SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ik moet het nog invullen... Welke categorie wil je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef Lotusss het volgende:
Heb niet het idee dat er überhaupt op mij gestemd is....
Doe maar wat....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet het nog invullen... Welke categorie wil je?
Druten is geen Brabant.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:28 schreef xFriendx het volgende:
En de eerste single weer wakker is (want op tijd ergens verder weg zijn)![]()
Brabant, voor mij niet om de hoek.
Tssss nu ik me verre van optimaal voel durf je ineens wel naar hier te komen om een partijtje te spelen hè?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:28 schreef xFriendx het volgende:
En de eerste single weer wakker is (want op tijd ergens verder weg zijn)![]()
Brabant, voor mij niet om de hoek.
Is vast een lief beestje danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Een poes in het asiel draagt mijn naam
Rustquote:
Niet zo'n bekkie jij he!!quote:
Bonnetje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een bonnetje kunnen scoren?
Stomme winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Net in de supermarkt staan er 3 kinderen van een jaar of 8, 9 hooguit voor me in de rij bij de kassa.
Een van die koters had een Amstel malt gepakt. Uiteraard kreeg hij dat niet mee van de caissière met als gevolg dat het kind helemaal beledigd was want er zat 0% alcohol in dus dan was het gewoon een soort van frisdrank![]()
Echt he
Kom ik nog op terug!quote:
He wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik weet weer waarom ik de spoelbak in moet van je![]()
Honda
Oh ja, je was negatief over Honda jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik weet weer waarom ik de spoelbak in moet van je![]()
Honda
Jouw LP collectiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
LP's aan het uitzoeken... Damn wat heb ik goeie
Blijkbaar vind je dat zo ergquote:
Ja je maakt zoveel negatieve opmerkingen altijd dat ik niet meer specifiek wist voor welke je met je hoofd in de spoelbak moestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je dat zo erg![]()
Je was het alweer vergeten sulle
Hij is nog een stuk beter geworden, meer Pink Floyd, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Pearl Jam, Dire Straits etc. erin nuquote:
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is nog een stuk beter geworden, meer Pink Floyd, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Pearl Jam, Dire Straits etc. erin nu
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut isquote:
welke?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Jaaaaa! De postbode heeft vandaag 5 cd's gebracht
Dat wordt weer een mooi muziekavondje....
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50mquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt van die raamfolie die je op kan brengen met enkel water. Werkt prima.
Ongetwijfeld dat ze die heeft.. Als je je rechter hand naast je linker legt, ze nog even 100 meter verder opschuift naar links.. zo links zijn haar handenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt van die raamfolie die je op kan brengen met enkel water. Werkt prima.
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut is_!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut is_!
Het kan veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht weg
Post je f een pica van het resultaat liefjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50m
Mijn raam is veel groter dan dat. Geen zin om in het midden ergens een naad te hebben.
Lukt ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht weg
Ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Post je f een pica van het resultaat liefje
Beatles - Rubber Soulquote:
Je hebt een oude ziel huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beatles - Rubber Soul
Beatles - Revolver
Ian Brown - The World Is Yours
Digitalism - I Love You, Dude
Mechanical Bride - Living With Ants
Is niks mis mee!quote:
Hup aan het plakwerk jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niks mis mee!
Die herkennen goede muziek tenminste
Jammer dat het CD's zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beatles - Rubber Soul
Beatles - Revolver
Ian Brown - The World Is Yours
Digitalism - I Love You, Dude
Mechanical Bride - Living With Ants
Peukiespauzequote:
Mja, moet nog eens kijken voor een goede platenspeler en de LP hobby weer oppakken....quote:
+1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jij idioot!
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jij idioot!
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te maken
Het is en blijft een lilik dingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.
Bluetooth?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te maken
Nee het is een bluetooth die nu op mijn stereo ingang zit. De stereoset zelf is puur antiek, incl platenspeler met zo'n mooi oranje verlicht kijkhokje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.
Ik zou hem alleen ergens anders kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdulleme, deze wil ik http://www.freerecordshop(...)6978449313#tracklist
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdulleme, deze wil ik http://www.freerecordshop(...)6978449313#tracklist
Spiritus geprobeerd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier iemand met tips?
De vorige bewoners hebben god weet wat met de ramen gedaan. Krengen zijn niet schoon te krijgenen het lijkt wel alsof er allemaal stickers op hebben gezeten en verf.
Hoe krijg ik dat eraf?
Stickerverwijderspul hielp dus niet
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier iemand met tips?
De vorige bewoners hebben god weet wat met de ramen gedaan. Krengen zijn niet schoon te krijgenen het lijkt wel alsof er allemaal stickers op hebben gezeten en verf.
Hoe krijg ik dat eraf?
Acetaat, weet alleen niet of je dat bij een standaard bouwzaak/verfwinkel kunt krijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier iemand met tips?
Hoe krijg ik dat eraf?
Daar heb je tegenwoordig zelfs gewoon speciale krabbers voor... Euro ofzo bij de gammaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dat mesje uit de houder haalt kan je daar perfect ramen mee krabben. Gewoon vast houden, beetje schuin houden en krabben maar.
Scheelt een tientje en is dezelfde!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.large.nl/bin/s(...)ing%20light&tc=EMPTY
Is da dezelfde?
Kan je nagaan wat een afzetters bol.com en FRS zijn.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Scheelt een tientje en is dezelfde!
Oh, aceton ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Nagellakremover werkt ook![]()
Bazenspul!!
Alleen jammer dat ik net gisteravond mn nagels opnieuw had gelakt
Echt bizar! Moet maar eens langs de fabriek gaan. Kijken of ik daar nog wat kan halenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een afzetters bol.com en FRS zijn.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe schoenenDe laatste foto geeft de kleur het beste weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, dat is echt achterlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een afzetters bol.com en FRS zijn.....
Werkt als een tiet!quote:
Klopt, ik ook niet meer. Ik heb mijn wishlist van bol.com overgezet naar bookdepository.co.uk (ik lees Engelse boeken) en die totale prijs van bol.com was 1200 euro, dezelfde lijst bij bookdepository.co.uk 500+ euros....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt achterlijkIk bestel ook nooit meer boeken bij Bol.com.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
Zo kunnen we toch nog niet zien of ze jou mooi staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe schoenenDe laatste foto geeft de kleur het beste weer.
Play.com heb ik ook wel eens wat besteld. En voor het geld dat het scheelt wil ik best wat langer wachtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, ik ook niet meer. Ik heb mijn wishlist van bol.com overgezet naar bookdepository.co.uk (ik lees Engelse boeken) en die totale prijs van bol.com was 1200 euro, dezelfde lijst bij bookdepository.co.uk 500+ euros....
Zelfde als met bol.com en play.com.....
Dan maar langer wachten op een cd.... maar met de hoeveelheden die ik bestel, scheelt dat zo'n 100-150 euro per maand
Dat staan zequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo kunnen we toch nog niet zien of ze jou mooi staan.
Pics van jou in lingerie met je nieuwe schoenen dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staan zeEn m'n nieuwe lingerie ook. Damn, ik houd van uitverkoop
Die mag in mijn pm box hoor samzz of op de WAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pics van jou in lingerie met je nieuwe schoenen dan maar
Plaatje van de lingerie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
Dat staan zeEn m'n nieuwe lingerie ook. Damn, ik houd van uitverkoop
Oh dat kunnen wel wel aan hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat ga ik jullie niet aan doenIk heb een fuchsia set, een lime groene en een grijze set gekocht.
We Ullen geen rechtzaak aanspannen. Promisedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat ga ik jullie niet aan doenIk heb een fuchsia set, een lime groene en een grijze set gekocht.
Ook ik krijg geen foto?quote:
Misschien als ik zin heb om foto's te makenquote:
Daar heb jij vast wel zin inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als ik zin heb om foto's te maken
Als dat geen mooie foto's op gaat leverenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, en mijn camee ketting is binnenHij is echt gaaf
Mijn pm dus hequote:
Het s ook zo'n snoetjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind hem echt grappig![]()
Natuurlijk niet!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die foto stuur je dan natuurlijk weer niet door.
Ik vind Britt echtquote:
Natuurlijk, alleen ranzige foto's stuur je door.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!!
Als Samzz die voor mij maakt dan gaat die mooi in mijn privécollectie
En ik heb zoveel mooie foto's in mijn collectie hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen ranzige foto's stuur je door.
Is er een keer iets de moeite waard om door te sturen en dan heb ik weer pech.
Leedvermaak is leuk. Je kan niet altijd alleen maar serieuze programma's kijken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
Britt(sowieso dat soort kansloze programma's en figuren...
)
Mensen die dat leuk vinden.....
Ja dat moet ik maar geloven dan he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb zoveel mooie foto's in mijn collectie he
Succesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo folie zit al op 2 ramen![]()
Nu het grote woonkamerraam
Tis zeker rustig in de winkel?quote:
Die komt in de kroeg, niet in de winkel!quote:
Hoe lang moet je nog in de winkel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is hier kutweer, dus is rustig.
Verveel me
Ze komt ook weleens in de winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komt in de kroeg, niet in de winkel!
Althans dat hoop ik echt voor Roy
[..]
Hoe lang moet je nog in de winkel?
Trouwens schandalig dat je kroeg op zaterdag pas zo laat open gaat
Moet je niet langs?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt ook weleens in de winkel.
Maar vandaag ben ik veilig aangezien ze jarig is en haar verjaardag vierd.
Kan wel eerder open gaan maar dan komt er geen hond.
Klein klote dorp he
Moet tot 5 uur in de winkel werken.
Vierdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt ook weleens in de winkel.
Maar vandaag ben ik veilig aangezien ze jarig is en haar verjaardag vierd.
Kan wel eerder open gaan maar dan komt er geen hond.
Klein klote dorp he
Moet tot 5 uur in de winkel werken.
Is dat kleine Huppel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vierd![]()
Wie doet dat uurtje kroeg dan?
Willen jullie lachen?
@Huppelmuts haha http://lockerz.com/s/113992933
Ja ik was toen uhm 10. Was op het trouwen van mijn moeder en stiefvaderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat kleine Huppel?
Mijn vader draait tot een uurtje of 7 ongeveer, kan ik eten en douchen.
Maar wat zit jij te zeuren over mijn openingstijden? Wilde je langskomen?
Toen was je nog lief en schattigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vierd![]()
Wie doet dat uurtje kroeg dan?
Willen jullie lachen?
@Huppelmuts haha http://lockerz.com/s/113992933
Leuke jurkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik was toen uhm 10. Was op het trouwen van mijn moeder en stiefvader![]()
Je kan zien dat mijn moeder toen ook al een hekel aan me had
Nee hoor, ook toen al niet meer!quote:
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.quote:
Ach ik vraag me bij sommige jeugdfoto's ook weleens af hoe mijn moeder me dat in godsnaam aan heeft kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ook toen al niet meer!
[..]
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.
Daarna heb ik 2 weken niks tegen mn moeder gezegd. Wat een verschrikkelijke jurk vond ik dat zeg
Bierdrinkende heldquote:
Echt welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ook toen al niet meer!
[..]
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.
Daarna heb ik 2 weken niks tegen mn moeder gezegd. Wat een verschrikkelijke jurk vond ik dat zeg
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet
Ahh, wat een leuke hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobbie onze schapendoesquote:
Dan neem ik dat leuk terugquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bobbie onze schapendoes![]()
Ze was heel goed in mannen op pijnlijke plekken bijten
Ik ging hond uitlaten in het park achter ons huis. Liep een potloodventer, van schrik liet ik de riem vieren. Ze rende op hem af en beet hem vol in het kruisquote:
Vooral op zaterdags is dat helquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Boodschappen..... wat een verplicht kut uitje is dat toch altijd.....
* Spezza19 sleept zichzelf naar de supermarkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |