SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de knop open nieuwe deel in reeks klikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef Ludootje het volgende:
Hoe link je dat topic aan een reeks?![]()
* Ludootje is hier al een tijdje niet geweest...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef Ludootje het volgende:
Hoe link je dat topic aan een reeks?![]()
* Ludootje is hier al een tijdje niet geweest...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de knop open nieuwe deel in reeks klikken
Ah zo. Da's nieuw dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]normaal klik je ergens op open nieuw deel
enge woordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik word er ook lichtelijk confuus van, maar soit!
lynxen? dat zijn toch van die kat achtigen? gaan we naar de dierentuin saampjes!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe wink wink nudge nudge.... Wil je soms ook lynxen kijken?
Ach, dat rapaille dat zich geïntimideerd voelt door mijn extensieve vocabulaire zouden ze moeten defenestreren.quote:
'poesjes kijken'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef clevy het volgende:
[..]
lynxen? dat zijn toch van die kat achtigen? gaan we naar de dierentuin saampjes!
Ja, klinkt lekker!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dat rapaille dat zich geïntimideerd voelt door mijn extensieve vocabulaire zouden ze moeten defenestreren.
viel het jou ook op dat CL met haar benen wijd zit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de dierentuin.
hoezo, kun je het ruiken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:37 schreef clevy het volgende:
[..]
viel het jou ook op dat CL met haar benen wijd zit?
Klopt, katjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef clevy het volgende:
[..]
lynxen? dat zijn toch van die kat achtigen? gaan we naar de dierentuin saampjes!
Fb... ja ... heb ik ook nog ergens ..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:36 schreef Ludootje het volgende:
Men, bedenk me met hoe erg ik hier een Like-button mis... zal wel teveel op FB zitten tegenwoordig.
met jou wel.. maar katten niet zo..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt, katjesdie mwahrrrr mwahr doen
LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEF....
Durf je wel saampjes met mij?
Ik bijt alleen zachtjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grote zwartes....![]()
die zijn vooral gevaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk
Normale huis tuin en keuken kat is niet groot en gevaarlijk genoeg voor je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grote zwartes....![]()
die zijn vooral gevaaaaaaaaaaaaaaaaaarlijk
Tussen jou en mij nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef clevy het volgende:
[..]
met jou wel.. maar katten niet zo..
zit toch wel een hek tussen he?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normale huis tuin en keuken kat is niet groot en gevaarlijk genoeg voor je?
ik bedoelde ook tussen ons en de katten ja..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tussen jou en mij niet![]()
maar ja die lynxen kan je niet aaien nee
Ja, want ik ben lief, klein en schattigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef clevy het volgende:
[..]
ik bedoelde ook tussen ons en de katten ja..
jou kan ik wel aan![]()
smarties! taste the rainbow.. missB gaat op hallunicatie-toerquote:
Neuh, vandaag niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef clevy het volgende:
[..]
smarties! taste the rainbow.. missB gaat op hallunicatie-toer
prove itquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, want ik ben lief, klein en schattig
Nou zegquote:
Ja, vertel eens, waarom geloof jij dat niet?quote:
Ibuprofen denk ik eerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef clevy het volgende:
smarties! taste the rainbow.. missB gaat op hallunicatie-toer
Op de intensive care waar ze je maag leegpompenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoppa, litertje wodka erbij en jij hebt een topdag
Knappe artsenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de intensive care waar ze je maag leegpompen
Dat is bij ons gewone stervelingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de intensive care waar ze je maag leegpompen
Met mijn geluk heb ik dan weer zo'n lelijk dikke oude.quote:
Zak over het hoofd en lekker laten lullen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mijn geluk heb ik dan weer zo'n lelijk dikke oude.Net als die tandartsassistent die van de week zo
klonk aan de telefoon..
Nee, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is bij ons gewone stervelingen.
MissB kan dat wel aan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, vertel eens, waarom geloof jij dat niet?
mee met wie?quote:
Laten we dat maar niet proberen.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mijn geluk heb ik dan weer zo'n lelijk dikke oude.![]()
koel! altijd al naar een hulpgroep willen gaan..quote:
Echt hij had zó het verkeerde lijf voor bij die stem, gemeen was hetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen![]()
Overigens verschrikkelijk moeten lachen toen een vriend van me in het ziekenhuis lag en die een erg mooie verpleegster had. Dat trok zijn vriendin totáál niet.
Als je Awakening (?) mee wilt maken zou ik dat idd niet doenquote:
Bijna goed samzz, een 's' er nog achterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je Awakening (?) mee wilt maken zou ik dat idd niet doen!
Wie met zijn volle verstand wil dat dan ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je Awakening (?) mee wilt maken zou ik dat idd niet doen!
Me, me, me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie met zijn volle verstand wil dat dan ook?.
in dit geval geen hulpgroep.... slechts een meetingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:00 schreef clevy het volgende:
[..]
koel! altijd al naar een hulpgroep willen gaan..
Laten liggen tot woensdag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
Collega is vertrokken, ik neem enkele taken over waaronder 1 flinke. Nou ja, is 1 dag in de maand, vaste dag. Vandaag. Eerste keer dus al lastiger..... maar je hebt ook de product engineers nodig bij technische vragen. Nah. Ik heb vragen... zijn alle 4 de engineers TEGELIJK op vakantie... en dus kan ik niet verder. Maandag is er eentje terug, maar ik heb maandag en dinsdag vrij om ff bij te komen van hele drukke dansweken en te genieten van de 30 graden.
Ik ga toch verdomme niet mijn vakantiedagen intrekken omdat zij zonodig allemaal tegelijk op vakantie gaan?!
[/irritatie]
Hij klonk als een jonge god en was een vadsige ongewassen zestiger?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt hij had zó het verkeerde lijf voor bij die stem, gemeen was het
Singles meet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in dit geval geen hulpgroep.... slechts een meeting
Hij was wel jong, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij klonk als een jonge god en was een vadsige ongewassen zestiger?
Gelijk heb je! Ga lekker naar huis weekend vieren. Ze stikken er maar in. Woensdag weer een dagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
Collega is vertrokken, ik neem enkele taken over waaronder 1 flinke. Nou ja, is 1 dag in de maand, vaste dag. Vandaag. Eerste keer dus al lastiger..... maar je hebt ook de product engineers nodig bij technische vragen. Nah. Ik heb vragen... zijn alle 4 de engineers TEGELIJK op vakantie... en dus kan ik niet verder. Maandag is er eentje terug, maar ik heb maandag en dinsdag vrij om ff bij te komen van hele drukke dansweken en te genieten van de 30 graden.
Ik ga toch verdomme niet mijn vakantiedagen intrekken omdat zij zonodig allemaal tegelijk op vakantie gaan?!
[/irritatie]
Hoe technisch is die vraag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
[/irritatie]
Ze wordt nog een éckte technochick.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Bijna goed samzz, een 's' er nog achter
Bowlen is leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Neee joh... iets met Bowlen ... sinds wanneer doen Singles dat?
met een oud 'computer-nerds-clubje' gingen we nog wel eens disco bowlen.. en zuipen en poolen.. was wel leuk hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Neee joh... iets met Bowlen ... sinds wanneer doen Singles dat?
quote:
Join de club, ik kan het hele jaar al geen dag vrij nemen omdat de rest zo nodig kinderen moet baren en/of tegelijk op vakantie moet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
[/irritatie]
Het liefste met onbeperkt zuip-arrangementquote:
I knowquote:
En vlees, dan is het helemaal perfectquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het liefste met onbeperkt zuip-arrangement
Goed ideequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BBQyeah top..... moeten we een keertje gaan doen ja
Daar zou ik maar op tijd mee beginnen als ik jou wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet zelf maar eens beginnen met mijn festival-apotheek bijwerken...
Bull-shitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Join de club, ik kan het hele jaar al geen dag vrij nemen omdat de rest zo nodig kinderen moet baren en/of tegelijk op vakantie moet.
* Spezza19 heeft wel een tuin.... Zal ik die meenemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen 2 kleine uitdagingen..
1. geen tuin
2. geen bbq in mijn bezit
Heb al wat lijntjes (haha, ik zei lijntjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zou ik maar op tijd mee beginnen als ik jou was
BBQ 25-26 juni #15 Waar we straks afgekloven in een hoekje liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BBQyeah top..... moeten we een keertje gaan doen ja
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen 2 kleine uitdagingen..
1. geen tuin
2. geen bbq in mijn bezit
Geen tijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
FHF Buddy bowlingmeet (25-06-2011)
BBQ bij Roycoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Challenge accepted.
1. Grote tuin aanweizg
2. BBQ aanwezig
Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft wel een tuin.... Zal ik die meenemen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb al wat lijntjes (haha, ik zei lijntjes) lopen, komt wel goed.
Jep.quote:
quote:
Ja precies, het is toch hun fout..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Nadeel is dat dan mijn EIGEN werk begind voor de maandafsluiting en ik dan dus waarschijnlijk in tijdnood kom
Nou ja, het is maar zo. Wij (onze afdeling) moeten altijd zorgen dat e riemand is, of iig een backup ... en zij gaan gewoon met z;n allen tegelijk op vakantie.
We zullen ook eens zeggen: O is je leverancier boos, spoedbetaling? ja sorry, iedereen is op vakantie. Kan niet. Betaal maar ff uit eigen zak of anders maar een leverstop accepteren
Dat is wel mooier, maar een gedeelte is al gedaan dus er is ruimte genoeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet die tuin zeker eerst opgeknapt worden
Nu voor de rest van de tijd bezig met je eigen werk, woensdag die tijd gebruiken voor het werk wat je eigenlijk vandaag moest doen. Het is soms zo simpel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Nadeel is dat dan mijn EIGEN werk begind voor de maandafsluiting en ik dan dus waarschijnlijk in tijdnood kom
Nou ja, het is maar zo. Wij (onze afdeling) moeten altijd zorgen dat e riemand is, of iig een backup ... en zij gaan gewoon met z;n allen tegelijk op vakantie.
We zullen ook eens zeggen: O is je leverancier boos, spoedbetaling? ja sorry, iedereen is op vakantie. Kan niet. Betaal maar ff uit eigen zak of anders maar een leverstop accepteren
Begind? Angel toch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Mja misschien is het makkelijker als iemand een bbq meeneemt hierheen. Anders kan er ook wel 1 gehuurd worden ofzoquote:
is dit het klusje dat je perse zelf wilde doen omdat die nieuwe "" dat vast niet zou kunnen" ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
[/irritatie]
als ik me al wat fitter voel dan zit ik in Tilburg morgen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
http://www.easybbq.nl/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja misschien is het makkelijker als iemand een bbq meeneemt hierheen. Anders kan er ook wel 1 gehuurd worden ofzo
quote:
Hell no.quote:
Daar ga ik heen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ook als het hele topic langskomt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Grote tuin voor een BBQ is overrated. Hier in het Rotterdamse ghetto met een mini tuin lukt een BBQ ook altijd.
Sorry but I will be otherwise engaged thenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, goed personeel is moeilijk te vinden
Ik had me ook opgegeven, maar toen kwam Techno ineens voorbij.quote:
slecht ook..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, goed personeel is moeilijk te vinden
Tja, als er goede techno voorbij komtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar toen kwam Techno ineens voorbij.![]()
BBQ op het balkon van je 11 verdiepingen flat kan ook makkelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Grote tuin voor een BBQ is overrated. Hier in het Rotterdamse ghetto met een mini tuin lukt een BBQ ook altijd.
Ik zit over 2 weken met 17 ONZ'ers in mijn tuin te BBQen. Moet lukken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook als het hele topic langskomt?
Oh. Neem hem mee. Ik heb mijn FOK! papa nog nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven, maar toen kwam Techno ineens voorbij.![]()
Nee, dit is niet zo'n klusje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
is dit het klusje dat je perse zelf wilde doen omdat die nieuwe "" dat vast niet zou kunnen" ?
Jij bent chef wodka en vlees dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry but I will be otherwise engaged then
Nee dat ben ik idd niet nee, die TTquote:
Dan kun je niet stilzitten hè.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als er goede techno voorbij komt
Oh ja, ik moest je nog wat vertellen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Oh. Neem hem mee. Ik heb mijn FOK! papa nog nooit ontmoet.
quote:
Dan moet je het niet doen hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef clevy het volgende:
[..]
slecht ook..
zit nu een arbeidsovereenkomst door te lezen en heb er een slecht gevoel bij..
We hebben eigenlijk andere plannen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
zolang je niet het verkeerde op t vuur gooitquote:
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als er goede techno voorbij komt
Ja lieverd, dat bestaatquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja misschien is het makkelijker als iemand een bbq meeneemt hierheen. Anders kan er ook wel 1 gehuurd worden ofzo
Hoewel, Myra komtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Kantklossen en geitenbreien meet (23-07-2011)
idd.. dat zal het oordeel ook wel worden.. maar moet dat ff funderen en daarom iig het hele boek een keer gelezen hebben.quote:
Ik zie dan Jack Sparrow voor me die met zijn handen in het haar zit nadat die chick al die rum aan het verbranden was, alleen dan MissB in de plaats van Jackquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef clevy het volgende:
[..]
zolang je niet het verkeerde op t vuur gooit
Gewoon even de boel affikken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet die tuin zeker eerst opgeknapt worden
Goede trance, dance, harstyle, heck, zelfs goede hardcore. Dat wil ik nog wel geloven, maar die minimal troep waar jij het over hebt, dat is niet goedquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie dan Jack Sparrow voor me die met zijn handen in het haar zit nadat die chick al die rum aan het verbranden was, alleen dan MissB in de plaats van Jack
De techno waar ik naar luister is allesbehalve minimal hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede trance, dance, harstyle, heck, zelfs goede hardcore. Dat wil ik nog wel geloven, maar die minimal troep waar jij het over hebt, dat is niet goed
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
missJack.. kan niet kiezen tussen whiskey en wodkaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie dan Jack Sparrow voor me die met zijn handen in het haar zit nadat die chick al die rum aan het verbranden was, alleen dan MissB in de plaats van Jack
Mooi onderscheid tussen gewoon allerlei soorten pure muzikale baggerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede trance, dance, harstyle, heck, zelfs goede hardcore. Dat wil ik nog wel geloven, maar die minimal troep waar jij het over hebt, dat is niet goed
Maar ze heeft dan nog wel haar jar-o-dirt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
U96 - Das Bootquote:
Je mag wel met mijn ballen en kegel spelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ga niet bowlen. Ik kan sowieso niet tegen mijn verlies.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ga niet bowlen. Ik kan sowieso niet tegen mijn verlies.
Ja, met die blik ookquote:
Rum vervangen door wodkaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oeh. Verleidelijk Ang3l.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn ballen en kegel spelen?
Je zegt het al minimal. Da's dus geen techno.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minimal Techno.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zegt het al minimal. Da's dus geen techno.
In de volksmond heet het gewoon minimal hoor. Zijn zelfs aparte reeksen op FOK!quote:
Ik ben thuis aan het werk, zit in mijn joggingbroek én heb geen beha aan, het voelt voor mij al als weekendquote:
Ben ik al geweest vanmorgen, het zit weer helemaal geweldig. Ik heb de beste kapper EVER!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens naar de kapper
Check op alledrie de puntenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk, zit in mijn joggingbroek én heb geen beha aan, het voelt voor mij al als weekend
Weet ik, maar volgens mij is de oorspronkelijke naam toch echt minimal techno.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
In de volksmond heet het gewoon minimal hoor. Zijn zelfs aparte reeksen op FOK!
Minimal #14 - en alles wat in de buurt komt.
Wij houden van Techno #71: Met schijt aan Rob Post.
Jij hebt in het weekend nooit een beha aan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk, zit in mijn joggingbroek én heb geen beha aan, het voelt voor mij al als weekend
engels aan een duitse zwervert? waarom??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Zo. De stad ook weer overleefd. In het engels aan een duitse zwerver uitgelegd waar het park was, de halve stad afgezocht naar een leuk truitje en er welgeteld 1 gevonden.
Kleren die nu in de winkels hangen vind ik eigenlijk niks aan.
pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent nu nog langharig tuig?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens naar de kapper
Nee, dan mogen de kippen los in het hok.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
Jij hebt in het weekend nooit een beha aan?
Omdat hij me op een vriendelijke manier de weg vroeg en ik amper duits kan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef clevy het volgende:
[..]
engels aan een duitse zwervert? waarom??
Ik wel, sinds kort. Ik ben er zelfs al een paar keer mee naar buiten gegaan.quote:
Ik zelfs doordeweeks wel een nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt in het weekend nooit een beha aan?
een woord is genoeg heb ik geleerd van limburgse collega's: "bahnhoff!" en dat met klem zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat hij me op een vriendelijke manier de weg vroeg en ik amper duits kan.
Ik probeerde het nog even, maar nee.
Dezelfde climaxloze troep dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zegt het al minimal. Da's dus geen techno.
Dit, is techno.
Hoezo? Ik kan die man toch best even vertellen waar hij heen moet, kleine moeite.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef clevy het volgende:
[..]
een woord is genoeg heb ik geleerd van limburgse collega's: "bahnhoff!" en dat met klem zeggen
Boefje ben je hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zelfs doordeweeks wel een niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh kluts, ik weet eindelijk waar jouw UI van is
Ga 'm vanavond kijkenquote:
zal wel iets zijn van de aversie tussen limburgers en duitsers (zij hebben daar zelfs een ander woord voor)..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan die man toch best even vertellen waar hij heen moet, kleine moeite.
Dat ene nummer daarvan is wel tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
We weten wie het zegt, met je Bonzai bagger.
welke missFreeTits?quote:
Daar weten ze tenminste nog iets van opbouw en climax. Zodat je het ook zonder chemische troep kan waarderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
We weten wie het zegt, met je Bonzai bagger.
Ik vond 'm iig tof. Wel origineel iig.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar weten ze tenminste nog iets van opbouw en climax. Zodat je het ook zonder chemische troep kan waarderen.
Ik ga verkleed als Jabba! En ik neem een batmintonracket mee en een opblaasboot!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, gaan we nog op de foto met Jabba?
Doet me denken aan het eerste Duitse woordje dat ik heb geleerd vroeger op de basisschool...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef clevy het volgende:
[..]
een woord is genoeg heb ik geleerd van limburgse collega's: "bahnhoff!" en dat met klem zeggen
Dan wil ik met jou op de foto!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Jabba! En ik neem een batmintonracket mee en een opblaasboot!
Wat je wilt babs.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Daar weten ze tenminste nog iets van opbouw en climax. Zodat je het ook zonder chemische troep kan waarderen.
Ja, ik ook.quote:
zeg dan gewoon spoorwisselstaafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doet me denken aan het eerste Duitse woordje dat ik heb geleerd vroeger op de basisschool...
Eisenbahnknotenpunkthinundherschieber
Jabba the Hut?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Jabba! En ik neem een batmintonracket mee en een opblaasboot!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar jij bedoelt denk ik dan dat het een of andere vuige band is die ik niet ken.
Dat mag jij natuurlijk altijd.quote:
Dan moet ik ook een fatsuit aan.quote:
Dat nummer is van Jones&Stephenson, uitgebracht op het label Bonzai Recordsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar jij bedoelt denk ik dan dat het een of andere vuige band is die ik niet ken.
Jones & Stephenson.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
16 kilo kwijt en meteen geen bh meer nodig? zondequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaha, dat zeg ik toch ook. Techno had het over bonzai, het label, en ik ken dat alleen maar van dit nummer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat nummer is van Jones&Stephenson, uitgebracht op het label Bonzai Records
Zoveel jeugdsentiment ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Dat is trouwens mijn favoriete nummer waar geen gitaar in zit
Ja, veel andere zijn wel bekend maar niet onder dat naampjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaha, dat zeg ik toch ook. Techno had het over bonzai, het label, en ik ken dat alleen maar van dit nummer.
Dit is een van mijn guilty pleasures.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is wel een enorme klassieker iig.
Als we toch oldschool gaan...
Jup.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, veel andere zijn wel bekend maar niet onder dat naampje
(denk dat je Push en Yves DeRuyter ook wel kent)
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Spezza19 het volgende:
Over jeugdsentiment gesproken; hardcore feelings op Q!
* Spezza19 voelt zich oud
Ik zal me er lekker niet in mengenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon wansmaak dat is wat anders.
right back atyaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon wansmaak dat is wat anders.
Nou, als je meteen daarna zegt inhoudsloze bagger, en eerder al iets in die trant hebt gezegd, ben je volgens mij bijhoorlijk aan het mengenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal me er lekker niet in mengen.
Wat een inhoudsloze bagger.
het is sterker dan ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, als je meteen daarna zegt inhoudsloze bagger, en eerder al iets in die trant hebt gezegd, ben je volgens mij bijhoorlijk aan het mengen
Vind dit stiekem wel een leuk nummerquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:45 schreef rival het volgende:
16 kilo kwijt en meteen geen bh meer nodig? zonde
Als het onderwerp je niet aanstaat en je komt om te gallen, blijf dan weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is sterker dan ik.
Vooral die discussie dat de ene bagger beter is dan de andere bagger vind ik hilarisch.
neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het onderwerp je niet aanstaat en je komt om te gallen, blijf dan weg.
We lijden niet allemaal aan tunnelvisie he.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
het is sterker dan ik.
Vooral die discussie dat de ene bagger beter is dan de andere bagger vind ik hilarisch.
Dat is geen oldschool, dit is ouwe hardcore.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is een van mijn guilty pleasures.
Zie die ooit nog maar eens op mp3 te vinden.
Idd, ik heb gewoon wel smaak en verstandelijk vermogen om meer dan "boem boem, bliep bliep" te verwerkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
We lijden niet allemaal aan tunnelvisie he.
Ouwe troep is oldschool.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is geen oldschool, dit is ouwe hardcore.
Hier nog een echte oude classic, imo:
Echt, zo kansloos dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik heb gewoon wel smaak en verstandelijk vermogen om meer dan "boem boem, bliep bliep" te verwerken.
Bij mij sluit het één het ander niet uit. Van Metallica kan ik ook genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ik heb gewoon wel smaak en verstandelijk vermogen om meer dan "boem boem, bliep bliep" te verwerken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij mij sluit het één het ander niet uit. Van Metallica kan ik ook genieten.
Tegenwoordig maken ze overal zo'n apennummer van met wat rap er overheen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
Vind ik een tof nummer. Hoorde het laatst in een verkrachte variant in de top 40 ofzo.
Iets gaat er niet goed hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is geen oldschool, dit is ouwe hardcore.
Hier nog een echte oude classic, imo:
Het één hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Mijn tieten zijn prima geconserveerd gebleven, daar is maar weinig aan veranderd!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets gaat er niet goed hier.
Ook dit vind ik best lekker klinken.
zeg BITCHquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus.
Hokjesgeest. Die amsterdammers zijn zo heerlijk ruimdenkend.
Aha, dus je mag muzieksmaak niet op 1 hoop gooien, maar 850.000 verschillende mensen wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus.
Hokjesgeest. Die amsterdammers zijn zo heerlijk ruimdenkend.
Ik doe ongeveer hetzelfde als jou.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dus je mag muzieksmaak niet op 1 hoop gooien, maar 850.000 verschillende mensen wel.
Densslimheid denk ik dan maar.
wow..... nee alle creatieve lyrics uit de electro wereld dan.... ff iemands refrein jatten en de snelheid omhoog flikkerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze overal zo'n apennummer van met wat rap er overheen.
Kan ik alsnog binnen zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Volgende week zonkracht 8 verwacht
Da's best krachtig en zo...
Leuk die muziekdiscussie!
Ik vond dit soort muziek altijd bagger, moet zeggen dat ik het ook nooit een kans heb gegeven.quote:
Ik ook, want ik moet gewoon werken. Maar dat is wel echt een sterke zon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik alsnog binnen zittenmaar dat deed ik anders ook wel.
Zoals bij dit nummer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
wow..... nee alle creatieve lyrics uit de electro wereld dan.... ff iemands refrein jatten en de snelheid omhoog flikkeren
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef rival het volgende:
wow..... nee alle creatieve lyrics uit de electro wereld dan.... ff iemands refrein jatten en de snelheid omhoog flikkeren
eminemquote:
Dat wel ja. Hoewel ik zijn albums sinds the Encore niet echt meer luister. Die van daarvoorquote:
Heel goed jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond dit soort muziek altijd bagger, moet zeggen dat ik het ook nooit een kans heb gegeven.
Maar vind het nu opeens best lekker klinken.
quote:
mijn punt was het verdedigen van rap, dat voelde zich aangevallenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.
Ik had het niet over rap, maar oude houseplaten waar ze wat rap overheen gooien. Dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef rival het volgende:
mijn punt was het verdedigen van rap, dat voelde zich aangevallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Stijlen interesseer ik me niet zo voor, ik luister wat lekker klinkt en het interesseert me niet of mensen het slecht vinden. Als het dansbaar is, ben ik al gauw tevreden. Maar minimal trek ik ook slecht.
imho 1 van de mindere van het albumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |