wow..... nee alle creatieve lyrics uit de electro wereld dan.... ff iemands refrein jatten en de snelheid omhoog flikkerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken ze overal zo'n apennummer van met wat rap er overheen.
Kan ik alsnog binnen zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Volgende week zonkracht 8 verwacht
Da's best krachtig en zo...
Leuk die muziekdiscussie!
Ik vond dit soort muziek altijd bagger, moet zeggen dat ik het ook nooit een kans heb gegeven.quote:
Ik ook, want ik moet gewoon werken. Maar dat is wel echt een sterke zon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik alsnog binnen zittenmaar dat deed ik anders ook wel.
Zoals bij dit nummer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
wow..... nee alle creatieve lyrics uit de electro wereld dan.... ff iemands refrein jatten en de snelheid omhoog flikkeren
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef rival het volgende:
wow..... nee alle creatieve lyrics uit de electro wereld dan.... ff iemands refrein jatten en de snelheid omhoog flikkeren
eminemquote:
Dat wel ja. Hoewel ik zijn albums sinds the Encore niet echt meer luister. Die van daarvoorquote:
Heel goed jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond dit soort muziek altijd bagger, moet zeggen dat ik het ook nooit een kans heb gegeven.
Maar vind het nu opeens best lekker klinken.
quote:
mijn punt was het verdedigen van rap, dat voelde zich aangevallenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is in de regel instrumentaal, wat is je punt? En die muziek van babs luister ik niet.
Ik had het niet over rap, maar oude houseplaten waar ze wat rap overheen gooien. Dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef rival het volgende:
mijn punt was het verdedigen van rap, dat voelde zich aangevallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Stijlen interesseer ik me niet zo voor, ik luister wat lekker klinkt en het interesseert me niet of mensen het slecht vinden. Als het dansbaar is, ben ik al gauw tevreden. Maar minimal trek ik ook slecht.
imho 1 van de mindere van het albumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |