Dat is bij ons gewone stervelingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de intensive care waar ze je maag leegpompen
Met mijn geluk heb ik dan weer zo'n lelijk dikke oude.quote:
Zak over het hoofd en lekker laten lullen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mijn geluk heb ik dan weer zo'n lelijk dikke oude.Net als die tandartsassistent die van de week zo
klonk aan de telefoon..
Nee, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is bij ons gewone stervelingen.
MissB kan dat wel aan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, vertel eens, waarom geloof jij dat niet?
mee met wie?quote:
Laten we dat maar niet proberen.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mijn geluk heb ik dan weer zo'n lelijk dikke oude.![]()
koel! altijd al naar een hulpgroep willen gaan..quote:
Echt hij had zó het verkeerde lijf voor bij die stem, gemeen was hetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen![]()
Overigens verschrikkelijk moeten lachen toen een vriend van me in het ziekenhuis lag en die een erg mooie verpleegster had. Dat trok zijn vriendin totáál niet.
Als je Awakening (?) mee wilt maken zou ik dat idd niet doenquote:
Bijna goed samzz, een 's' er nog achterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je Awakening (?) mee wilt maken zou ik dat idd niet doen!
Wie met zijn volle verstand wil dat dan ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je Awakening (?) mee wilt maken zou ik dat idd niet doen!
Me, me, me!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie met zijn volle verstand wil dat dan ook?.
in dit geval geen hulpgroep.... slechts een meetingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:00 schreef clevy het volgende:
[..]
koel! altijd al naar een hulpgroep willen gaan..
Laten liggen tot woensdag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
Collega is vertrokken, ik neem enkele taken over waaronder 1 flinke. Nou ja, is 1 dag in de maand, vaste dag. Vandaag. Eerste keer dus al lastiger..... maar je hebt ook de product engineers nodig bij technische vragen. Nah. Ik heb vragen... zijn alle 4 de engineers TEGELIJK op vakantie... en dus kan ik niet verder. Maandag is er eentje terug, maar ik heb maandag en dinsdag vrij om ff bij te komen van hele drukke dansweken en te genieten van de 30 graden.
Ik ga toch verdomme niet mijn vakantiedagen intrekken omdat zij zonodig allemaal tegelijk op vakantie gaan?!
[/irritatie]
Hij klonk als een jonge god en was een vadsige ongewassen zestiger?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt hij had zó het verkeerde lijf voor bij die stem, gemeen was het
Singles meet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in dit geval geen hulpgroep.... slechts een meeting
Hij was wel jong, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij klonk als een jonge god en was een vadsige ongewassen zestiger?
Gelijk heb je! Ga lekker naar huis weekend vieren. Ze stikken er maar in. Woensdag weer een dagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
Collega is vertrokken, ik neem enkele taken over waaronder 1 flinke. Nou ja, is 1 dag in de maand, vaste dag. Vandaag. Eerste keer dus al lastiger..... maar je hebt ook de product engineers nodig bij technische vragen. Nah. Ik heb vragen... zijn alle 4 de engineers TEGELIJK op vakantie... en dus kan ik niet verder. Maandag is er eentje terug, maar ik heb maandag en dinsdag vrij om ff bij te komen van hele drukke dansweken en te genieten van de 30 graden.
Ik ga toch verdomme niet mijn vakantiedagen intrekken omdat zij zonodig allemaal tegelijk op vakantie gaan?!
[/irritatie]
Hoe technisch is die vraag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
[/irritatie]
Ze wordt nog een éckte technochick.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Bijna goed samzz, een 's' er nog achter
Bowlen is leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Neee joh... iets met Bowlen ... sinds wanneer doen Singles dat?
met een oud 'computer-nerds-clubje' gingen we nog wel eens disco bowlen.. en zuipen en poolen.. was wel leuk hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Neee joh... iets met Bowlen ... sinds wanneer doen Singles dat?
quote:
Join de club, ik kan het hele jaar al geen dag vrij nemen omdat de rest zo nodig kinderen moet baren en/of tegelijk op vakantie moet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[irritatie]
[/irritatie]
Het liefste met onbeperkt zuip-arrangementquote:
I knowquote:
En vlees, dan is het helemaal perfectquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het liefste met onbeperkt zuip-arrangement
Goed ideequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BBQyeah top..... moeten we een keertje gaan doen ja
Daar zou ik maar op tijd mee beginnen als ik jou wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet zelf maar eens beginnen met mijn festival-apotheek bijwerken...
Bull-shitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Join de club, ik kan het hele jaar al geen dag vrij nemen omdat de rest zo nodig kinderen moet baren en/of tegelijk op vakantie moet.
* Spezza19 heeft wel een tuin.... Zal ik die meenemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen 2 kleine uitdagingen..
1. geen tuin
2. geen bbq in mijn bezit
Heb al wat lijntjes (haha, ik zei lijntjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zou ik maar op tijd mee beginnen als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |