Waar denk je dat ik dat idee vandaan hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen in de bergen, met een hond.
Net Mark Wahlberg in Shooter.
Uit je neus gepeuterd? Hoe kon ik dat nou weten jonguh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik dat idee vandaan heb
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zou je nooit volhouden, man.
Waarom zou ik dat niet volhouden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uit je neus gepeuterd? Hoe kon ik dat nou weten jonguh!
Maar inderdaad, dat hou jij niet vol.
Omdat je met mensen bent opgegroeid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik dat niet volhouden?
Dat is "mis" gegaan vanaf de industriele revolutie. Waar jij het eigenlijk over hebt is de modernisering van de samenleving, die al vanaf de industriele revolutie begonnen is. Niet alleen op technologisch vlak moderniseert de samenleving, maar ook op vlakken als cultuur, bestaande uit veranderende normen en waarden van burgers, kunst en, het paradepaardje van Nederland, het streven naar een zo hoog mogelijke welvaart voor burgers. In de hedendaagse maatschappij is steeds meer mogelijk en willen mensen ook steeds meer. Hoe het vroeger was, was inderdaad een prima leefstijl voor de mensen toen, als je het in het perspectief van onze maatschappij nu plaatst is het niet meer rendabel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:04 schreef kutkabouter het volgende:
Weet je, ik zat me laatst te bedenken over hoe "verknipt" het leven wel niet is geworden, in vergelijking met vroeger. Volgens mij was het toen allemaal zo veel makkelijker. Je leerde een ambt, je oefent het uit en zo verzorg je je gezin, moeders de vrouw houdt zich bezig met het huishouden, en je kinderen leren op hun beurt ook een ambt zodat ze jou later kunnen verzorgen.
Waar is dat mis gegaan? Dat was toch een prima levensstijl dunkt me? En nou moet ineens iedereen studeren en een diploma halen. Er moet ontzettend veel geld naar zorg, omdat er niet meer voor de ouders gezorgd wordt. Het slaat allemaal nergens meer op, het is compleet doorgeslagen, wtf.
[/serious mode]
Jawel, met jullie spelen, ik zit nog steeds in de party of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
Pier heb jij niks beters te doen dan lappen tekst typen?
Ohjaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel, met jullie spelen, ik zit nog steeds in de party of niet
Ik ben er zo vandoor, ik ga nog even wat nuttigs doen vandaag...quote:
Bier drinken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben er zo vandoor, ik ga nog even wat nuttigs doen vandaag...
Vanavond is het weer tuesday boozeday ja! Nee ff college volgen...quote:
quote:
Wie gaat er nou weer met Egypte spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Fsmxi het volgende:
Het middenoosten is onderhand van mij in M2:Total WarEgypte heeft territoriale drangen richten Afrika met de intentie daar Europa binnen te dringen, om zo vanuit haar huidige positie in Griekenland het HRE te rapen en dan gewoon de map veroveren.
Geachte, Turkijke is niet meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weer met Egypte spelen.Turkije.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale heb je al goede ideeen opgedaan voor het fabuleuze Rossdale & Pierre - topic?
Hoe kon je.quote:
Bij mij niet. Toko pas geblokkeerd en verder geen cent te makken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:49 schreef PierreTT het volgende:
Tuesday boozeday was weer een klapper!
Meer werken is the key and the secretquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij mij niet. Toko pas geblokkeerd en verder geen cent te makken.
erst BSA halen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meer werken is the key and the secret
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:00 schreef KoningStoma het volgende:
Toen wel ja. Maar dan weer 1600 wakker worden
Je valt zo door het level heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Wtf is this shit? Lagt de pan uit, werkt toch voor geen meter? Hitmarkers van hier tot tokioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Okay, maar je ziet wel het verschil toch in beweging? Of ligt dat aan 3rd person en 1st person? Of je had gewoon al een stiekeme aimbot aan.quote:
Nee. Ook nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:26 schreef Parvus het volgende:
Heb jij in Arnhem les / les gehad van Sjors Goossens? (ofzoiets)
Omdat sommige dingen niet te fixen zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom solliciteer je niet bij Treyarch? Dan fix je die kk black ops even.
Laat ze zien hoe je een echte spel maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Ook nog nooit van gehoord
[..]
Omdat sommige dingen niet te fixen zijn
Met welke talen programmeer je nu dan? Of ken je o.a?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik hou zelf meer van gegrilde kip. Vooral op stokbrood kan ik daar erg van genieten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is GML (game maker language). Zo simpel dat eigenlijk iedereen het kan, maar daarom zijn er ook veel uitbreidingen voor gemaakt. Ook c++ (waar ik dus net mee begin en waar redelijk veel gebruik van wordt gemaakt in de gameindustrie).
Verder ken ik Java (vrij goed) en Unreal script (bijna hetzelfde als Java).
Zit je nu wat te bazelen zoals Michhas, of programmeer jij ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice. Je had allang moeten beginnen met C++ man.
Less BO, more C++.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van gegrilde kip. Vooral op stokbrood kan ik daar erg van genieten.
Maar geen haat, als jij hagelslag lekker vindt moet jij dat vooral blijven eten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zat echt al te wachten op zo'n Michhas comment.
Programmeer ook, maar ben niet zo ver. Doe meer websites maken etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zit je nu wat te bazelen zoals Michhas, of programmeer jij ook?
Dit is jouw victory dance als je een k/d van meer dan 3 hebt gehaald?quote:
Zagen die moves van Rossdale er toevallig niet zo uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is jouw victory dance als je een k/d van meer dan 3 hebt gehaald?
Nee, dat was meer dit. Vanaf 0.40quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zagen die moves van Rossdale er toevallig niet zo uit?
Ga indie games maken, dan kun je er nog geld aan verdienen ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is GML (game maker language). Zo simpel dat eigenlijk iedereen het kan, maar daarom zijn er ook veel uitbreidingen voor gemaakt. Ook c++ (waar ik dus net mee begin en waar redelijk veel gebruik van wordt gemaakt in de gameindustrie).
Verder ken ik Java (vrij goed) en Unreal script (bijna hetzelfde als Java).
Heb je Betsy al gemolken vanmorgen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga indie games maken, dan kun je er nog geld aan verdienen ookIk word wel je manager, kleine 30 procent van de winst gaat naar jou!
Haha, gouwe ouwe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat was meer dit. Vanaf 0.40
....quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je Betsy al gemolken vanmorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar michhas, wa vor kleur trektor hedde gij?
Ik heb een soort van geen-tint. Créme-geen, if you will.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Maar michhas, wa vor kleur trektor hedde gij?
Niet? Hierachter staat de Fendt al te ronkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een soort van geen-tint. Créme-geen, if you will.
Ik heb er namelijk geen.
Ja hier staat ook een vent te roken, maar die ken ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet? Hierachter staat de Fendt al te ronken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hier staat ook een vent te roken, maar die ken ik niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga indie games maken, dan kun je er nog geld aan verdienen ookIk word wel je manager, kleine 30 procent van de winst gaat naar jou!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hier staat ook een vent te roken, maar die ken ik niet
Slapen? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
euh..
Dit 3 keer:
[..]
En dan dit:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
euh..
Dit 3 keer:
[..]
En dan dit:
[..]
Klinkt alsof jij dit nodig hebt:quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Nee ik zit godver bij het saaiste college ooit!
Nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Nee ik zit godver bij het saaiste college ooit!
Wie is Agayla?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:39 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is daar mis mee? Agayla zit niet in deze.
Mijn glazen bol had anders voorspelt.quote:
Aquila360 ofzo...quote:
Hohooooo wat vreselijk dat kan je toch niet zeggen hohohooooquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn glazen bol had anders voorspelt.zelf die heeft al LAG!
Niks mis mee, in dit topic zit tenminste geen balzakpuist-kanker.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn glazen bol had anders voorspelt.zelf die heeft al LAG!
Dat is zo'n schijnheilige mongol.quote:
Echt iedereen moet die uitspraak horenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohooooo wat vreselijk dat kan je toch niet zeggen hohohoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |