Post je f een pica van het resultaat liefjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hadden ze alleen in rollen van 1,50m
Mijn raam is veel groter dan dat. Geen zin om in het midden ergens een naad te hebben.
Lukt ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Raamfolie plakken is easy. Je meet eerst het raam op, dan snij je een stuk net iets groter... Maak het raam nat... Plak folie van het midden en wrijf daarna lucht en vocht weg
Ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Post je f een pica van het resultaat liefje
Beatles - Rubber Soulquote:
Je hebt een oude ziel huhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beatles - Rubber Soul
Beatles - Revolver
Ian Brown - The World Is Yours
Digitalism - I Love You, Dude
Mechanical Bride - Living With Ants
Is niks mis mee!quote:
Hup aan het plakwerk jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niks mis mee!
Die herkennen goede muziek tenminste
Jammer dat het CD's zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beatles - Rubber Soul
Beatles - Revolver
Ian Brown - The World Is Yours
Digitalism - I Love You, Dude
Mechanical Bride - Living With Ants
Peukiespauzequote:
Mja, moet nog eens kijken voor een goede platenspeler en de LP hobby weer oppakken....quote:
+1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jij idioot!
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen jij idioot!
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te maken
Het is en blijft een lilik dingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.
Bluetooth?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude marantz stereo MET platenspeler (en bluetooth) om het goed te maken
Nee het is een bluetooth die nu op mijn stereo ingang zit. De stereoset zelf is puur antiek, incl platenspeler met zo'n mooi oranje verlicht kijkhokje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een platenspeler met bluetooth is geen platenspeler maar een aap met een gouden ring.
Ik zou hem alleen ergens anders kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdulleme, deze wil ik http://www.freerecordshop(...)6978449313#tracklist
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdulleme, deze wil ik http://www.freerecordshop(...)6978449313#tracklist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |