SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ik moet het nog invullen... Welke categorie wil je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef Lotusss het volgende:
Heb niet het idee dat er überhaupt op mij gestemd is....
Doe maar wat....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet het nog invullen... Welke categorie wil je?
Druten is geen Brabant.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:28 schreef xFriendx het volgende:
En de eerste single weer wakker is (want op tijd ergens verder weg zijn)![]()
Brabant, voor mij niet om de hoek.
Tssss nu ik me verre van optimaal voel durf je ineens wel naar hier te komen om een partijtje te spelen hè?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:28 schreef xFriendx het volgende:
En de eerste single weer wakker is (want op tijd ergens verder weg zijn)![]()
Brabant, voor mij niet om de hoek.
Is vast een lief beestje danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Een poes in het asiel draagt mijn naam
Rustquote:
Niet zo'n bekkie jij he!!quote:
Bonnetje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een bonnetje kunnen scoren?
Stomme winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Net in de supermarkt staan er 3 kinderen van een jaar of 8, 9 hooguit voor me in de rij bij de kassa.
Een van die koters had een Amstel malt gepakt. Uiteraard kreeg hij dat niet mee van de caissière met als gevolg dat het kind helemaal beledigd was want er zat 0% alcohol in dus dan was het gewoon een soort van frisdrank![]()
Echt he
Kom ik nog op terug!quote:
He wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik weet weer waarom ik de spoelbak in moet van je![]()
Honda
Oh ja, je was negatief over Honda jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik weet weer waarom ik de spoelbak in moet van je![]()
Honda
Jouw LP collectiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
LP's aan het uitzoeken... Damn wat heb ik goeie
Blijkbaar vind je dat zo ergquote:
Ja je maakt zoveel negatieve opmerkingen altijd dat ik niet meer specifiek wist voor welke je met je hoofd in de spoelbak moestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je dat zo erg![]()
Je was het alweer vergeten sulle
Hij is nog een stuk beter geworden, meer Pink Floyd, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Pearl Jam, Dire Straits etc. erin nuquote:
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is nog een stuk beter geworden, meer Pink Floyd, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Pearl Jam, Dire Straits etc. erin nu
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut isquote:
welke?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Jaaaaa! De postbode heeft vandaag 5 cd's gebracht
Dat wordt weer een mooi muziekavondje....
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50mquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt van die raamfolie die je op kan brengen met enkel water. Werkt prima.
Ongetwijfeld dat ze die heeft.. Als je je rechter hand naast je linker legt, ze nog even 100 meter verder opschuift naar links.. zo links zijn haar handenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt van die raamfolie die je op kan brengen met enkel water. Werkt prima.
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut is_!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut is_!
Het kan veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht weg
Post je f een pica van het resultaat liefjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50m
Mijn raam is veel groter dan dat. Geen zin om in het midden ergens een naad te hebben.
Lukt ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht weg
Ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Post je f een pica van het resultaat liefje
Beatles - Rubber Soulquote:
Je hebt een oude ziel huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beatles - Rubber Soul
Beatles - Revolver
Ian Brown - The World Is Yours
Digitalism - I Love You, Dude
Mechanical Bride - Living With Ants
Is niks mis mee!quote:
Hup aan het plakwerk jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niks mis mee!
Die herkennen goede muziek tenminste
Jammer dat het CD's zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beatles - Rubber Soul
Beatles - Revolver
Ian Brown - The World Is Yours
Digitalism - I Love You, Dude
Mechanical Bride - Living With Ants
Peukiespauzequote:
Mja, moet nog eens kijken voor een goede platenspeler en de LP hobby weer oppakken....quote:
+1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jij idioot!
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jij idioot!
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te maken
Het is en blijft een lilik dingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.
Bluetooth?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te maken
Nee het is een bluetooth die nu op mijn stereo ingang zit. De stereoset zelf is puur antiek, incl platenspeler met zo'n mooi oranje verlicht kijkhokje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.
Ik zou hem alleen ergens anders kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdulleme, deze wil ik http://www.freerecordshop(...)6978449313#tracklist
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdulleme, deze wil ik http://www.freerecordshop(...)6978449313#tracklist
Spiritus geprobeerd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier iemand met tips?
De vorige bewoners hebben god weet wat met de ramen gedaan. Krengen zijn niet schoon te krijgenen het lijkt wel alsof er allemaal stickers op hebben gezeten en verf.
Hoe krijg ik dat eraf?
Stickerverwijderspul hielp dus niet
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier iemand met tips?
De vorige bewoners hebben god weet wat met de ramen gedaan. Krengen zijn niet schoon te krijgenen het lijkt wel alsof er allemaal stickers op hebben gezeten en verf.
Hoe krijg ik dat eraf?
Acetaat, weet alleen niet of je dat bij een standaard bouwzaak/verfwinkel kunt krijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier iemand met tips?
Hoe krijg ik dat eraf?
Daar heb je tegenwoordig zelfs gewoon speciale krabbers voor... Euro ofzo bij de gammaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dat mesje uit de houder haalt kan je daar perfect ramen mee krabben. Gewoon vast houden, beetje schuin houden en krabben maar.
Scheelt een tientje en is dezelfde!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.large.nl/bin/s(...)ing%20light&tc=EMPTY
Is da dezelfde?
Kan je nagaan wat een afzetters bol.com en FRS zijn.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Scheelt een tientje en is dezelfde!
Oh, aceton ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Nagellakremover werkt ook![]()
Bazenspul!!
Alleen jammer dat ik net gisteravond mn nagels opnieuw had gelakt
Echt bizar! Moet maar eens langs de fabriek gaan. Kijken of ik daar nog wat kan halenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een afzetters bol.com en FRS zijn.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe schoenenDe laatste foto geeft de kleur het beste weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, dat is echt achterlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een afzetters bol.com en FRS zijn.....
Werkt als een tiet!quote:
Klopt, ik ook niet meer. Ik heb mijn wishlist van bol.com overgezet naar bookdepository.co.uk (ik lees Engelse boeken) en die totale prijs van bol.com was 1200 euro, dezelfde lijst bij bookdepository.co.uk 500+ euros....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt achterlijkIk bestel ook nooit meer boeken bij Bol.com.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
Zo kunnen we toch nog niet zien of ze jou mooi staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe schoenenDe laatste foto geeft de kleur het beste weer.
Play.com heb ik ook wel eens wat besteld. En voor het geld dat het scheelt wil ik best wat langer wachtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, ik ook niet meer. Ik heb mijn wishlist van bol.com overgezet naar bookdepository.co.uk (ik lees Engelse boeken) en die totale prijs van bol.com was 1200 euro, dezelfde lijst bij bookdepository.co.uk 500+ euros....
Zelfde als met bol.com en play.com.....
Dan maar langer wachten op een cd.... maar met de hoeveelheden die ik bestel, scheelt dat zo'n 100-150 euro per maand
Dat staan zequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo kunnen we toch nog niet zien of ze jou mooi staan.
Pics van jou in lingerie met je nieuwe schoenen dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staan zeEn m'n nieuwe lingerie ook. Damn, ik houd van uitverkoop
Die mag in mijn pm box hoor samzz of op de WAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pics van jou in lingerie met je nieuwe schoenen dan maar
Plaatje van de lingerie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
Dat staan zeEn m'n nieuwe lingerie ook. Damn, ik houd van uitverkoop
Oh dat kunnen wel wel aan hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat ga ik jullie niet aan doenIk heb een fuchsia set, een lime groene en een grijze set gekocht.
We Ullen geen rechtzaak aanspannen. Promisedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat ga ik jullie niet aan doenIk heb een fuchsia set, een lime groene en een grijze set gekocht.
Ook ik krijg geen foto?quote:
Misschien als ik zin heb om foto's te makenquote:
Daar heb jij vast wel zin inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als ik zin heb om foto's te maken
Als dat geen mooie foto's op gaat leverenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, en mijn camee ketting is binnenHij is echt gaaf
Mijn pm dus hequote:
Het s ook zo'n snoetjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind hem echt grappig![]()
Natuurlijk niet!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die foto stuur je dan natuurlijk weer niet door.
Ik vind Britt echtquote:
Natuurlijk, alleen ranzige foto's stuur je door.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!!
Als Samzz die voor mij maakt dan gaat die mooi in mijn privécollectie
En ik heb zoveel mooie foto's in mijn collectie hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen ranzige foto's stuur je door.
Is er een keer iets de moeite waard om door te sturen en dan heb ik weer pech.
Leedvermaak is leuk. Je kan niet altijd alleen maar serieuze programma's kijken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
Britt(sowieso dat soort kansloze programma's en figuren...
)
Mensen die dat leuk vinden.....
Ja dat moet ik maar geloven dan he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb zoveel mooie foto's in mijn collectie he
Succesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo folie zit al op 2 ramen![]()
Nu het grote woonkamerraam
Tis zeker rustig in de winkel?quote:
Die komt in de kroeg, niet in de winkel!quote:
Hoe lang moet je nog in de winkel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is hier kutweer, dus is rustig.
Verveel me
Ze komt ook weleens in de winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komt in de kroeg, niet in de winkel!
Althans dat hoop ik echt voor Roy
[..]
Hoe lang moet je nog in de winkel?
Trouwens schandalig dat je kroeg op zaterdag pas zo laat open gaat
Moet je niet langs?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt ook weleens in de winkel.
Maar vandaag ben ik veilig aangezien ze jarig is en haar verjaardag vierd.
Kan wel eerder open gaan maar dan komt er geen hond.
Klein klote dorp he
Moet tot 5 uur in de winkel werken.
Vierdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt ook weleens in de winkel.
Maar vandaag ben ik veilig aangezien ze jarig is en haar verjaardag vierd.
Kan wel eerder open gaan maar dan komt er geen hond.
Klein klote dorp he
Moet tot 5 uur in de winkel werken.
Is dat kleine Huppel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vierd![]()
Wie doet dat uurtje kroeg dan?
Willen jullie lachen?
@Huppelmuts haha http://lockerz.com/s/113992933
Ja ik was toen uhm 10. Was op het trouwen van mijn moeder en stiefvaderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat kleine Huppel?
Mijn vader draait tot een uurtje of 7 ongeveer, kan ik eten en douchen.
Maar wat zit jij te zeuren over mijn openingstijden? Wilde je langskomen?
Toen was je nog lief en schattigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vierd![]()
Wie doet dat uurtje kroeg dan?
Willen jullie lachen?
@Huppelmuts haha http://lockerz.com/s/113992933
Leuke jurkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik was toen uhm 10. Was op het trouwen van mijn moeder en stiefvader![]()
Je kan zien dat mijn moeder toen ook al een hekel aan me had
Nee hoor, ook toen al niet meer!quote:
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.quote:
Ach ik vraag me bij sommige jeugdfoto's ook weleens af hoe mijn moeder me dat in godsnaam aan heeft kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ook toen al niet meer!
[..]
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.
Daarna heb ik 2 weken niks tegen mn moeder gezegd. Wat een verschrikkelijke jurk vond ik dat zeg
Bierdrinkende heldquote:
Echt welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ook toen al niet meer!
[..]
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.
Daarna heb ik 2 weken niks tegen mn moeder gezegd. Wat een verschrikkelijke jurk vond ik dat zeg
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet
Ahh, wat een leuke hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobbie onze schapendoesquote:
Dan neem ik dat leuk terugquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bobbie onze schapendoes![]()
Ze was heel goed in mannen op pijnlijke plekken bijten
Ik ging hond uitlaten in het park achter ons huis. Liep een potloodventer, van schrik liet ik de riem vieren. Ze rende op hem af en beet hem vol in het kruisquote:
Vooral op zaterdags is dat helquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Boodschappen..... wat een verplicht kut uitje is dat toch altijd.....
* Spezza19 sleept zichzelf naar de supermarkt....
Ik sla vandaag over, heb nog genoeg bier in huis en ga zo wel patat halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Boodschappen..... wat een verplicht kut uitje is dat toch altijd.....
* Spezza19 sleept zichzelf naar de supermarkt....
Vind het nooit zo erg, koop alleen altijd teveel lekkere dingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vind het op elke dag een hel.....
Uiteraard weer geen idee wat ik moet gaan eten enzo....
Straks ook nog de deur uit moeten om de katten van een vriend van mij even eten te geven.....
Ja en daarom noemen de dames je hier chubbyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het nooit zo erg, koop alleen altijd teveel lekkere dingen
Ik wilde hem een keer niet makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en daarom noemen de dames je hier chubby
Zijn er maar 2 die dat doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en daarom noemen de dames je hier chubby
Ja die hak allemaal terug gekeken van de weekquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Britt echt![]()
Je hebt nu op rtlxl.nl ofzo een serie van haar en Ymke he.
Korte serie, 7 minuten per aflevering ofzo. Geweldig!!
Het is dan ook naar weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:21 schreef Spezza19 het volgende:
Geen zin om straks de deur uit te moeten
Ik vond ze geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja die hak allemaal terug gekeken van de weekDie pakjes, brengt allemaal trauma's omhoog hier
Eigenlijk zou er een filmpje van moeten zijn..... Ik zie huppel wel als een Lau en Tiny met dat raamfolie stoeien.....quote:
1) ik ben alleenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een filmpje van moeten zijn..... Ik zie huppel wel als een Lau en Tiny met dat raamfolie stoeien.....
Ik ben benieuwd of het gelukt is of dat er nu 10 meter raamfolie in de vuilnisbak ligt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een filmpje van moeten zijn..... Ik zie huppel wel als een Lau en Tiny met dat raamfolie stoeien.....
Zodat ik gezellig in mijn eentje kan gaan zitten wachten op een eventuele fokker/fokster die misschien langs komtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg er dan ook voor dat dat café wat eerder opengaat van je.
Vertel eens. Wat scheelt eraan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Zo weer thuis uit het verschrikkelijke Almere
I has a trauma
Ik moest wat ophalen, en nou.. allemaal vage huizen en enge gebouwen, mocht niet eens harder dan 80 en en enquote:
Kunnen ze me helpen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Almere?
Moet ik stichting Korrelatie voor je bellen?
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodat ik gezellig in mijn eentje kan gaan zitten wachten op een eventuele fokker/fokster die misschien langs komt
Dat kan ik wel hequote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel he![]()
En dat zonder gevloek enz
Het fijnst vind ik dat ik nu die verschrikkelijk lelijke vuilcontainer niet meer zie als ik op mn bed zit![]()
Hihi deze is grappig![]()
[ afbeelding ]
Zo zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel he![]()
Het fijnst vind ik dat ik nu die verschrikkelijk lelijke vuilcontainer niet meer zie als ik op mn bed zit![]()
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel he![]()
[ afbeelding ]
Nee dat kan nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo zo
Dat is wel mooi ja, plus je kan nu gewoon naakt rondlopen binnen zonder inkijk
Wat heb je nu weer voor een knokploeg opgericht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo beginnen aan de grote tuigschoonmaak
Ik was paardrijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je de hele tijd weg was en niet eens eraan hebt gedacht om fotos te pm-en
Nou, mijn Glanerbrug kliek. En nu zitten ze onder het bloed en de schrammen, dus dat moet schoonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor een knokploeg opgericht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was paardrijden![]()
[..]
Nou, mijn Glanerbrug kliek. En nu zitten ze onder het bloed en de schrammen, dus dat moet schoonOh dus dan is het opeens wel okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dus dan is het opeens wel ok
Ik kan moeilijk foto's maken als ik aan het rijden ben, schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als jij in lingerie op je paard zit is er vast wel iemand bereid om die foto te nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk foto's maken als ik aan het rijden ben, schat
Gezien de bouncing boobies tijdens het rijden hebben we daar liever videomateriaal vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, maar wat roy zegt, vast wel iemand die dat even doetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil het eventueel ook wel doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, maar wat roy zegt, vast wel iemand die dat even doet
Sms nu bounce naar 4131quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien de bouncing boobies tijdens het rijden hebben we daar liever videomateriaal van
Maar dat doe ik niet, dan heb ik m'n benen en m'n kont kapotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij in lingerie op je paard zit is er vast wel iemand bereid om die foto te nemen.
Dat kan van 't zomer wel geregeld worden denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien de bouncing boobies tijdens het rijden hebben we daar liever videomateriaal van
Oh, allicht. Maar ik ga niet in ondergoed op 't paardquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, maar wat roy zegt, vast wel iemand die dat even doet
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet, dan heb ik m'n benen en m'n kont kapot
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je hebt wel vaak last van je kont![]()
Echt wel!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik ben even een wasje doen en eten
¤ 0,19 cent per kilometer +quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Is nice geworden huppel. Kom je het hier ook doen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
morgen worden mijn spullen uit mn huis gehaald..
Ik voel me aan de kant gezetquote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
morgen worden mijn spullen uit mn huis gehaald..
Geen geld voor epic boobs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
¤ 0,19 cent per kilometer +
¤ 10,00 per half uur!
Dan kom ik bij jou je folie plakken
nee, dat is gewoon kut want ik wil hier blijvenquote:
Het is maar 4 meter maar wat mij betreft ronden we het af op 1 euro. Ik wil troetelbeertjesmotiefquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
¤ 0,19 cent per kilometer +
¤ 10,00 per half uur!
Dan kom ik bij jou je folie plakken
Waarom moet je weg danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon kut want ik wil hier blijven
En voor mij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij foto's gemaakt wil hebben doe ik voor jou ook de tent dicht natuurlijk
quote:
Reiskosten sullequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is maar 4 meter maar wat mij betreft ronden we het af op 1 euro. Ik wil troetelbeertjesmotiefhoelang ga je erover doen.
Je hebt echt een crush op Roy hequote:
Hij doet wel stoer maar volgens mij is die crush heus wel wederzijds hoorquote:
nee, heb godverdomme nog die papieren van de belastingdienst niet binnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Inmiddels al een beetje vooruitzicht?
Als jij ze nu eens koppelt door ze een date te fixen, zogenaamd met jou.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer maar volgens mij is die crush heus wel wederzijds hoor
Maar iedereen weet dat ik niet aan daten doequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als jij ze nu eens koppelt door ze een date te fixen, zogenaamd met jou.
wordt gesloopt remember?quote:
Kan toch niet Hups, ga toch al met jou een liefdesbaby makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja denk je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig, wachten op instantiesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb godverdomme nog die papieren van de belastingdienst niet binnen
Volgende week wel de hele week vrijgenomen terwijl ik dan waarschijnlijk niks hoef te doen, want spullen gaan morgen en pa haalt de vloer eruit
Oh ja, dat wist ik inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wordt gesloopt remember?
Vind t alleen vreemd, want over 4 weken begint de bouwvak... tegen die tijd hebben ze het hier echt nog niet allemaal plat en opgeruimd hoor
'meeten' danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat ik niet aan daten doe
Juist, jij snapt het, dan noem je het toch gewoon andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'meeten' danaka een biertje doen.
Noem het dan een afspraak tot ruige seks in een donker steegje. Maakt het spannender wat hun verhaal hier wordt ook nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat ik niet aan daten doe
zonder dat formulier kan k geen woning krijgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja denk je?![]()
[..]
Gezellig, wachten op instanties![]()
Bedoelde meer op een huisje he, vooruitzicht.
Zou er niet aan moeten denken dat ik weg zou moeten ergens zonder vooruitzicht enzo...
idd, want ik date ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het, dan noem je het toch gewoon anders
Oh, it's gonna be like that huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet Hups, ga toch al met jou een liefdesbaby maken
Prutsers hun danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder dat formulier kan k geen woning krijgen
Ik wil geen optimus prime uitpoepenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet Hups, ga toch al met jou een liefdesbaby maken
Dan doe ik er nog steeds niet aanquote:
Dan noemen we hem andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil geen optimus prime uitpoepen
uhm, wel aan je salade uitschudden? (Gehoord op veronica vandaag, kan me er niks bij voorstellen eigenlijkquote:
ja, maar waarom zouden ze iets voor mij doen? Geluk is altijd teveel gevraagdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, it's gonna be like that huh
[..]
Prutsers hun dan
Neem aan dat ze toch wel weten van je situatie enzo.
Tossing a salad bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, wel aan je salade uitschudden? (Gehoord op veronica vandaag, kan me er niks bij voorstellen eigenlijk)
Ik heb echt geen idee wat men daarmee zou kunnen bedoelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, wel aan je salade uitschudden? (Gehoord op veronica vandaag, kan me er niks bij voorstellen eigenlijk)
Hele rare MIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon maken, aka door blijven vragen of ze al wat weten. Vaak de beste manier bij dat soort. Zelf ook helaas maar tevaak meegemaakt de laksheid van gemeentes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar waarom zouden ze iets voor mij doen? Geluk is altijd teveel gevraagd
nee, ze zeiden het letterlijk zoquote:
sja, heeft dus geen nutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hele rare MI
[..]
Gewoon maken, aka door blijven vragen of ze al wat weten. Vaak de beste manier bij dat soort. Zelf ook helaas maar tevaak meegemaakt de laksheid van gemeentes.
Dat zal wel helpen ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, heeft dus geen nutbelastingdienst luistert daar niet naar, maar maandag ga ik er gewoon langs, neem mn handboeien en een mes mee
de gijzeling wil ik graag live op rtl hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal wel helpen ja.
Ik zal de Gelderlander in de gaten houden
En de boel 'iets' erger maken als dat het is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, heeft dus geen nutbelastingdienst luistert daar niet naar, maar maandag ga ik er gewoon langs, neem mn handboeien en een mes mee
Wil je dan even reclame maken voor me?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de gijzeling wil ik graag live op rtl hebben
altijd leuk, van die mensen die alles serieus nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En de boel 'iets' erger maken als dat het is?
Dat sowieso en gewoon eisen desnoods dat ze het dezelfde dag nog regelen. Handboeien zijn leuker ergens anders
natuurlijk, dan zeg ik wel: mensen, ga allemaal een biertje drinken bij Royco, vraag maar waar op fokforum bij singlesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dan even reclame maken voor me?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dan even reclame maken voor me?
The old sailorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
natuurlijk, dan zeg ik wel: mensen, ga allemaal een biertje drinken bij Royco, vraag maar waar op fokforum bij singles
Gewoon even Boven-leeuwen noemen, ben het enige cafe hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
natuurlijk, dan zeg ik wel: mensen, ga allemaal een biertje drinken bij Royco, vraag maar waar op fokforum bij singles
Je gaat niet heen danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd leuk, van die mensen die alles serieus nemen
Ik zei nemen![]()
Waarom zou ik overdag open gaan schat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ga je dan wel overdags open?
Want dan ga ik nu beginnen met PR voor je hoor
Wel als er reclame wordt gemaakt hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik overdag open gaan schat?
Dat werkt hier niet.
wel naar de belastingdienst, waarschijnlijk zonder de handboeien, want die kan je zelf openmakenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat niet heen dan![]()
What about it
Wat voor reclame had je in gedachte dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als er reclame wordt gemaakt he
Jij wil geen klant overhouden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor reclame had je in gedachte dan?
Bodypaint ofzo
Sterkte morgen in iedergevalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel naar de belastingdienst, waarschijnlijk zonder de handboeien, want die kan je zelf openmaken
kom je daarna hier met de handboeien spelen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel naar de belastingdienst, waarschijnlijk zonder de handboeien, want die kan je zelf openmaken
Ja dan rennen al je klanten gillend weg (behalve Jos en Willyquote:
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan rennen al je klanten gillend weg (behalve Jos en Willy)
Bier! (en beide, op stap en bier)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik een biertje pakken of ga ik nog op pad vanavond?
die liggen al ergens waar ik ermee kan spelen, heb ze niet meer hier in huisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kom je daarna hier met de handboeien spelen?
ik stem voor op padquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik een biertje pakken of ga ik nog op pad vanavond?
Dat kan dus niet. OV hier is kutquote:
Naar B-L zeker?quote:
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. OV hier is kut
[..]
Naar B-L zeker?
heb je foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben gewoon gewonnen! (roeien) ben moe nu
En er waren naakte vrouwen op n podium. Daar werd half op en half omheen geschilderd, buiten. (koud!)
tja.. dat doen die he,,quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, er stonden teveel mannen omheen, kon er niet bij.
ja stilletjes he.. denk dat er teveel mee blowen, euh, bowlen zijn..quote:
Gadverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:22 schreef Q. het volgende:
Stom! Nu moet ik iets zinnigs gaan doen zeker? Film kijken of gamen. Grmblz.
ja daar lijkt t op..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:22 schreef Q. het volgende:
Stom! Nu moet ik iets zinnigs gaan doen zeker? Film kijken of gamen. Grmblz.
Gat = Boven-Leeuwenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:25 schreef clevy het volgende:
[..]
ja daar lijkt t op..
ik ook..
of we gaan an-masse naar een of ander gat dat B-L heet? en ze hebben er maar een cafe??
las dat net ergens maar snap er nog niet veel van
i knows.. bedoeling was om royco wat te stangen maar erg lief dat je helpt huppel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gat = Boven-Leeuwen
1 kroeg en Royco is de eigenaar
Veghel is wel een stukje hiervandaan hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:32 schreef clevy het volgende:
[..]
i knows.. bedoeling was om royco wat te stangen maar erg lief dat je helpt huppel.
was vanmiddag al halverwege zo op de kaart te zien.. ben ff wezen shoppen in veghel city.. en wat heb ik daar spijt van..
Ik heb het idee dat ie het maar wat gezellig zou vinden als wij met zn allen langskomenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:32 schreef clevy het volgende:
[..]
i knows.. bedoeling was om royco wat te stangen maar erg lief dat je helpt huppel.
was vanmiddag al halverwege zo op de kaart te zien.. ben ff wezen shoppen in veghel city.. en wat heb ik daar spijt van..
Als jij er bent is het altijd gezellig hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ie het maar wat gezellig zou vinden als wij met zn allen langskomen
ik zei ook halverwege, niet in de buurtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veghel is wel een stukje hiervandaan hoor.
vast wel jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ie het maar wat gezellig zou vinden als wij met zn allen langskomen
wie weet het beter?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
volgens de tv kijk ik Gossip Girl. Maar volgens mij klopt dat niet.
Ik. Want ik kijk Cold Case.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zei ook halverwege, niet in de buurt
[..]
vast wel ja
[..]
wie weet het beter?
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij er bent is het altijd gezellig he
Ik heb een deel van zijn klanten gezien.quote:
Als ze maar flink zuipen dan. Winst is winst.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen
[..]
Ik heb een deel van zijn klanten gezien.
Oude lullen kroeg joh
Mwoah dat flink zuipen vond ik wel meevallen van zequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als ze maar flink zuipen dan. Winst is winst.
betweterquote:
tja. dan brengen 'wij' de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag.. wat zullen ze roddelen in t dorpquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een deel van zijn klanten gezien.
Oude lullen kroeg joh
Dat doen ze allang hoor in dat dorpquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
betweter
is dat wel of niet leuk? (ik vond het flash-back/forward nogal verwarrend en heb maar 2 eps ooit gezien)
[..]
tja. dan brengen 'wij' de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag.. wat zullen ze roddelen in t dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |