Barely.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
Ohja, was ik vergeten dat je daarheen ging. Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met AWAAAAKAEEEEEEE bedoel ik Awakefest zo meteen. Wel beetje jammer van het weer maar ik ga lekker los
quote:
WAT?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
Zo rollen wij studenten nou eenmaalquote:
quote:
Grote fout gemaakt om naar een cocktailbar te gaan en echt ALLES te gaan proberen.quote:
Super vet stoerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:34 schreef kutkabouterin. het volgende:
ohja, verder hebben we ook de tuin inclusief meubilair van een clubgenoot getrashed, waarbij ook 2 ramen zijn gesneuveld #overlast.
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja precies wat ik dacht.Is nou niet echt grappig.
Ja maar dat is stoer jongen, dat begrijpen wij niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ik
Oh ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat is stoer jongen, dat begrijpen wij niet.
Koop een kaartje voor een concert ofzo met z'n tweeën als hij daar van houdt. Vind ik iig leuker dan een of ander hebbedingquote:
Een goede film!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, help me even. Mijn vriend is donderdag jarig. Wat moet ik hem in hemelsnaam cadeau doen?
En graag serieuze suggesties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een goede film!Pure kanker die film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hmm denk niet dat ik hem daar een plezier mee doe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een kaartje voor een concert ofzo met z'n tweeën als hij daar van houdt. Vind ik iig leuker dan een of ander hebbeding
Waar houdt hij dan van?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm denk niet dat ik hem daar een plezier mee doe.
Ja mijn vriend is nogal een moeilijk geval.quote:
Een pre-order!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mijn vriend is nogal een moeilijk geval.Hij houd van games maar alles komt pas in november uit.
Ja denk dat ik dat maar doe, komt ook goed uit want wil die games zelf ook.quote:
Welke? MW3? Of ga je voor Skyrim?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat maar doe, komt ook goed uit want wil die games zelf ook.
Met die gedachte koop ik ook altijd cadeaus hehe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat slechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die 2 en de nieuwe assassins creed.quote:
Wat moet ik anders halen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoeft me echt geen games te geven voor mijn verjaardag
Liefdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet ik anders halen dan?hij weet zelf ook niets.
Natuurlijk doet hij net of hij niets weet dat doen namelijk alle mannen. Alleen al om te kijken of hun vriendin nog creatief is!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet ik anders halen dan?hij weet zelf ook niets.
Grapjas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk doet hij net of hij niets weet dat doen namelijk alle mannen. Alleen al om te kijken of hun vriendin nog creatief is!
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scherp houden jwtz. Maar ik weet zeker dat hij iets anders dan MW3 meer kan waarderen
Mijn vriendin hoeft uberhaupt geen game voor me te kopen. Dat wil ze zelf ook niet want dan weet ze dat ik dat de eerste maand weer kenser veel ga spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Mijn vriendin hoeft echt geen shooter voor mij te kopen
De enige game waar ze me wel fucking blij mee maakt is Assassin's Creed: Revelations.
Gelukkig ben jij dan ook niet mijn vriend en is hij blij met wat hij krijgt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Mijn vriendin hoeft echt geen shooter voor mij te kopen
De enige game waar ze me wel fucking blij mee maakt is Assassin's Creed: Revelations.
Ik zeg alleen dat mijn vriendin geen shooter voor me hoeft te kopen, het is geen persoonlijke aanval ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dan ook niet mijn vriend en is hij blij met wat hij krijgt.
Overigens als je goed had gelezen koop ik Skirym of de nieuwe ac. Ik weet niet wat ik moet geven want hij heeft alles al, en vorig jaar heeft hij al een aardig prijzig cadeau gehad en mijn budget is na mijn vakantie niet zo heel groot.
Zeker wel.quote:
Het waren onze eigen spullen + ramen, en het was best grappig. Het was ook meer voor het grappige dan om stoer te doen ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Jij was zeker nooit zo'n knul?quote:Op zondag 26 juni 2011 04:22 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik heb echt de neiging om een concentratiekamp voor paupers op te richten als ik al die 15 en 16 jarige "stoere" jongetjes zie in Den Bosch.
Ik heb nog nooit extra breed gelopen of expres niet aan de kant gaan of ruzie zoeken om stoer over te komen. Ik vond vanaf het begin dat ik uitging die lui al tenenkrommend, maar het lijkt wel als een soort plaag zich over heel Den Bosch te verspreiden.quote:
Dat is DB eigen denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 04:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit extra breed gelopen of expres niet aan de kant gaan of ruzie zoeken om stoer over te komen. Ik vond vanaf het begin dat ik uitging die lui al tenenkrommend, maar het lijkt wel als een soort plaag zich over heel Den Bosch te verspreiden.
Nee die sjonnies vind je overal. Mijn hele klas zat er vol mee. Of nou ja heel mijn school.quote:
Haha oké, maar dat is een ander verhaalquote:Op zondag 26 juni 2011 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die sjonnies vind je overal. Mijn hele klas zat er vol mee. Of nou ja heel mijn school.
DB heeft op uitgaansavonden een hoog percentage tokkies inderdaadquote:
Waarom zat jij op die school danquote:Op zondag 26 juni 2011 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die sjonnies vind je overal. Mijn hele klas zat er vol mee. Of nou ja heel mijn school.
Door negatieve geotropiequote:
quote:Wanneer de banaan begint te groeien, wordt deze steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. Maar, de vruchten willen naar boven blijven groeien, dit heet negatieve geotropie. De vrucht groeit dan tegen de zwaartekracht in. Wortels van bomen en planten groeien met de zwaartekracht mee naar beneden en stengels groeien juist weer tegen de zwaartekracht in omhoog.
Er zijn ook rechte bananen.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:48 schreef Michhas het volgende:
Onzin, bananen zijn krom omdat ze anders niet aan een tros kunnen groeien, er is geen ruimte aan de tros als ze recht zouden zijn.
quote:Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
quote:De meeste mensen denken dat bananen krom zijn omdat ze naar het licht toegroeien (positieve fototropie). In principe groeien de verschillende onderdelen van een plant wel naar het licht toe, maar de negatieve geotropie heeft verweg de meeste invloed en zorgt voor de uiteindelijke kromming. Ook wordt er wel eens gedacht dat het genetisch bepaald is. Dit is indirect wel waar, aangezien de manier waarop een bananen plant groeit er voor zorgt dat de trossen gaan hangen. Al zou je een tros echter ondersteunen, dan krijgt deze gewone rechte bananen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nee allemaal fout het was de here god die het zo gemaakt heeft voor ons mensenDat ik daar nooit eerder aan heb gedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Oké sorryquote:Op zondag 26 juni 2011 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeg maar even bedankt tegen Stoma voor het ultieme antwoord!
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:27 schreef dreamzk het volgende:
Ondanks het weer was awake fuckin vet gisteren, mn kaken zijn nu helemaal naar de klote en de nacht amper een oog dicht gedaan maar het was het waard
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:27 schreef dreamzk het volgende:
Ondanks het weer was awake fuckin vet gisteren, mn kaken zijn nu helemaal naar de klote en de nacht amper een oog dicht gedaan maar het was het waard
Teveel hatorade bij je ontbijt gedronken?quote:
Ik zat bij die laatste foto al te twijfelen of je iets gebruikt had of niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Teveel hatorade bij je ontbijt gedronken?
Ik heb meer pupil dan oogkleurquote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zat bij die laatste foto al te twijfelen of je iets gebruikt had of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |