Nee. Ook nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:26 schreef Parvus het volgende:
Heb jij in Arnhem les / les gehad van Sjors Goossens? (ofzoiets)
Omdat sommige dingen niet te fixen zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom solliciteer je niet bij Treyarch? Dan fix je die kk black ops even.
Laat ze zien hoe je een echte spel maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Ook nog nooit van gehoord
[..]
Omdat sommige dingen niet te fixen zijn
Met welke talen programmeer je nu dan? Of ken je o.a?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik hou zelf meer van gegrilde kip. Vooral op stokbrood kan ik daar erg van genieten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is GML (game maker language). Zo simpel dat eigenlijk iedereen het kan, maar daarom zijn er ook veel uitbreidingen voor gemaakt. Ook c++ (waar ik dus net mee begin en waar redelijk veel gebruik van wordt gemaakt in de gameindustrie).
Verder ken ik Java (vrij goed) en Unreal script (bijna hetzelfde als Java).
Zit je nu wat te bazelen zoals Michhas, of programmeer jij ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice. Je had allang moeten beginnen met C++ man.
Less BO, more C++.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van gegrilde kip. Vooral op stokbrood kan ik daar erg van genieten.
Maar geen haat, als jij hagelslag lekker vindt moet jij dat vooral blijven eten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zat echt al te wachten op zo'n Michhas comment.
Programmeer ook, maar ben niet zo ver. Doe meer websites maken etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zit je nu wat te bazelen zoals Michhas, of programmeer jij ook?
Dit is jouw victory dance als je een k/d van meer dan 3 hebt gehaald?quote:
Zagen die moves van Rossdale er toevallig niet zo uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is jouw victory dance als je een k/d van meer dan 3 hebt gehaald?
Nee, dat was meer dit. Vanaf 0.40quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zagen die moves van Rossdale er toevallig niet zo uit?
Ga indie games maken, dan kun je er nog geld aan verdienen ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is GML (game maker language). Zo simpel dat eigenlijk iedereen het kan, maar daarom zijn er ook veel uitbreidingen voor gemaakt. Ook c++ (waar ik dus net mee begin en waar redelijk veel gebruik van wordt gemaakt in de gameindustrie).
Verder ken ik Java (vrij goed) en Unreal script (bijna hetzelfde als Java).
Heb je Betsy al gemolken vanmorgen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga indie games maken, dan kun je er nog geld aan verdienen ookIk word wel je manager, kleine 30 procent van de winst gaat naar jou!
Haha, gouwe ouwe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat was meer dit. Vanaf 0.40
....quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je Betsy al gemolken vanmorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar michhas, wa vor kleur trektor hedde gij?
Ik heb een soort van geen-tint. Créme-geen, if you will.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Maar michhas, wa vor kleur trektor hedde gij?
Niet? Hierachter staat de Fendt al te ronkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een soort van geen-tint. Créme-geen, if you will.
Ik heb er namelijk geen.
Ja hier staat ook een vent te roken, maar die ken ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet? Hierachter staat de Fendt al te ronken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hier staat ook een vent te roken, maar die ken ik niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga indie games maken, dan kun je er nog geld aan verdienen ookIk word wel je manager, kleine 30 procent van de winst gaat naar jou!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hier staat ook een vent te roken, maar die ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |