Hé wat grappig, ik heb precies hetzelfde aantal als jij.quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb sinds afgelopen vrijdag m'n scores bij TDM voor de gein eens bij zitten houden. 873 kills en 191 deaths in 34 potjes. ACRErg fijn wapen.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hé wat grappig, ik heb precies hetzelfde aantal als jij.
Alleen dan 873 deaths en 191 kills
Je name change! Ik blijf het zeggenquote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb sinds afgelopen vrijdag m'n scores bij TDM voor de gein eens bij zitten houden. 873 kills en 191 deaths in 34 potjes. ACRErg fijn wapen.
Campen is ook noob (mijn mening), maar dan moet je het zelf niet doen als je het noob vindquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:36 schreef DeeBee het volgende:
Ow, wat een heerlijk dagje vandaag. En vanavond ging het helemaal top, o.a. net tegen een noob-clan die er weinig van bakten met z'n allen, lekker 30+ kills potje of 3/4.
Maar beste momentje van de avond was wel weer de hatemail die ik kreeg.Op sub-base speelde ik met scar-h silenced, m93 raffica akimbo (
, meer dan 1000 kills mee deze prestige, love them) en claymores. Nou ja, ging best prima, paar keer gepakt door zo'n gast. Maar kreeg er zelf ook wel wat in, toen bleef ik beetje op dat dak (aan de andere kant van dat hok waar iedereen altijd gaat zitten met die elektriciteit kast). Nou ja, haalde gewoon predator, harrier en daarna ac-130 (beetje mee aan het oefenen, kan er amper wat van, maar vandaag er wel 15 gehaald of zo) en van die 11 kills voor m'n streak had ik diezelfde baas wel keer of 4 denk ik (bleef gewoon beetje rondlopen bij de trappen en claymores plaatsen).
Anyway, mooie hatemail dat ik een 'focking noob camper' was, terwijl die gast zelf van die blinkende intervention call signs en emblems had, nou dan weet je wel hoe laat het is.Maar nee, nadat ik dat gereplyed had kreeg ik te horen dat 'snipen ok was. maar campen met een machine gun dat was voor fokking noobs of zo'. Heerlijk dat soort dudes.
Precies, heb het een keer geprobeerd, meestal komt er niemand. en dan als je uberhaupt al iemand kilt dan word je daarna gelijk afgemaakt door een ander.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap niet dat mensen het geduld hebben om te campen.
Altijd als ik het probeer dan komt er niemand. Zul je net zien.
Of ik krijg weer een mes in mn rug ofzoen claymores die weer te laat afgaan...
Of gewoon goed reactievermogen hebben( die van mij is niet zo goed maar ik schrik als er iemand plotseling tegen me aanloopt dus knife ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
Campen
UMP + Silencer, marathon, coldblooded pro en commando
Welke handgun?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:02 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben trouwens lvl 52, heb mn tactical knife nog steeds niet unlocked![]()
Kills maken met een handgun is ook zo lastig als je 3 miliseconden hebt om te reageren
Wat mij betreft allemaal, ik heb dan ook nooit een handgun als secondary weapon, altijd een shotgun eigenlijkquote:
Ben niet zo,n shotgun fan op 1887 akimbo na. Waarom shotgun eigenlijk? Als je van medium long range moet vechten met je shotgun (omdat je ammo op is van primary) dan ben je de lul.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat mij betreft allemaal, ik heb dan ook nooit een handgun als secondary weapon, altijd een shotgun eigenlijk!
Ik heb zelf gister met akimbo magnums gespeeld, die dingen zijn ook wel bruut zeg. Meerdere keren EAD gehaald door alleen m'n magnums te gebruiken en gewoon in kleine plekjes blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:36 schreef DeeBee het volgende:
Ow, wat een heerlijk dagje vandaag. En vanavond ging het helemaal top, o.a. net tegen een noob-clan die er weinig van bakten met z'n allen, lekker 30+ kills potje of 3/4.
Maar beste momentje van de avond was wel weer de hatemail die ik kreeg.Op sub-base speelde ik met scar-h silenced, m93 raffica akimbo (
, meer dan 1000 kills mee deze prestige, love them) en claymores. Nou ja, ging best prima, paar keer gepakt door zo'n gast. Maar kreeg er zelf ook wel wat in, toen bleef ik beetje op dat dak (aan de andere kant van dat hok waar iedereen altijd gaat zitten met die elektriciteit kast). Nou ja, haalde gewoon predator, harrier en daarna ac-130 (beetje mee aan het oefenen, kan er amper wat van, maar vandaag er wel 15 gehaald of zo) en van die 11 kills voor m'n streak had ik diezelfde baas wel keer of 4 denk ik (bleef gewoon beetje rondlopen bij de trappen en claymores plaatsen).
Anyway, mooie hatemail dat ik een 'focking noob camper' was, terwijl die gast zelf van die blinkende intervention call signs en emblems had, nou dan weet je wel hoe laat het is.Maar nee, nadat ik dat gereplyed had kreeg ik te horen dat 'snipen ok was. maar campen met een machine gun dat was voor fokking noobs of zo'. Heerlijk dat soort dudes.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Of gewoon goed reactievermogen hebben( die van mij is niet zo goed maar ik schrik als er iemand plotseling tegen me aanloopt dus knife ik
Ik schiet (bijna) altijd dankzij schrikreactie, ik ben dus vrijwel altijd de zak omdat mijn tegenstander wel knifet... maar ik probeer nu wel te knifenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat heb ik ook altijd
Ik knife mensen altijd dankzij een schrikreactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |