SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ik moet het nog invullen... Welke categorie wil je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef Lotusss het volgende:
Heb niet het idee dat er überhaupt op mij gestemd is....
Doe maar wat....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet het nog invullen... Welke categorie wil je?
Druten is geen Brabant.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:28 schreef xFriendx het volgende:
En de eerste single weer wakker is (want op tijd ergens verder weg zijn)![]()
Brabant, voor mij niet om de hoek.
Tssss nu ik me verre van optimaal voel durf je ineens wel naar hier te komen om een partijtje te spelen hè?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:28 schreef xFriendx het volgende:
En de eerste single weer wakker is (want op tijd ergens verder weg zijn)![]()
Brabant, voor mij niet om de hoek.
Is vast een lief beestje danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Een poes in het asiel draagt mijn naam
Rustquote:
Niet zo'n bekkie jij he!!quote:
Bonnetje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een bonnetje kunnen scoren?
Stomme winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Net in de supermarkt staan er 3 kinderen van een jaar of 8, 9 hooguit voor me in de rij bij de kassa.
Een van die koters had een Amstel malt gepakt. Uiteraard kreeg hij dat niet mee van de caissière met als gevolg dat het kind helemaal beledigd was want er zat 0% alcohol in dus dan was het gewoon een soort van frisdrank![]()
Echt he
Kom ik nog op terug!quote:
He wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik weet weer waarom ik de spoelbak in moet van je![]()
Honda
Oh ja, je was negatief over Honda jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik weet weer waarom ik de spoelbak in moet van je![]()
Honda
Jouw LP collectiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
LP's aan het uitzoeken... Damn wat heb ik goeie
Blijkbaar vind je dat zo ergquote:
Ja je maakt zoveel negatieve opmerkingen altijd dat ik niet meer specifiek wist voor welke je met je hoofd in de spoelbak moestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je dat zo erg![]()
Je was het alweer vergeten sulle
Hij is nog een stuk beter geworden, meer Pink Floyd, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Pearl Jam, Dire Straits etc. erin nuquote:
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is nog een stuk beter geworden, meer Pink Floyd, Fleetwood Mac, Led Zeppelin, Pearl Jam, Dire Straits etc. erin nu
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut isquote:
welke?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Jaaaaa! De postbode heeft vandaag 5 cd's gebracht
Dat wordt weer een mooi muziekavondje....
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50mquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt van die raamfolie die je op kan brengen met enkel water. Werkt prima.
Ongetwijfeld dat ze die heeft.. Als je je rechter hand naast je linker legt, ze nog even 100 meter verder opschuift naar links.. zo links zijn haar handenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je hebt van die raamfolie die je op kan brengen met enkel water. Werkt prima.
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut is_!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het stofzuigen daarom roep ik even dat raamfolie kut is_!
Het kan veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht weg
Post je f een pica van het resultaat liefjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50m
Mijn raam is veel groter dan dat. Geen zin om in het midden ergens een naad te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |