abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:28:26 #1
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80026181
Welkom bij de OP van Modern Warfare 2. Dit topic is alleen bedoeld voor de Playstation 3 en Xbox 360 gebruikers. De PC gebruikers hebben een eigen topic. Meer informatie volgt:

Modern Warfare 2 is een vervolg op Call of Duty 4. Ook nu is er weer sterke single player met allemaal verschillende en actie volle missies. Maar waar Modern Warfare 2 toch vooral op draait is natuurlijk op de online multiplayer. Ook hier op Fok! doen wij lekker mee aan het online spektakel. Iedereen die op Fok! zit en Modern Warfare 2 speelt kan en mag als Clan Tag: [Fok!] gebruiken.

De Fok! soldiers:

De Xbox 360 helden!

Je gamertag toevoegen: http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=65

Naar aanleiding van de discussie tussen mensen die tactisch wilden spelen en mensen die alleen kills wilden halen hier alle helden die tactisch de voorkeur geven.

Je gamertag toevoegen: http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=70

De Playstation 3 helden!

Je gamertag toevoegen: http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=67

Informatie over online multiplayer Modern Warfare 2:

De wapens: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/weapons/
De perks: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/
De online maps: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/maps/
De killstreaks: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/killstreaks/
De deathstreaks: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/deathstreaks/
De callsigns: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/callsigns/
De achievements: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/singleplayer/achievements/

Een paar leuke Modern Warfare video's:

Bekijk deze YouTube-video

En op deze OP zitten geen rechten Alleen wel veel voor de maker van de OP

P.S. Dat het niet ALTIJD goed gaat als wat FOK!'ers CTF samenspelen zie je hier:

OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door VASND op 07-04-2010 16:53:58 ]
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:44:36 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80026801
Ik slinger mn ps3 zo ook weer aan.
Tics van je petten.
pi_80027191
Die map Bailout ofzo is wel erg tof
pi_80029044
tvp
pi_80029458
Ben ik de enige die systematisch gespawnkilled wordt? Ik kan soms nog geen 3 stappen zetten of er schiet iemand in mijn rug.. Dan respawn ik en word ik meteen weer gekilled. Enzovoorts.

Op de killcam ziet dat er zo leuk uit. Dan word je twee of meer keer op een killcam gekilled.
Het enige dat dan helpt is om een andere match te zoeken of om te gaan campen. Campen is voor wijven dus dat is geen oplossing.
  woensdag 7 april 2010 @ 04:35:48 #6
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80030386
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 01:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik de enige die systematisch gespawnkilled wordt? Ik kan soms nog geen 3 stappen zetten of er schiet iemand in mijn rug.. Dan respawn ik en word ik meteen weer gekilled. Enzovoorts.

Op de killcam ziet dat er zo leuk uit. Dan word je twee of meer keer op een killcam gekilled.
Het enige dat dan helpt is om een andere match te zoeken of om te gaan campen. Campen is voor wijven dus dat is geen oplossing.
Bekend probleem maar een mogelijke oplossing is een coldblooded AA-12 class.. Verder niet als een gek wegrennen maar meteen verschuilen en ff campen helpt toch.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  woensdag 7 april 2010 @ 04:43:15 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80030397
Marathon + leightweight. Volle sprint pleite, en dan even ergens achter wachten. Dan terugpakken
Tics van je petten.
  woensdag 7 april 2010 @ 08:12:50 #8
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80031218
TVPauper
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80031351
jaaaa
pi_80031485
TerugVindPistool.
pi_80031672
Kan nog steeds niet spelen. Moet hier eigenlijk ook niet meer kijken, het jeukt man haha. Vanavond nog ff andere kabels proberen anders laten fixen bij een 'mannetje' via markplaats .
pi_80031697
quote:
Op woensdag 7 april 2010 01:40 schreef KoningStoma het volgende:

Gebeurt nou ook weer niet zo vaak toch? Komt bij mij ook wel eens voor, vooral op Scrapyard, maar dan hoogstens 1 x per potje ofzo.
pi_80031702
TVP
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80032112
tvp, nu campaign aan het doorlopen, daarna online geweld opzoeken!
Fingerspitzgefühl
pi_80034531
ThrowingVectorPainkiller
pi_80034902
gisteren eindelijk mastery voor mijn barett gehaald. Wat is het ongelofelijk klote om die fmj penetrationkills te halen. Door ruiten heenschieten telt dan wel mee, maar er zit altijd een of andere idioot in mijn team die de ruiten knifed voor beter zicht...

Gisteren ook weer een paar marathon/lightweight/commando tac knife gasten tegengekomen. Wat zijn die irritant als ze met 3 man in polonaise rennen.. 1 of twee krijg je wel neer, maar die laatste heeft je altijd.. Claymores helpen niet, en het is zo vervelend dat je ze niet kan neerschieten als ze in hun steek animatie zitten..

Wat zijn jullie psn ids? psn overview in de op doet het niet voor mij..
  woensdag 7 april 2010 @ 10:42:34 #17
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_80034912
ThumperVVastelandPredator
pi_80035142
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:42 schreef BobLeSponge het volgende:
ThumperVVastelandPredator
Da's wel een lange psn ID

Mijnes is blokkie87, voeg maar toe
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 april 2010 @ 10:50:57 #19
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_80035248
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Da's wel een lange psn ID

Mijnes is blokkie87, voeg maar toe
Het was eerder een TVP met een dubbele V. Ik kon zo snel niks beters verzinnen. Xbox360 hiero.
pi_80036074
pi_80036427
TVP
I'm awesome, and I fuck dolphins.
pi_80036755
Over dat spawn killen dat is zeker kut en gebeurt zeker niet alleen in scrapyard.
Ik had het in Estate (domination), word je vlak bij B neergedropt (huis in het midden van het level)(game was al begonnen).
Ik loop naar het grote huis, neergepoft na 2 stappen.
Zelfde plek gedropt, probeer een klein stukje naar c te lopen om vervoglens terug te pakken, twee stappen weer dood, andere dude.
Ik zag dat deze naar b aan het lopen was, word ik bij b gedropt staat een gozer van mijn team voor me in de lucht te knallen word geknived door de gast die mij als laatste had, ik was nog bezig met wapen wisselen (was sniper) en knive dood.
fijn

Gister weer een leuk potje.
Nuke gehaald bij een maat van mij.
Hij heeft alleen wat problemen met zijn ps3, die blijft zo nu en dan hangen.
Zo ook deze keer nuke erin gegooid, kreeg de score in beeld.
hmm score blijft wel lang in beeld.... kut hij hangt.
heeft ie de nuke niet meegeteld
pi_80037091
Hebben jullie dat knife filmpje op dumpert al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
pi_80038708
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef Asgard het volgende:
Zo'n beetje het eerste opmerkelijke filmpje van MW2 wat op youtube kwam

is ook wel aardig
pi_80039951
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef Asgard het volgende:
Dit filmpje is denk ik eht bekendste filmpje van MW2
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80043460
Ben net geprestiged.
Heb ik al mn classes (en pro-perks) nog + kan gewoon alle gamemodus spelen.
l|||-------|||l
pi_80043510
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:41 schreef Silvanovisch het volgende:
Ben net geprestiged.
Heb ik al mn classes (en pro-perks) nog + kan gewoon alle gamemodus spelen.
Kan niet .. ?
pi_80043629
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:43 schreef Parvus het volgende:

[..]

Kan niet .. ?
Ik maak vanavond wel filmpie oke? Ik heb nu even other things to do.
l|||-------|||l
pi_80043801
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef Parvus het volgende:

[..]

Zo'n beetje het eerste opmerkelijke filmpje van MW2 wat op youtube kwam

is ook wel aardig
fucking vet throwing knife kills zijn dan natuurlijk ook de meest epische kills van dit spel
  woensdag 7 april 2010 @ 15:05:43 #30
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80044326
In de tussentijd misschien maar ff iedereen zn tagjes hier neer pleuren, dan zet ik ze wel in de OP zo lang het nog kan.

-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  woensdag 7 april 2010 @ 15:38:22 #31
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_80045513
pi_80046478
tvp
pi_80047324
Nou lvl 32 inmiddels.
Het gaat nog steeds slecht. Mijn KD ratio schommelt nog altijd rond de 0.40. Het lijkt wel alsof vijanden vele malen sneller kunnen reageren dan ik. Ligt dit misschien aan hun internet? Ik heb niet supersnel internet maar kan het spel verder wel gewoon prima draaien. Zonder lag.
In de meeste potjes ben ik degene die het meest dood gaat... en de minste kills op zn naam heeft.

Ik zie vaak veel mensen van een veel lager lvl dan mij die het veel beter doen.
Verder ben ik meer van het rondrennen en vlaggen veroveren (domination), dan van het stil op een plekje liggen om te campen. En als ik het doe sluipt er altijd wel weer iemand van achteren binnen een halve minuut.

Als primairy gebruik ik de UMP45 met rapid fire en/of een acog scope.
Als secondary een .44 revolver.
Perks: Sleight of hand pro met afwisselend bling pro, stopping power pro, ninja pro en martyrdom als death streak.

Zie ik iets over het hoofd? Vijanden lijken atm zovaak meer 'pro' dan ik dat het minder leuk begint te worden
  woensdag 7 april 2010 @ 16:37:57 #34
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_80047966
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Nou lvl 32 inmiddels.
Het gaat nog steeds slecht. Mijn KD ratio schommelt nog altijd rond de 0.40. Het lijkt wel alsof vijanden vele malen sneller kunnen reageren dan ik. Ligt dit misschien aan hun internet? Ik heb niet supersnel internet maar kan het spel verder wel gewoon prima draaien. Zonder lag.
In de meeste potjes ben ik degene die het meest dood gaat... en de minste kills op zn naam heeft.

Verder ben ik meer van het rondrennen en vlaggen veroveren (domination), dan van het stil op een plekje liggen om te campen. En als ik het doe sluipt er altijd wel weer iemand van achteren binnen een halve minuut.

Perks: Sleight of hand pro met afwisselend bling pro, stopping power pro, ninja pro en martyrdom als death streak.

Zie ik iets over het hoofd? Vijanden lijken atm zovaak meer 'pro' dan ik dat het minder leuk begint te worden
Als je overal head-first naar binnen gaat dan zul je vaker dood gaan ja. Ik gebruik nooit rapid fire want dan sproei ik alle kanten op en meestal net om degene waar ik op schiet heen. Ik doe het met de acr silenced dan. Als je een silencer hebt, icm met cold blooded dan zien de boeven je niet op de map terug en word je vanzelf wat minder geknifed. Als je dan ook nog een claymore gebruikt om je achterkant te beschermen dan zit je gebakken.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:40:37 #35
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80048064
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Nou lvl 32 inmiddels.

Wordt je voornamelijk van een afstandje of van dichtbij gekilled?
Een Assault Rifle is meestal toch wel fijner om mee te beginnen, en dan een AA-12 of Spas als secondary.
Met de UMP heb je nou eenmaal niet zo veel trefzekere range en zeker met rapid fire wordt het gewoon erg lastig om er iemand van een afstandje mee om te brengen.
Probeer goed op te letten waar iedereen vandaan kan komen (afhankelijk van welke punten jullie en de tegenstanders hebben en tegen wat voor mensen je speelt).
Ook tactisch om gaan met Harriers/Hinds/Pavelows/Choppergunners/AC130's van de tegenstander scheelt enorm in het aantal deaths.
Dus: Niet zomaar op het laatste punt gaan liggen tussen vijandelijk vuur, een beetje achter teammaten blijven staan en er je voordeel van doen als zij neergeschoten worden (je weet waar iemand zit) en open plaatsen vermijden.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_80048115
Hoe zit het met de kezue prestitge ?

Ben er nog niet over uit of ik dit wel wil doen.

Ben bijna bij level 70 , blij dat k dat AK gun heb.
Moet ik hem weer vrijgeven.

Kan ik ook later voor prestige kiezen ? Of is dit een eenmalig keuzemoment .
  woensdag 7 april 2010 @ 16:45:52 #37
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80048300
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:40 schreef VASND het volgende:

[..]

Een Assault Rifle is meestal toch wel fijner om mee te beginnen, en dan een AA-12 of Spas als secondary.
Met de UMP heb je nou eenmaal niet zo veel trefzekere range en zeker met rapid fire wordt het gewoon erg lastig om er iemand van een afstandje mee om te brengen.
Probeer goed op te letten waar iedereen vandaan kan komen (afhankelijk van welke punten jullie en de tegenstanders hebben en tegen wat voor mensen je speelt).
Ook tactisch om gaan met Harriers/Hinds/Pavelows/Choppergunners/AC130's van de tegenstander scheelt enorm in het aantal deaths.
Dus: Niet zomaar op het laatste punt gaan liggen tussen vijandelijk vuur, een beetje achter teammaten blijven staan en er je voordeel van doen als zij neergeschoten worden (je weet waar iemand zit) en open plaatsen vermijden.
UMP met silencer is wél heel accuraat, misschien zelfs beter dan de gemiddelde assault rifle..
  woensdag 7 april 2010 @ 16:46:11 #38
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80048316
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:41 schreef mindyourstep het volgende:

kan altijd.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:49:50 #39
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80048473
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 16:45 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

UMP met silencer is wél heel accuraat, misschien zelfs beter dan de gemiddelde assault rifle..
Wel accuraat, niet enorm bruikbaar. Beetje vergelijkbaar met de Tar.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 16:41 schreef mindyourstep het volgende:

Voordeel van 1x prestigen is de prestige challenges/titles/emblems maar je zit dan met je (in mijn ogen) lelijke prestige symbol .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_80048847
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Nou lvl 32 inmiddels.

Mijn tip hiervoor is.
Probeer als (beginnende) speler zoveel mogelijk aan de zijkanten van de map te lopen, zal een stuk beter gaan. ( want wanneer je door het midden rent kun je van alle hoeken neergehaald worden )
pi_80048921
Als beginner moet je gewoon zo snel mogelijk zorgen dat je reactie vermogen sneller wordt.

reactie vermogen is enigste wat bijna telt in COD
pi_80048938
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:40 schreef VASND het volgende:

[..]

Beide.
Het probleem zit m in het targeten. Ik kan wel snel op L1 (PS3 ) drukken als ik een vijand zie, alleen ik moet dan vaak teveel zoeken omdat ze alle kanten op springen. En als ik het voorelkaar krijg heb ik veel last van de kickback, waardoor ik alle kanten op schiet
Maar misschien moet ik in plaats van een acog scope een red dot gebruiken. Is denk ik wat minder desorienterend tijdens het targeten.
pi_80049643
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef BobLeSponge het volgende:

[..]

Als je overal head-first naar binnen gaat dan zul je vaker dood gaan ja. Ik gebruik nooit rapid fire want dan sproei ik alle kanten op en meestal net om degene waar ik op schiet heen. Ik doe het met de acr silenced dan. Als je een silencer hebt, icm met cold blooded dan zien de boeven je niet op de map terug en word je vanzelf wat minder geknifed. Als je dan ook nog een claymore gebruikt om je achterkant te beschermen dan zit je gebakken.
1 kill, 1 assist. 18 keer dood met deze tactiek ScarH silenced met cold blooded.
pi_80049678
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:58 schreef SoldMayor het volgende:
Als beginner moet je gewoon zo snel mogelijk zorgen dat je reactie vermogen sneller wordt.

reactie vermogen is enigste wat bijna telt in COD
Volgens mij kan ik er beter helemaal mee ophouden. Ik reageer al vrij snel al zeg ik het zelf.
Tis echt puur het targeten wat niet wil lukken.
pi_80051323
Wat is je ID, dan voeg ik je ff toe, kunnen we samen de kneus uithangen!
Fingerspitzgefühl
pi_80051444
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:58 schreef ForumGek het volgende:
Wat is je ID, dan voeg ik je ff toe, kunnen we samen de kneus uithangen!
GlenSpey
Geen idee hoe of wat verder, heb ook geen headset.. dus ik zie het wel een keer als je er bent
  woensdag 7 april 2010 @ 18:09:53 #47
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80051781
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 17:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik er beter helemaal mee ophouden. Ik reageer al vrij snel al zeg ik het zelf.
Tis echt puur het targeten wat niet wil lukken.
Wordt vanzelf beter.
Beginnen met schieten en dan pas targetten werkt ook vaak beter omdat je na 1 kogel ontvangen te hebben al minder richt.
Verder is de Scar wel een aardig wapen al vind ik 'm niet zo fantastisch, te langzaam voor onverwachte close combat.

Probeer eens de M4A1 en ga daar mee oefenen.
Claymore, flash, Scavenger, Stopping Power & Ninja (of steady aim) en ik denk dat je heel wat verder komt.
Bedenk ook waar je wapens goed in zijn. Als je een tegenstander om een hoekje verwacht switch dan naar een shotgun/machinepistool.
Oh en nog een tip: let op de radar waar tegenstanders en maten zijn, erg belangrijk!
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_80052626
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef VASND het volgende:

[..]

Wordt vanzelf beter.
Beginnen met schieten en dan pas targetten werkt ook vaak beter omdat je na 1 kogel ontvangen te hebben al minder richt.
Verder is de Scar wel een aardig wapen al vind ik 'm niet zo fantastisch, te langzaam voor onverwachte close combat.

Probeer eens de M4A1 en ga daar mee oefenen.
Claymore, flash, Scavenger, Stopping Power & Ninja (of steady aim) en ik denk dat je heel wat verder komt.
Bedenk ook waar je wapens goed in zijn. Als je een tegenstander om een hoekje verwacht switch dan naar een shotgun/machinepistool.
Oh en nog een tip: let op de radar waar tegenstanders en maten zijn, erg belangrijk!
Bekijk gewoon maps waarop je kunt spelen en pas je classes daar op aan.

Op grote maps kiezen voor aussault rifles / snipers / launchers (Wasteland, Derail)
Kleinere maps voor submachine guns en shotguns (Terminal, Highrise etc.)

Weet iemand hoe dat nou met prestigen zit?
Zit nu level 10 nadat ik voor 't eerst opnieuw ben begonnen. Wanneer ben ik dan bij m'n 2e prestige en zo verder?
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
  woensdag 7 april 2010 @ 18:39:27 #49
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80052884
quote:
Op woensdag 7 april 2010 @ 18:33 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Bekijk gewoon maps waarop je kunt spelen en pas je classes daar op aan.

Op grote maps kiezen voor aussault rifles / snipers / launchers (Wasteland, Derail)
Kleinere maps voor submachine guns en shotguns (Terminal, Highrise etc.)

Weet iemand hoe dat nou met prestigen zit?
Zit nu level 10 nadat ik voor 't eerst opnieuw ben begonnen. Wanneer ben ik dan bij m'n 2e prestige en zo verder?
Elke keer na lvl 70, ook van je prestige.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_80052985
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef VASND het volgende:

[..]

Elke keer na lvl 70, ook van je prestige.
Dus je moet 10x level 70 behaald hebben wil je dat verrekte icoontje krijgen?
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')