Een Michhas als huisdier?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef kutkabouter het volgende:
Mijn ouders hebben een oude boerderij, we hebben een moestuin met eigen aardbeien, frambozen, aardappels, en verschillende soorten groente. We hebben 4 schapen, waarop ik vroeger altijd ging paardjerijden, als ik het nu probeer dan sloop ik zo'n beest waarschijnlijk.
Verder hebben we 6 kippen, met een cloaca (
), 2 katten, moeilijk veel mollen en muizen, en we hebben een Michhas als huisdier. Dat was het wel zo'n beetje.
Ja toch. Niet fucken, mijn wasberenleger kickt je ass, any day of the week motherfuckaaaaa!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent die wasberenboy toch.
quote:
Om bruut geweld, jongensgrappen en bruut geweld en jongensgrappen, bruut geweld en bruut geweld en jongensgrappen, bruut geweld, jongensgrappen en bruut geweld. Bruut geweld, jongensgrappen, bruut geweld en jongensgrappen, bruutgeweld en jongensgrappen en bruut geweld.quote:Bij Duke Nukem gaat het allemaal om bruut geweld, jongensgrappen en bruut geweld
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
[..]
Om bruut geweld, jongensgrappen en bruut geweld en jongensgrappen, bruut geweld en bruut geweld en jongensgrappen, bruut geweld, jongensgrappen en bruut geweld. Bruut geweld, jongensgrappen, bruut geweld en jongensgrappen, bruutgeweld en jongensgrappen en bruut geweld.
Zo gaat mijn pa altijd carnavallen. Royal sadness.quote:
Welkom op de wereld man, welkom in de westerse maatschappij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:04 schreef kutkabouter het volgende:
Weet je, ik zat me laatst te bedenken over hoe "verknipt" het leven wel niet is geworden, in vergelijking met vroeger. Volgens mij was het toen allemaal zo veel makkelijker. Je leerde een ambt, je oefent het uit en zo verzorg je je gezin, moeders de vrouw houdt zich bezig met het huishouden, en je kinderen leren op hun beurt ook een ambt zodat ze jou later kunnen verzorgen.
Waar is dat mis gegaan? Dat was toch een prima levensstijl dunkt me? En nou moet ineens iedereen studeren en een diploma halen. Er moet ontzettend veel geld naar zorg, omdat er niet meer voor de ouders gezorgd wordt. Het slaat allemaal nergens meer op, het is compleet doorgeslagen, wtf.
[/serious mode]
Ja precies, maar het is overal zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom op de wereld man, welkom in de westerse maatschappij.
Ik wil al vanaf mijn zeventiende weg uit Nederland, weg uit het westen eigenlijk. Shit hier is fucked up en ik wil er geen deel van uit maken.
Kluizenaar worden in Canada ofzo lijkt me wel wat...
Nope.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja precies, maar het is overal zo.
Dat zou je nooit volhouden, man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
Niet als je kluizenaar bent. Alleen in de bergen, met een trouwe hond. Eens in de week eens een boodschapje doen, that's it.
Alleen in de bergen, met een hond.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
Niet als je kluizenaar bent. Alleen in de bergen, met een trouwe hond. Eens in de week eens een boodschapje doen, that's it.
Waar denk je dat ik dat idee vandaan hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen in de bergen, met een hond.
Net Mark Wahlberg in Shooter.
Uit je neus gepeuterd? Hoe kon ik dat nou weten jonguh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik dat idee vandaan heb
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zou je nooit volhouden, man.
Waarom zou ik dat niet volhouden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uit je neus gepeuterd? Hoe kon ik dat nou weten jonguh!
Maar inderdaad, dat hou jij niet vol.
Omdat je met mensen bent opgegroeid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik dat niet volhouden?
Dat is "mis" gegaan vanaf de industriele revolutie. Waar jij het eigenlijk over hebt is de modernisering van de samenleving, die al vanaf de industriele revolutie begonnen is. Niet alleen op technologisch vlak moderniseert de samenleving, maar ook op vlakken als cultuur, bestaande uit veranderende normen en waarden van burgers, kunst en, het paradepaardje van Nederland, het streven naar een zo hoog mogelijke welvaart voor burgers. In de hedendaagse maatschappij is steeds meer mogelijk en willen mensen ook steeds meer. Hoe het vroeger was, was inderdaad een prima leefstijl voor de mensen toen, als je het in het perspectief van onze maatschappij nu plaatst is het niet meer rendabel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:04 schreef kutkabouter het volgende:
Weet je, ik zat me laatst te bedenken over hoe "verknipt" het leven wel niet is geworden, in vergelijking met vroeger. Volgens mij was het toen allemaal zo veel makkelijker. Je leerde een ambt, je oefent het uit en zo verzorg je je gezin, moeders de vrouw houdt zich bezig met het huishouden, en je kinderen leren op hun beurt ook een ambt zodat ze jou later kunnen verzorgen.
Waar is dat mis gegaan? Dat was toch een prima levensstijl dunkt me? En nou moet ineens iedereen studeren en een diploma halen. Er moet ontzettend veel geld naar zorg, omdat er niet meer voor de ouders gezorgd wordt. Het slaat allemaal nergens meer op, het is compleet doorgeslagen, wtf.
[/serious mode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |