Als jij ze nu eens koppelt door ze een date te fixen, zogenaamd met jou.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer maar volgens mij is die crush heus wel wederzijds hoor
Maar iedereen weet dat ik niet aan daten doequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als jij ze nu eens koppelt door ze een date te fixen, zogenaamd met jou.
wordt gesloopt remember?quote:
Kan toch niet Hups, ga toch al met jou een liefdesbaby makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja denk je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig, wachten op instantiesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb godverdomme nog die papieren van de belastingdienst niet binnen
Volgende week wel de hele week vrijgenomen terwijl ik dan waarschijnlijk niks hoef te doen, want spullen gaan morgen en pa haalt de vloer eruit
Oh ja, dat wist ik inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wordt gesloopt remember?
Vind t alleen vreemd, want over 4 weken begint de bouwvak... tegen die tijd hebben ze het hier echt nog niet allemaal plat en opgeruimd hoor
'meeten' danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat ik niet aan daten doe
Juist, jij snapt het, dan noem je het toch gewoon andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'meeten' danaka een biertje doen.
Noem het dan een afspraak tot ruige seks in een donker steegje. Maakt het spannender wat hun verhaal hier wordt ook nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat ik niet aan daten doe
zonder dat formulier kan k geen woning krijgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja denk je?![]()
[..]
Gezellig, wachten op instanties![]()
Bedoelde meer op een huisje he, vooruitzicht.
Zou er niet aan moeten denken dat ik weg zou moeten ergens zonder vooruitzicht enzo...
idd, want ik date ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het, dan noem je het toch gewoon anders
Oh, it's gonna be like that huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet Hups, ga toch al met jou een liefdesbaby maken
Prutsers hun danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder dat formulier kan k geen woning krijgen
Ik wil geen optimus prime uitpoepenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet Hups, ga toch al met jou een liefdesbaby maken
Dan doe ik er nog steeds niet aanquote:
Dan noemen we hem andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil geen optimus prime uitpoepen
uhm, wel aan je salade uitschudden? (Gehoord op veronica vandaag, kan me er niks bij voorstellen eigenlijkquote:
ja, maar waarom zouden ze iets voor mij doen? Geluk is altijd teveel gevraagdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, it's gonna be like that huh
[..]
Prutsers hun dan
Neem aan dat ze toch wel weten van je situatie enzo.
Tossing a salad bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, wel aan je salade uitschudden? (Gehoord op veronica vandaag, kan me er niks bij voorstellen eigenlijk)
Ik heb echt geen idee wat men daarmee zou kunnen bedoelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm, wel aan je salade uitschudden? (Gehoord op veronica vandaag, kan me er niks bij voorstellen eigenlijk)
Hele rare MIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon maken, aka door blijven vragen of ze al wat weten. Vaak de beste manier bij dat soort. Zelf ook helaas maar tevaak meegemaakt de laksheid van gemeentes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar waarom zouden ze iets voor mij doen? Geluk is altijd teveel gevraagd
nee, ze zeiden het letterlijk zoquote:
sja, heeft dus geen nutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hele rare MI
[..]
Gewoon maken, aka door blijven vragen of ze al wat weten. Vaak de beste manier bij dat soort. Zelf ook helaas maar tevaak meegemaakt de laksheid van gemeentes.
Dat zal wel helpen ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, heeft dus geen nutbelastingdienst luistert daar niet naar, maar maandag ga ik er gewoon langs, neem mn handboeien en een mes mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |