abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 23:02:51 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80247041
Ja maar jij speelt echt belachelijk goed de laatste tijd
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80248383
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb sinds afgelopen vrijdag m'n scores bij TDM voor de gein eens bij zitten houden. 873 kills en 191 deaths in 34 potjes. ACR Erg fijn wapen.
Hé wat grappig, ik heb precies hetzelfde aantal als jij.
Alleen dan 873 deaths en 191 kills
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:04:33 #253
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80249478
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hé wat grappig, ik heb precies hetzelfde aantal als jij.
Alleen dan 873 deaths en 191 kills

Ik heb de afgelopen 10 dagen, 1000 kills gemaakt met de RPG-7 _!

pi_80249835
quote:
Heb sinds afgelopen vrijdag m'n scores bij TDM voor de gein eens bij zitten houden. 873 kills en 191 deaths in 34 potjes. ACR Erg fijn wapen.
Je name change! Ik blijf het zeggen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80250267
Ow, wat een heerlijk dagje vandaag. En vanavond ging het helemaal top, o.a. net tegen een noob-clan die er weinig van bakten met z'n allen, lekker 30+ kills potje of 3/4.

Maar beste momentje van de avond was wel weer de hatemail die ik kreeg. Op sub-base speelde ik met scar-h silenced, m93 raffica akimbo ( , meer dan 1000 kills mee deze prestige, love them) en claymores. Nou ja, ging best prima, paar keer gepakt door zo'n gast. Maar kreeg er zelf ook wel wat in, toen bleef ik beetje op dat dak (aan de andere kant van dat hok waar iedereen altijd gaat zitten met die elektriciteit kast). Nou ja, haalde gewoon predator, harrier en daarna ac-130 (beetje mee aan het oefenen, kan er amper wat van, maar vandaag er wel 15 gehaald of zo) en van die 11 kills voor m'n streak had ik diezelfde baas wel keer of 4 denk ik (bleef gewoon beetje rondlopen bij de trappen en claymores plaatsen).

Anyway, mooie hatemail dat ik een 'focking noob camper' was, terwijl die gast zelf van die blinkende intervention call signs en emblems had, nou dan weet je wel hoe laat het is. Maar nee, nadat ik dat gereplyed had kreeg ik te horen dat 'snipen ok was. maar campen met een machine gun dat was voor fokking noobs of zo'. Heerlijk dat soort dudes.
Jack does it in real time...
pi_80250309
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:36 schreef DeeBee het volgende:
Ow, wat een heerlijk dagje vandaag. En vanavond ging het helemaal top, o.a. net tegen een noob-clan die er weinig van bakten met z'n allen, lekker 30+ kills potje of 3/4.

Maar beste momentje van de avond was wel weer de hatemail die ik kreeg. Op sub-base speelde ik met scar-h silenced, m93 raffica akimbo ( , meer dan 1000 kills mee deze prestige, love them) en claymores. Nou ja, ging best prima, paar keer gepakt door zo'n gast. Maar kreeg er zelf ook wel wat in, toen bleef ik beetje op dat dak (aan de andere kant van dat hok waar iedereen altijd gaat zitten met die elektriciteit kast). Nou ja, haalde gewoon predator, harrier en daarna ac-130 (beetje mee aan het oefenen, kan er amper wat van, maar vandaag er wel 15 gehaald of zo) en van die 11 kills voor m'n streak had ik diezelfde baas wel keer of 4 denk ik (bleef gewoon beetje rondlopen bij de trappen en claymores plaatsen).

Anyway, mooie hatemail dat ik een 'focking noob camper' was, terwijl die gast zelf van die blinkende intervention call signs en emblems had, nou dan weet je wel hoe laat het is. Maar nee, nadat ik dat gereplyed had kreeg ik te horen dat 'snipen ok was. maar campen met een machine gun dat was voor fokking noobs of zo'. Heerlijk dat soort dudes.
Campen is ook noob (mijn mening), maar dan moet je het zelf niet doen als je het noob vind ik doe soms wel aan semi-camping als ik nog 1 kill moet voor pavelow ofzo(aka weten dat iemand er aan komt en opwachten)

Vandaag voor het eerst met Magnum in Hardcore Teamdeathmatch, en dan ook alleen maar met dat ding( snipers snipen in Wasteland met een klein pistooltje is echt vet Gelukkig dat ik 'pixel-zicht' heb, anders zou ik die snipers nooit zien bewegen.

Pixel zicht= heel goed kunnen kijken (dus van veraf iemand een klein beetje zien bewegen) (zelfbedachte term natuurlijk)

[ Bericht 4% gewijzigd door synchrowise op 13-04-2010 00:46:00 ]
pi_80250406
Voeg me trouwens toe op PSN: sedsedvansour is de naam, zou graag met andere Fokkers willen spelen.
pi_80250437
Ik snap niet dat mensen het geduld hebben om te campen.
Altijd als ik het probeer dan komt er niemand. Zul je net zien.
Of ik krijg weer een mes in mn rug ofzo en claymores die weer te laat afgaan...
pi_80250496
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap niet dat mensen het geduld hebben om te campen.
Altijd als ik het probeer dan komt er niemand. Zul je net zien.
Of ik krijg weer een mes in mn rug ofzo en claymores die weer te laat afgaan...
Precies, heb het een keer geprobeerd, meestal komt er niemand. en dan als je uberhaupt al iemand kilt dan word je daarna gelijk afgemaakt door een ander.
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:51:39 #260
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80250535
Campen

UMP + Silencer, marathon, coldblooded pro en commando
Tics van je petten.
pi_80250573
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
Campen

UMP + Silencer, marathon, coldblooded pro en commando
Of gewoon goed reactievermogen hebben( die van mij is niet zo goed maar ik schrik als er iemand plotseling tegen me aanloopt dus knife ik
pi_80250692
UMP = lelijk en voor noobs.
pi_80250719
Ik ben trouwens lvl 52, heb mn tactical knife nog steeds niet unlocked
Kills maken met een handgun is ook zo lastig als je 3 miliseconden hebt om te reageren
pi_80251000
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:02 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben trouwens lvl 52, heb mn tactical knife nog steeds niet unlocked
Kills maken met een handgun is ook zo lastig als je 3 miliseconden hebt om te reageren
Welke handgun?
pi_80251045
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:22 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Welke handgun?
Wat mij betreft allemaal, ik heb dan ook nooit een handgun als secondary weapon, altijd een shotgun eigenlijk !
Fingerspitzgefühl
pi_80251106
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:25 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Wat mij betreft allemaal, ik heb dan ook nooit een handgun als secondary weapon, altijd een shotgun eigenlijk !
Ben niet zo,n shotgun fan op 1887 akimbo na. Waarom shotgun eigenlijk? Als je van medium long range moet vechten met je shotgun (omdat je ammo op is van primary) dan ben je de lul.
pi_80251453
Je gebruikt die dingen meestal als je in gebouwen gaat, dan zijn ze echt de shit.
Sommige shotguns hebben zelfs een aardige range (denkt aan SPAS-12).

Het zijn echt krachtige dingen, ze zijn eigenlijk primary waardig...
pi_80252026
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:36 schreef DeeBee het volgende:

Ik heb zelf gister met akimbo magnums gespeeld, die dingen zijn ook wel bruut zeg. Meerdere keren EAD gehaald door alleen m'n magnums te gebruiken en gewoon in kleine plekjes blijven.

Daarnaast zijn de lui die je camper noemen idd minstens 50% van de keer zelf ook dikke campers. Wat ik altijd maar tegen ze zeg is dat ik niet zou campen als ze niet zouden blijven komen (Niet dat ik zo vaak camp, maar toch.) Ook leuk is als je camper genoemd wordt als je met lightweight en marathon steeds de halve map doorrent, maar steeds op dezelfde plek mensen tegenkomt.
pi_80252295
quote:
Mag ik je aanraken?
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:10:38 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80253438
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Of gewoon goed reactievermogen hebben( die van mij is niet zo goed maar ik schrik als er iemand plotseling tegen me aanloopt dus knife ik
Dat heb ik ook altijd

Ik knife mensen altijd dankzij een schrikreactie
pi_80254038
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd

Ik knife mensen altijd dankzij een schrikreactie
Ik schiet (bijna) altijd dankzij schrikreactie, ik ben dus vrijwel altijd de zak omdat mijn tegenstander wel knifet... maar ik probeer nu wel te knifen Duurt effe omdat er goed in te krijgen.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:01:57 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80254668
Hopelijk vanaf vandaag weer fatsoenlijk internet zodat ik weer eens met volle verbinding kan spelen

Gisteren allereerste potje stim pack op onbekende map met 1 streepje verbinding en dan toch nog 9-7 scoren

Oh en de Javelin is veruit het beste wapen in de gehele game. Zowel qua werkbaarheid als qua gigantische hoeveelheid fun die ik er mee beleef En de kills die ik er mee jat van Frankii
pi_80255431
Zo, level 70 alweer.. Ik weet niet of ik nog eens zal prestigen, het is de 3e dus weer een extra class slot.. Ff over denken, nog 23 headshots voor red tiger op mijn barett.. toch wel zonde.

Kd is nu 1.18, 3500 meer kills als deaths. gaat nu echt fokking langzaam.. alhoewel de spas op scrapyard heel veel helpt. een paar keer 2 ac130's per game gehad nu , ik be gestopt met de choppergunner, word te snel uit de lucht geschoten..

Btw als mensen me willen toevoegen mijn psn is rnz1369
pi_80258880
Vannacht paar potjes gespeeld.
Tot 2:00 kon ik mee komen en had ik nog goede scores / 18-2/ maar daarna kwamen volgens mij alle Amerikanen online in party's.
Met Ground War / Domination @ Terminal verloren we met 200 tegen 60.

Ze hadden op elke vlag twee campers, en de rest allemaal tubers en knifers, zucht
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_80260682
Na 23:30 spelen sowieso . Ook altijd lekkere lag dan met die Amerikanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')