quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede trance, dance, harstyle, heck, zelfs goede hardcore. Dat wil ik nog wel geloven, maar die minimal troep waar jij het over hebt, dat is niet goed
Minimal Techno.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zegt het al minimal. Da's dus geen techno.
In de volksmond heet het gewoon minimal hoor. Zijn zelfs aparte reeksen op FOK!quote:
Ik ben thuis aan het werk, zit in mijn joggingbroek én heb geen beha aan, het voelt voor mij al als weekendquote:
Ben ik al geweest vanmorgen, het zit weer helemaal geweldig. Ik heb de beste kapper EVER!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens naar de kapper
Check op alledrie de puntenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk, zit in mijn joggingbroek én heb geen beha aan, het voelt voor mij al als weekend
Weet ik, maar volgens mij is de oorspronkelijke naam toch echt minimal techno.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
In de volksmond heet het gewoon minimal hoor. Zijn zelfs aparte reeksen op FOK!
Minimal #14 - en alles wat in de buurt komt.
Wij houden van Techno #71: Met schijt aan Rob Post.
Jij hebt in het weekend nooit een beha aan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk, zit in mijn joggingbroek én heb geen beha aan, het voelt voor mij al als weekend
engels aan een duitse zwervert? waarom??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Zo. De stad ook weer overleefd. In het engels aan een duitse zwerver uitgelegd waar het park was, de halve stad afgezocht naar een leuk truitje en er welgeteld 1 gevonden.
Kleren die nu in de winkels hangen vind ik eigenlijk niks aan.
pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent nu nog langharig tuig?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens naar de kapper
Nee, dan mogen de kippen los in het hok.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
Jij hebt in het weekend nooit een beha aan?
Omdat hij me op een vriendelijke manier de weg vroeg en ik amper duits kan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef clevy het volgende:
[..]
engels aan een duitse zwervert? waarom??
Ik wel, sinds kort. Ik ben er zelfs al een paar keer mee naar buiten gegaan.quote:
Ik zelfs doordeweeks wel een nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt in het weekend nooit een beha aan?
een woord is genoeg heb ik geleerd van limburgse collega's: "bahnhoff!" en dat met klem zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat hij me op een vriendelijke manier de weg vroeg en ik amper duits kan.
Ik probeerde het nog even, maar nee.
Dezelfde climaxloze troep dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zegt het al minimal. Da's dus geen techno.
Dit, is techno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |