BBQ 25-26 juni #15 Waar we straks afgekloven in een hoekje liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BBQyeah top..... moeten we een keertje gaan doen ja
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen 2 kleine uitdagingen..
1. geen tuin
2. geen bbq in mijn bezit
Geen tijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
FHF Buddy bowlingmeet (25-06-2011)
BBQ bij Roycoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Challenge accepted.
1. Grote tuin aanweizg
2. BBQ aanwezig
Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft wel een tuin.... Zal ik die meenemen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb al wat lijntjes (haha, ik zei lijntjes) lopen, komt wel goed.
Jep.quote:
quote:
Ja precies, het is toch hun fout..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Nadeel is dat dan mijn EIGEN werk begind voor de maandafsluiting en ik dan dus waarschijnlijk in tijdnood kom
Nou ja, het is maar zo. Wij (onze afdeling) moeten altijd zorgen dat e riemand is, of iig een backup ... en zij gaan gewoon met z;n allen tegelijk op vakantie.
We zullen ook eens zeggen: O is je leverancier boos, spoedbetaling? ja sorry, iedereen is op vakantie. Kan niet. Betaal maar ff uit eigen zak of anders maar een leverstop accepteren
Dat is wel mooier, maar een gedeelte is al gedaan dus er is ruimte genoeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet die tuin zeker eerst opgeknapt worden
Nu voor de rest van de tijd bezig met je eigen werk, woensdag die tijd gebruiken voor het werk wat je eigenlijk vandaag moest doen. Het is soms zo simpel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Nadeel is dat dan mijn EIGEN werk begind voor de maandafsluiting en ik dan dus waarschijnlijk in tijdnood kom
Nou ja, het is maar zo. Wij (onze afdeling) moeten altijd zorgen dat e riemand is, of iig een backup ... en zij gaan gewoon met z;n allen tegelijk op vakantie.
We zullen ook eens zeggen: O is je leverancier boos, spoedbetaling? ja sorry, iedereen is op vakantie. Kan niet. Betaal maar ff uit eigen zak of anders maar een leverstop accepteren
Begind? Angel toch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Mja misschien is het makkelijker als iemand een bbq meeneemt hierheen. Anders kan er ook wel 1 gehuurd worden ofzoquote:
is dit het klusje dat je perse zelf wilde doen omdat die nieuwe "" dat vast niet zou kunnen" ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
Collega is vertrokken, ik neem enkele taken over waaronder 1 flinke. Nou ja, is 1 dag in de maand, vaste dag. Vandaag. Eerste keer dus al lastiger..... maar je hebt ook de product engineers nodig bij technische vragen. Nah. Ik heb vragen... zijn alle 4 de engineers TEGELIJK op vakantie... en dus kan ik niet verder. Maandag is er eentje terug, maar ik heb maandag en dinsdag vrij om ff bij te komen van hele drukke dansweken en te genieten van de 30 graden.
Ik ga toch verdomme niet mijn vakantiedagen intrekken omdat zij zonodig allemaal tegelijk op vakantie gaan?!
[/irritatie]
als ik me al wat fitter voel dan zit ik in Tilburg morgen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
FHF Buddy bowlingmeet (25-06-2011)
http://www.easybbq.nl/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja misschien is het makkelijker als iemand een bbq meeneemt hierheen. Anders kan er ook wel 1 gehuurd worden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |