Ook ik krijg geen foto?quote:
Misschien als ik zin heb om foto's te makenquote:
Daar heb jij vast wel zin inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als ik zin heb om foto's te maken
Als dat geen mooie foto's op gaat leverenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, en mijn camee ketting is binnenHij is echt gaaf
Mijn pm dus hequote:
Het s ook zo'n snoetjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind hem echt grappig![]()
Natuurlijk niet!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die foto stuur je dan natuurlijk weer niet door.
Ik vind Britt echtquote:
Natuurlijk, alleen ranzige foto's stuur je door.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!!
Als Samzz die voor mij maakt dan gaat die mooi in mijn privécollectie
En ik heb zoveel mooie foto's in mijn collectie hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen ranzige foto's stuur je door.
Is er een keer iets de moeite waard om door te sturen en dan heb ik weer pech.
Leedvermaak is leuk. Je kan niet altijd alleen maar serieuze programma's kijken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
Britt(sowieso dat soort kansloze programma's en figuren...
)
Mensen die dat leuk vinden.....
Ja dat moet ik maar geloven dan he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb zoveel mooie foto's in mijn collectie he
Succesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo folie zit al op 2 ramen![]()
Nu het grote woonkamerraam
Tis zeker rustig in de winkel?quote:
Die komt in de kroeg, niet in de winkel!quote:
Hoe lang moet je nog in de winkel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het is hier kutweer, dus is rustig.
Verveel me
Ze komt ook weleens in de winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komt in de kroeg, niet in de winkel!
Althans dat hoop ik echt voor Roy
[..]
Hoe lang moet je nog in de winkel?
Trouwens schandalig dat je kroeg op zaterdag pas zo laat open gaat
Moet je niet langs?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt ook weleens in de winkel.
Maar vandaag ben ik veilig aangezien ze jarig is en haar verjaardag vierd.
Kan wel eerder open gaan maar dan komt er geen hond.
Klein klote dorp he
Moet tot 5 uur in de winkel werken.
Vierdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt ook weleens in de winkel.
Maar vandaag ben ik veilig aangezien ze jarig is en haar verjaardag vierd.
Kan wel eerder open gaan maar dan komt er geen hond.
Klein klote dorp he
Moet tot 5 uur in de winkel werken.
Is dat kleine Huppel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vierd![]()
Wie doet dat uurtje kroeg dan?
Willen jullie lachen?
@Huppelmuts haha http://lockerz.com/s/113992933
Ja ik was toen uhm 10. Was op het trouwen van mijn moeder en stiefvaderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat kleine Huppel?
Mijn vader draait tot een uurtje of 7 ongeveer, kan ik eten en douchen.
Maar wat zit jij te zeuren over mijn openingstijden? Wilde je langskomen?
Toen was je nog lief en schattigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vierd![]()
Wie doet dat uurtje kroeg dan?
Willen jullie lachen?
@Huppelmuts haha http://lockerz.com/s/113992933
Leuke jurkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik was toen uhm 10. Was op het trouwen van mijn moeder en stiefvader![]()
Je kan zien dat mijn moeder toen ook al een hekel aan me had
Nee hoor, ook toen al niet meer!quote:
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.quote:
Ach ik vraag me bij sommige jeugdfoto's ook weleens af hoe mijn moeder me dat in godsnaam aan heeft kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ook toen al niet meer!
[..]
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.
Daarna heb ik 2 weken niks tegen mn moeder gezegd. Wat een verschrikkelijke jurk vond ik dat zeg
Bierdrinkende heldquote:
Echt welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ook toen al niet meer!
[..]
Mijn moeder vond dat ik die aanmoest. Niemand wist dat ze gingen trouwen dat was een verrassing. Ze kwam met die jurk aan en 3 uur schelden, huilen, ruziemaken later had ik hem aan.
Daarna heb ik 2 weken niks tegen mn moeder gezegd. Wat een verschrikkelijke jurk vond ik dat zeg
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet
Ahh, wat een leuke hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobbie onze schapendoesquote:
Dan neem ik dat leuk terugquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bobbie onze schapendoes![]()
Ze was heel goed in mannen op pijnlijke plekken bijten
Ik ging hond uitlaten in het park achter ons huis. Liep een potloodventer, van schrik liet ik de riem vieren. Ze rende op hem af en beet hem vol in het kruisquote:
Vooral op zaterdags is dat helquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Boodschappen..... wat een verplicht kut uitje is dat toch altijd.....
* Spezza19 sleept zichzelf naar de supermarkt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |