quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, goedmakertje. Deze ligt gewoon lekker te slapen bij het geluid van voorbij zoefende auto's. Heerlijk relaxend.
Men begrijpt niet dat dit een adoratietopic is, men heeft moeite met begrijpend lezen van de TT en OP..quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Rucky het volgende:
Ik ging laatst een wasbeer kopen. Pakt de verkoper een willekeurige beer uit een kooi gooit hem op de grond en stampt hem kapot. Dus ik tegen die verkoper: Wat doet u nu?
Zegt hij tegen mij: Was beer.
Zeker een turk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Rucky het volgende:
Ik ging laatst een wasbeer kopen. Pakt de verkoper een willekeurige beer uit een kooi gooit hem op de grond en stampt hem kapot. Dus ik tegen die verkoper: Wat doet u nu?
WHAHAHAH JAAHH ECHTTTLAUW MANN ZO GRAPPIGquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Rucky het volgende:
ik ben 12 en wat is adoratie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Men begrijpt niet dat dit een adoratietopic is, men heeft moeite met begrijpend lezen van de TT en OP..
Men maakt flauw grapjes, grapjes die niet eens 'grapjes' genoemd mogen worden..
Bovenstaande user verdient een ban
Baby eekhoornsquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Voor mij gaat er overigens niets boven babyeeckhoorens.
[ afbeelding ]
Awwwh deze is lief je hebt echt een goede foto uitgezocht, panzermausquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Voor mij gaat er overigens niets boven babyeeckhoorens.
[ afbeelding ]
Gore klootzak! Wat doe je!quote:
Wat is adoratie en ben ik 12?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |