Jij bent wel gemeen vandaag zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet
Overigens: Jeeej nog geen slotje
Nogmaals: het is maandag! Ik kan op maandag niet veel andersquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Jij bent wel gemeen vandaag zeg
Omdat het fucking baas klinktquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef BB-King het volgende:
Waarom heten die beestjes eigenlijk wasberen?
En gebruiken ze Omo, of toch weer het voor de hand liggende Robijntje?
Duh, omdat ze hun eten nogal eens wassen voordat ze het opvreten. Kennen die twee hersencellen van je echt geen 2 minuten werken op een dag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef BB-King het volgende:
Waarom heten die beestjes eigenlijk wasberen?
En gebruiken ze Omo, of toch weer het voor de hand liggende Robijntje?
Gut te gut, hoe schattig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:59 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alles wat hier staat:http://artsyspot.com/img/fun/cool-racoons/
Boeie, vanaf een afstandje zien ze er schattig uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gut te gut, hoe schattig.
Ik zou zeggen neem er twee in huis en observeer hoe snel je ze de nek om wil draaien.
BEN JE GEKquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef koekii het volgende:
[..]
Aah je hebt zeker je best gedaan. Vind ze echt lief behalve de eerste foto in de OP.
Je hoeft niet zo gemeen te doen Boris Boef.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Duh, omdat ze hun eten nogal eens wassen voordat ze het opvreten. Kennen die twee hersencellen van je echt geen 2 minuten werken op een dag?
Was jij je eten met Omo? Nee? Zij ook niet. Het is dan namelijk niet meer te vreten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |