Bekend probleem maar een mogelijke oplossing is een coldblooded AA-12 class.. Verder niet als een gek wegrennen maar meteen verschuilen en ff campen helpt toch.quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 01:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik de enige die systematisch gespawnkilled wordt? Ik kan soms nog geen 3 stappen zetten of er schiet iemand in mijn rug.. Dan respawn ik en word ik meteen weer gekilled. Enzovoorts.
Op de killcam ziet dat er zo leuk uit. Dan word je twee of meer keer op een killcam gekilled.
Het enige dat dan helpt is om een andere match te zoeken of om te gaan campen. Campen is voor wijvendus dat is geen oplossing.
Gebeurt nou ook weer niet zo vaak toch? Komt bij mij ook wel eens voor, vooral op Scrapyard, maar dan hoogstens 1 x per potje ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik de enige die systematisch gespawnkilled wordt? Ik kan soms nog geen 3 stappen zetten of er schiet iemand in mijn rug.. Dan respawn ik en word ik meteen weer gekilled. Enzovoorts.
Op de killcam ziet dat er zo leuk uit. Dan word je twee of meer keer op een killcam gekilled.
Het enige dat dan helpt is om een andere match te zoeken of om te gaan campen. Campen is voor wijvendus dat is geen oplossing.
Het was eerder een TVP met een dubbele V. Ik kon zo snel niks beters verzinnen. Xbox360 hiero.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Da's wel een lange psn ID
Mijnes is blokkie87, voeg maar toe
Zo'n beetje het eerste opmerkelijke filmpje van MW2 wat op youtube kwamquote:Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef Asgard het volgende:
Hebben jullie dat knife filmpje op dumpert al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
Dit filmpje is denk ik eht bekendste filmpje van MW2quote:Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef Asgard het volgende:
Hebben jullie dat knife filmpje op dumpert al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
Kan niet .. ?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:41 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben net geprestiged.
Heb ik al mn classes (en pro-perks) nog + kan gewoon alle gamemodus spelen.
fucking vetquote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zo'n beetje het eerste opmerkelijke filmpje van MW2 wat op youtube kwamis ook wel aardig
Modern Warfare 2: Optic Nation Top 5 Kill Cams of The Week Special Edition (MW2 Gameplay/Commentary)
Als je overal head-first naar binnen gaat dan zul je vaker dood gaan ja. Ik gebruik nooit rapid fire want dan sproei ik alle kanten op en meestal net om degene waar ik op schiet heen. Ik doe het met de acr silenced dan. Als je een silencer hebt, icm met cold blooded dan zien de boeven je niet op de map terug en word je vanzelf wat minder geknifed. Als je dan ook nog een claymore gebruikt om je achterkant te beschermen dan zit je gebakken.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Nou lvl 32 inmiddels.
Het gaat nog steeds slecht. Mijn KD ratio schommelt nog altijd rond de 0.40. Het lijkt wel alsof vijanden vele malen sneller kunnen reageren dan ik. Ligt dit misschien aan hun internet? Ik heb niet supersnel internet maar kan het spel verder wel gewoon prima draaien. Zonder lag.
In de meeste potjes ben ik degene die het meest dood gaat... en de minste kills op zn naam heeft.
Ik zie vaak veel mensen van een veel lager lvl dan mij die het veel beter doen.
Verder ben ik meer van het rondrennen en vlaggen veroveren (domination), dan van het stil op een plekje liggen om te campen. En als ik het doe sluipt er altijd wel weer iemand van achteren binnen een halve minuut.
Als primairy gebruik ik de UMP45 met rapid fire en/of een acog scope.
Als secondary een .44 revolver.
Perks: Sleight of hand pro met afwisselend bling pro, stopping power pro, ninja pro en martyrdom als death streak.
Zie ik iets over het hoofd? Vijanden lijken atm zovaak meer 'pro' dan ik dat het minder leuk begint te worden
Wordt je voornamelijk van een afstandje of van dichtbij gekilled?quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Nou lvl 32 inmiddels.
Het gaat nog steeds slecht. Mijn KD ratio schommelt nog altijd rond de 0.40. Het lijkt wel alsof vijanden vele malen sneller kunnen reageren dan ik. Ligt dit misschien aan hun internet? Ik heb niet supersnel internet maar kan het spel verder wel gewoon prima draaien. Zonder lag.
In de meeste potjes ben ik degene die het meest dood gaat... en de minste kills op zn naam heeft.
Verder ben ik meer van het rondrennen en vlaggen veroveren (domination), dan van het stil op een plekje liggen om te campen. En als ik het doe sluipt er altijd wel weer iemand van achteren binnen een halve minuut.
Perks: Sleight of hand pro met afwisselend bling pro, stopping power pro, ninja pro en martyrdom als death streak.
Zie ik iets over het hoofd? Vijanden lijken atm zovaak meer 'pro' dan ik dat het minder leuk begint te worden
UMP met silencer is wél heel accuraat, misschien zelfs beter dan de gemiddelde assault rifle..quote:Op woensdag 7 april 2010 16:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Wordt je voornamelijk van een afstandje of van dichtbij gekilled?
Een Assault Rifle is meestal toch wel fijner om mee te beginnen, en dan een AA-12 of Spas als secondary.
Met de UMP heb je nou eenmaal niet zo veel trefzekere range en zeker met rapid fire wordt het gewoon erg lastig om er iemand van een afstandje mee om te brengen.
Probeer goed op te letten waar iedereen vandaan kan komen (afhankelijk van welke punten jullie en de tegenstanders hebben en tegen wat voor mensen je speelt).
Ook tactisch om gaan met Harriers/Hinds/Pavelows/Choppergunners/AC130's van de tegenstander scheelt enorm in het aantal deaths.
Dus: Niet zomaar op het laatste punt gaan liggen tussen vijandelijk vuur, een beetje achter teammaten blijven staan en er je voordeel van doen als zij neergeschoten worden (je weet waar iemand zit) en open plaatsen vermijden.
kan altijd.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:41 schreef mindyourstep het volgende:
Hoe zit het met de kezue prestitge ?
Ben er nog niet over uit of ik dit wel wil doen.
Ben bijna bij level 70 , blij dat k dat AK gun heb.
Moet ik hem weer vrijgeven.
Kan ik ook later voor prestige kiezen ? Of is dit een eenmalig keuzemoment .
Wel accuraat, niet enorm bruikbaar. Beetje vergelijkbaar met de Tar.quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 16:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
UMP met silencer is wél heel accuraat, misschien zelfs beter dan de gemiddelde assault rifle..
Voordeel van 1x prestigen is de prestige challenges/titles/emblems maar je zit dan met je (in mijn ogen) lelijke prestige symbolquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 16:41 schreef mindyourstep het volgende:
Hoe zit het met de kezue prestitge ?
Ben er nog niet over uit of ik dit wel wil doen.
Ben bijna bij level 70 , blij dat k dat AK gun heb.
Moet ik hem weer vrijgeven.
Kan ik ook later voor prestige kiezen ? Of is dit een eenmalig keuzemoment .
Mijn tip hiervoor is.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Nou lvl 32 inmiddels.
Beide.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Wordt je voornamelijk van een afstandje of van dichtbij gekilled?
Een Assault Rifle is meestal toch wel fijner om mee te beginnen, en dan een AA-12 of Spas als secondary.
Met de UMP heb je nou eenmaal niet zo veel trefzekere range en zeker met rapid fire wordt het gewoon erg lastig om er iemand van een afstandje mee om te brengen.
Probeer goed op te letten waar iedereen vandaan kan komen (afhankelijk van welke punten jullie en de tegenstanders hebben en tegen wat voor mensen je speelt).
Ook tactisch om gaan met Harriers/Hinds/Pavelows/Choppergunners/AC130's van de tegenstander scheelt enorm in het aantal deaths.
Dus: Niet zomaar op het laatste punt gaan liggen tussen vijandelijk vuur, een beetje achter teammaten blijven staan en er je voordeel van doen als zij neergeschoten worden (je weet waar iemand zit) en open plaatsen vermijden.
1 kill, 1 assist. 18 keer dood met deze tactiekquote:Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Als je overal head-first naar binnen gaat dan zul je vaker dood gaan ja. Ik gebruik nooit rapid fire want dan sproei ik alle kanten op en meestal net om degene waar ik op schiet heen. Ik doe het met de acr silenced dan. Als je een silencer hebt, icm met cold blooded dan zien de boeven je niet op de map terug en word je vanzelf wat minder geknifed. Als je dan ook nog een claymore gebruikt om je achterkant te beschermen dan zit je gebakken.
Volgens mij kan ik er beter helemaal mee ophouden. Ik reageer al vrij snel al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:58 schreef SoldMayor het volgende:
Als beginner moet je gewoon zo snel mogelijk zorgen dat je reactie vermogen sneller wordt.
reactie vermogen is enigste wat bijna telt in COD
GlenSpeyquote:Op woensdag 7 april 2010 17:58 schreef ForumGek het volgende:
Wat is je ID, dan voeg ik je ff toe, kunnen we samen de kneus uithangen!
Wordt vanzelf beter.quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 17:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik er beter helemaal mee ophouden. Ik reageer al vrij snel al zeg ik het zelf.
Tis echt puur het targeten wat niet wil lukken.
Bekijk gewoon maps waarop je kunt spelen en pas je classes daar op aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Wordt vanzelf beter.
Beginnen met schieten en dan pas targetten werkt ook vaak beter omdat je na 1 kogel ontvangen te hebben al minder richt.
Verder is de Scar wel een aardig wapen al vind ik 'm niet zo fantastisch, te langzaam voor onverwachte close combat.
Probeer eens de M4A1 en ga daar mee oefenen.
Claymore, flash, Scavenger, Stopping Power & Ninja (of steady aim) en ik denk dat je heel wat verder komt.
Bedenk ook waar je wapens goed in zijn. Als je een tegenstander om een hoekje verwacht switch dan naar een shotgun/machinepistool.
Oh en nog een tip: let op de radar waar tegenstanders en maten zijn, erg belangrijk!
Elke keer na lvl 70, ook van je prestige.quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:33 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Bekijk gewoon maps waarop je kunt spelen en pas je classes daar op aan.
Op grote maps kiezen voor aussault rifles / snipers / launchers (Wasteland, Derail)
Kleinere maps voor submachine guns en shotguns (Terminal, Highrise etc.)
Weet iemand hoe dat nou met prestigen zit?
Zit nu level 10 nadat ik voor 't eerst opnieuw ben begonnen. Wanneer ben ik dan bij m'n 2e prestige en zo verder?
Dus je moet 10x level 70 behaald hebben wil je dat verrekte icoontje krijgen?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Elke keer na lvl 70, ook van je prestige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |