Haha, dit topic ligt op straat, ik snap hem! Goeie zovty!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef zovty het volgende:
Lopen 2 wasberen over straat, zegt de een tegen de ander; wat doen we eigenlijk in dit kuttopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ongeveer het 4e topic van mij vandaag over wasberen ja..quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Is hier al eerder een topic over geweest want deze stond nog in m'n afbeeldingen
[ afbeelding ]
Aan de schandpaal!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:38 schreef samvirus het volgende:
Zegt de ene wasbeer tegen een ander: Ik was beer en dit is een kuttopic
Allesquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:41 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is beter dan vier dode wasberen?
Adorerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
Van hun maskertje vouw ik op zijn tijd een vingerhoed. Wat moet je anders met die beesten.
quote:
Hey hey hey, een beetje respect voor degene die jou je sig heeft opgeleverd jongeman!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Komt een wasbeer Michhas tegen, zegt die wasbeer: Wat een kuttopics maak jij!
Zegt Michhas: Je maakt een grapje zeker!
Wasbeer: Nee
Schandpaal bitchquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef LazyboyRiloro het volgende:
2 wasberen komen elkaar tegen in de Aldi
zegt de een tegen de ander; ik heb zin om te wassen, zegt de ander ik was je wel, ik houd ervan om beren te wassen
Ik was Graag Beren
einde grap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |