Hoezo? Ik kan die man toch best even vertellen waar hij heen moet, kleine moeite.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef clevy het volgende:
[..]
een woord is genoeg heb ik geleerd van limburgse collega's: "bahnhoff!" en dat met klem zeggen
Boefje ben je hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zelfs doordeweeks wel een niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh kluts, ik weet eindelijk waar jouw UI van is
Ga 'm vanavond kijkenquote:
zal wel iets zijn van de aversie tussen limburgers en duitsers (zij hebben daar zelfs een ander woord voor)..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan die man toch best even vertellen waar hij heen moet, kleine moeite.
Dat ene nummer daarvan is wel tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
We weten wie het zegt, met je Bonzai bagger.
welke missFreeTits?quote:
Daar weten ze tenminste nog iets van opbouw en climax. Zodat je het ook zonder chemische troep kan waarderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
We weten wie het zegt, met je Bonzai bagger.
Ik vond 'm iig tof. Wel origineel iig.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar weten ze tenminste nog iets van opbouw en climax. Zodat je het ook zonder chemische troep kan waarderen.
Ik ga verkleed als Jabba! En ik neem een batmintonracket mee en een opblaasboot!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, gaan we nog op de foto met Jabba?
Doet me denken aan het eerste Duitse woordje dat ik heb geleerd vroeger op de basisschool...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef clevy het volgende:
[..]
een woord is genoeg heb ik geleerd van limburgse collega's: "bahnhoff!" en dat met klem zeggen
Dan wil ik met jou op de foto!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Jabba! En ik neem een batmintonracket mee en een opblaasboot!
Wat je wilt babs.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Daar weten ze tenminste nog iets van opbouw en climax. Zodat je het ook zonder chemische troep kan waarderen.
Ja, ik ook.quote:
zeg dan gewoon spoorwisselstaafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doet me denken aan het eerste Duitse woordje dat ik heb geleerd vroeger op de basisschool...
Eisenbahnknotenpunkthinundherschieber
Jabba the Hut?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Jabba! En ik neem een batmintonracket mee en een opblaasboot!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar jij bedoelt denk ik dan dat het een of andere vuige band is die ik niet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |