de gijzeling wil ik graag live op rtl hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal wel helpen ja.
Ik zal de Gelderlander in de gaten houden
En de boel 'iets' erger maken als dat het is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, heeft dus geen nutbelastingdienst luistert daar niet naar, maar maandag ga ik er gewoon langs, neem mn handboeien en een mes mee
Wil je dan even reclame maken voor me?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de gijzeling wil ik graag live op rtl hebben
altijd leuk, van die mensen die alles serieus nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En de boel 'iets' erger maken als dat het is?
Dat sowieso en gewoon eisen desnoods dat ze het dezelfde dag nog regelen. Handboeien zijn leuker ergens anders
natuurlijk, dan zeg ik wel: mensen, ga allemaal een biertje drinken bij Royco, vraag maar waar op fokforum bij singlesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dan even reclame maken voor me?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dan even reclame maken voor me?
The old sailorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
natuurlijk, dan zeg ik wel: mensen, ga allemaal een biertje drinken bij Royco, vraag maar waar op fokforum bij singles
Gewoon even Boven-leeuwen noemen, ben het enige cafe hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
natuurlijk, dan zeg ik wel: mensen, ga allemaal een biertje drinken bij Royco, vraag maar waar op fokforum bij singles
Je gaat niet heen danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd leuk, van die mensen die alles serieus nemen
Ik zei nemen![]()
Waarom zou ik overdag open gaan schat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ga je dan wel overdags open?
Want dan ga ik nu beginnen met PR voor je hoor
Wel als er reclame wordt gemaakt hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik overdag open gaan schat?
Dat werkt hier niet.
wel naar de belastingdienst, waarschijnlijk zonder de handboeien, want die kan je zelf openmakenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat niet heen dan![]()
What about it
Wat voor reclame had je in gedachte dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als er reclame wordt gemaakt he
Jij wil geen klant overhouden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor reclame had je in gedachte dan?
Bodypaint ofzo
Sterkte morgen in iedergevalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel naar de belastingdienst, waarschijnlijk zonder de handboeien, want die kan je zelf openmaken
kom je daarna hier met de handboeien spelen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel naar de belastingdienst, waarschijnlijk zonder de handboeien, want die kan je zelf openmaken
Ja dan rennen al je klanten gillend weg (behalve Jos en Willyquote:
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan rennen al je klanten gillend weg (behalve Jos en Willy)
Bier! (en beide, op stap en bier)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik een biertje pakken of ga ik nog op pad vanavond?
die liggen al ergens waar ik ermee kan spelen, heb ze niet meer hier in huisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kom je daarna hier met de handboeien spelen?
ik stem voor op padquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik een biertje pakken of ga ik nog op pad vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |