SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de knop open nieuwe deel in reeks klikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef Ludootje het volgende:
Hoe link je dat topic aan een reeks?![]()
* Ludootje is hier al een tijdje niet geweest...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef Ludootje het volgende:
Hoe link je dat topic aan een reeks?![]()
* Ludootje is hier al een tijdje niet geweest...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de knop open nieuwe deel in reeks klikken
Ah zo. Da's nieuw dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]normaal klik je ergens op open nieuw deel
enge woordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik word er ook lichtelijk confuus van, maar soit!
lynxen? dat zijn toch van die kat achtigen? gaan we naar de dierentuin saampjes!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe wink wink nudge nudge.... Wil je soms ook lynxen kijken?
Ach, dat rapaille dat zich geïntimideerd voelt door mijn extensieve vocabulaire zouden ze moeten defenestreren.quote:
'poesjes kijken'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef clevy het volgende:
[..]
lynxen? dat zijn toch van die kat achtigen? gaan we naar de dierentuin saampjes!
Ja, klinkt lekker!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dat rapaille dat zich geïntimideerd voelt door mijn extensieve vocabulaire zouden ze moeten defenestreren.
viel het jou ook op dat CL met haar benen wijd zit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de dierentuin.
hoezo, kun je het ruiken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:37 schreef clevy het volgende:
[..]
viel het jou ook op dat CL met haar benen wijd zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |