Ik sla vandaag over, heb nog genoeg bier in huis en ga zo wel patat halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
Boodschappen..... wat een verplicht kut uitje is dat toch altijd.....
* Spezza19 sleept zichzelf naar de supermarkt....
Vind het nooit zo erg, koop alleen altijd teveel lekkere dingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vind het op elke dag een hel.....
Uiteraard weer geen idee wat ik moet gaan eten enzo....
Straks ook nog de deur uit moeten om de katten van een vriend van mij even eten te geven.....
Ja en daarom noemen de dames je hier chubbyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het nooit zo erg, koop alleen altijd teveel lekkere dingen
Ik wilde hem een keer niet makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en daarom noemen de dames je hier chubby
Zijn er maar 2 die dat doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en daarom noemen de dames je hier chubby
Ja die hak allemaal terug gekeken van de weekquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Britt echt![]()
Je hebt nu op rtlxl.nl ofzo een serie van haar en Ymke he.
Korte serie, 7 minuten per aflevering ofzo. Geweldig!!
Het is dan ook naar weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:21 schreef Spezza19 het volgende:
Geen zin om straks de deur uit te moeten
Ik vond ze geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja die hak allemaal terug gekeken van de weekDie pakjes, brengt allemaal trauma's omhoog hier
Eigenlijk zou er een filmpje van moeten zijn..... Ik zie huppel wel als een Lau en Tiny met dat raamfolie stoeien.....quote:
1) ik ben alleenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een filmpje van moeten zijn..... Ik zie huppel wel als een Lau en Tiny met dat raamfolie stoeien.....
Ik ben benieuwd of het gelukt is of dat er nu 10 meter raamfolie in de vuilnisbak ligt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een filmpje van moeten zijn..... Ik zie huppel wel als een Lau en Tiny met dat raamfolie stoeien.....
Zodat ik gezellig in mijn eentje kan gaan zitten wachten op een eventuele fokker/fokster die misschien langs komtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg er dan ook voor dat dat café wat eerder opengaat van je.
Vertel eens. Wat scheelt eraan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Zo weer thuis uit het verschrikkelijke Almere
I has a trauma
Ik moest wat ophalen, en nou.. allemaal vage huizen en enge gebouwen, mocht niet eens harder dan 80 en en enquote:
Kunnen ze me helpen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Almere?
Moet ik stichting Korrelatie voor je bellen?
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodat ik gezellig in mijn eentje kan gaan zitten wachten op een eventuele fokker/fokster die misschien langs komt
Dat kan ik wel hequote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel he![]()
En dat zonder gevloek enz
Het fijnst vind ik dat ik nu die verschrikkelijk lelijke vuilcontainer niet meer zie als ik op mn bed zit![]()
Hihi deze is grappig![]()
[ afbeelding ]
Zo zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel he![]()
Het fijnst vind ik dat ik nu die verschrikkelijk lelijke vuilcontainer niet meer zie als ik op mn bed zit![]()
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel he![]()
[ afbeelding ]
Nee dat kan nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo zo
Dat is wel mooi ja, plus je kan nu gewoon naakt rondlopen binnen zonder inkijk
Wat heb je nu weer voor een knokploeg opgericht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo beginnen aan de grote tuigschoonmaak
Ik was paardrijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je de hele tijd weg was en niet eens eraan hebt gedacht om fotos te pm-en
Nou, mijn Glanerbrug kliek. En nu zitten ze onder het bloed en de schrammen, dus dat moet schoonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor een knokploeg opgericht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was paardrijden![]()
[..]
Nou, mijn Glanerbrug kliek. En nu zitten ze onder het bloed en de schrammen, dus dat moet schoonOh dus dan is het opeens wel okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dus dan is het opeens wel ok
Ik kan moeilijk foto's maken als ik aan het rijden ben, schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als jij in lingerie op je paard zit is er vast wel iemand bereid om die foto te nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk foto's maken als ik aan het rijden ben, schat
Gezien de bouncing boobies tijdens het rijden hebben we daar liever videomateriaal vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, maar wat roy zegt, vast wel iemand die dat even doetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil het eventueel ook wel doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, maar wat roy zegt, vast wel iemand die dat even doet
Sms nu bounce naar 4131quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien de bouncing boobies tijdens het rijden hebben we daar liever videomateriaal van
Maar dat doe ik niet, dan heb ik m'n benen en m'n kont kapotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij in lingerie op je paard zit is er vast wel iemand bereid om die foto te nemen.
Dat kan van 't zomer wel geregeld worden denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien de bouncing boobies tijdens het rijden hebben we daar liever videomateriaal van
Oh, allicht. Maar ik ga niet in ondergoed op 't paardquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, maar wat roy zegt, vast wel iemand die dat even doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |