Any. Ik vind ze niet zo fijn omdat ze allemaal single fire zijn.quote:
PP2000? Die heeft echt een bruut snelle fire-ratequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Any. Ik vind ze niet zo fijn omdat ze allemaal single fire zijn.
Heb de strijd ook al opgegeven hoor, rondrennen en knifen heb ik toch geen zin in
Gebruik nu die kleine machine pistooltjes als secondary, ben de naam ff kwijt. Maar ze lijken wel wat op een gewoon handpistool
Glock denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
PP2000? Die heeft echt een bruut snelle fire-rate
Vanavond potje doen Glen?
Raffi m93. Ben er atm mee bezig om de Akimbo te unlockenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
PP2000? Die heeft echt een bruut snelle fire-rate
Vanavond potje doen Glen?
Idem.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Vroegah wel, maar tegenwoordig niet meer
kunnen we niet gewoon een Fok! clan maken dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Hebben mensen hier ook werkelijk Fok! als clan tag?
Ik zie namelijk nooit iemand
blokkie87, we komen elkaar wel vaker tegenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Raffi m93. Ben er atm mee bezig om de Akimbo te unlocken![]()
Wat is je PSN naam?
Meestal pak ik gewoon random afkortingen/namen zoals EHBO of ANWB enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Idem.
Meestal gewoon NL ervoor. We zaten gisteren nog met zn 5en ofzo in een pot tegen een hoop andere nederlanders, was wel tof
^^ done !quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
blokkie87, we komen elkaar wel vaker tegen!
GlenSpeyquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef synchrowise het volgende:
Aangezien de lijst me spelers het niet meer doet (de link) stel ik voor dat iedere ps3 user zijn PSN naam even zegt, zodat anderen kunnen adden als friend.
Toppie, ik doe meequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:09 schreef synchrowise het volgende:
Aangezien de lijst me spelers het niet meer doet (de link) stel ik voor dat iedere ps3 user zijn PSN naam even zegt, zodat anderen kunnen adden als friend.
Haha je had gistere alleen maar kills met dat klote dingquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk vanaf vandaag weer fatsoenlijk internet zodat ik weer eens met volle verbinding kan spelen
Gisteren allereerste potje stim pack op onbekende map met 1 streepje verbinding en dan toch nog 9-7 scoren
Oh en de Javelin is veruit het beste wapen in de gehele game. Zowel qua werkbaarheid als qua gigantische hoeveelheid fun die ik er mee beleefEn de kills die ik er mee jat van Frankii
vind ik wel meevallen eigenlijk. de snelheid ligt gewoon wat lager. in CoD is dat meteen campen maar in vgl met bijvoorbeeld BF is dat prima te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
hardcore is echt alleen maar campen omdat je (et 1 kogel al dood bent....
Eigen keuze imo, campers zijn free killsquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
hardcore is echt alleen maar campen omdat je (et 1 kogel al dood bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |