worden. Ik heb geloof ik 3 magazijnen rpd in z'n muil geschoten en nog 2 andere spelers op hetzelfde moment ook, maar hij bleef maar rondrennen en springen. (hij kon ons ook niet doden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |